Joo, syksyisin asuntojen hinnoissa on ilmaa 70% ainakin, jos asunto on kalustettu niin siinä on ilmaa 67% mutta kalustamattomana ainakin 75%, kyllä on ilma kallista, varsinkin jos vertaa siihen hintaan mitä asumisesta pitää maksaa ulkosalla, ilmaa joka hinnassa ulkoasumisessa on pakko olla 100% koska maapallo on 100% ainakin ilmaa. Eks vaan herrat 70% eks niin.
No voisko joku nyt sitten selittää miksi ulkona ei halua asua ilmasella jos hinta on niin halpaa vaikka hinnassa olisikin ilmaa? Ja miksi ulkona on syksyllä niin tylsää vaikka se olisikin niin halpaa?
Saa meinaan näillä asunto hinnöilla aika hyviä kumisaappaita ihan älyttömästi. ja sit noita veneenalus paikkoja kans.
Hahhaaaaaaa.
Asuntojen hinnoissa ilmaa 70% syksyllä
4
533
Vastaukset
- Antti Asukas
Olisi ikävää jos sitä ilmaa ei olisi. En minä ainakaan pitäisi siitä, että asuntoni olisi täynnä vaikkapa betonia.
ps. ALE JOULUKUUSSA 70% !!!1!!111!11!!!1!!½111½½½- aleman
Alehan on syksyllä ja 70%. Katsokaa vaikka vanhoista viesteistä. Rommaus on käynnissä!
- Antti Asukas
aleman kirjoitti:
Alehan on syksyllä ja 70%. Katsokaa vaikka vanhoista viesteistä. Rommaus on käynnissä!
Joulupukki on antelias tänä vuonna niille jotka eivät vaan mene ostamaan asuntoa. Nyt on kohta lokakuu jo loppumassa, syysale on lykätty jouluksi, mutta rommaus on sitten sitäkin rajumpi.
70% TAI JOPA ENEMMÄN!!!!1!!!11!!1!!½ - aleman
Antti Asukas kirjoitti:
Joulupukki on antelias tänä vuonna niille jotka eivät vaan mene ostamaan asuntoa. Nyt on kohta lokakuu jo loppumassa, syysale on lykätty jouluksi, mutta rommaus on sitten sitäkin rajumpi.
70% TAI JOPA ENEMMÄN!!!!1!!!11!!1!!½Olet valehtelija! Rommaus on syksyllä ja 70%! Tämä on ollut esillä viimeiset 4 kuukautta. Ei rommausta voi siirtää noin vaan! Mulle riittää 70% ALE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591