Nyt mielessä myllertää monta asiaa, miten selviydyn tilanteista?Voisitko tulita mitä on näköpiirissä?
Tarot-lukija
4
75
Vastaukset
Saat tulkintasi pian tällä viikolla. Tällä hetkellä hieman jonoa. Kärsivällisyyttä.
Terveisin tarot-lukijaMinulle kävi tällä kertaa hieman ainutkertainen tapahtuma, ts. tapahtuma jota ei ole ennen tapahtunut tarot korttien kanssa.
Sekoittaessani pakkaa liuskahti yksi korteista pakan päälle, kuvapuoli ylöspäin. Tämä tapahtuma oli sellainen etten voinut sihen juurikaan vaikuttaa - se yksinkertaisesti vain tapahtui ennen kuin olin sen edes huomannut.
Kortti on nimeltään Voima.
Laitoin kortin talteen ja jatkoin sekoittamista. Kaksi viimeisintä korttia olivat sauvakahdeksikot ja lanttikymmeniköt.
Voima kuvastaa valkoiseen kaapuun pukeutunutta naista, joka on rauhoittamassa leijonaa. Leijona ei ole tilanteessa uhkaava, vaan säyseä.
- Tarvitset sisua ja mielenlujuutta kääntääksesi tilanteen paremmin päin.
Voita pelkosi ja hallitse tunteesi! Yritä rauhoittua ja saada tilanne haltuun.
Kortit näyttävät, että tilanne on voitettavissa, mutta sinun täytyy luottaa itseesi ja omiin kykyihisi.
- Fyysinen voima ei auta tässä tilanteessa, on oltava diplomaattinen ja järkevä.
Toinen kortti oli sauvakahdeksikko. Kortti kuvastaa kahdeksaa ilman halki kiitävää sauvaa.
- Kortti saattaa kuvastaa että nyt on toimittava. Toisaalta, on edettävä harkitusti ja varoen. Jos aiot "rauhoittaa leijonan", joudut käyttämään varovaisia liikkeitä. Väkivalloin tai huutamalla et saa edellisen kortin leijonaa talttumaan.
- Kortti saattaa myös vihjata ihmistenvälisistä suhteista.
Kenties tilanne missä olet, vaatii yhteydenottoa ja sopimista? Ehkä ongelma, tai ainakin osa siitä, on kommunikaation puutteesta johtuvaa?
Viimeinen kortti on lanttikymmeniköt.
Kortti kuvastaa kahta henkilöä jotka seisovat vastakkain kivikaaren alla. Tilanne on positiivishenkinen. Henkilöiden vieressä on lapsi, joka aikoo silittää koiraa. Taustalla on kylä.
- Kortti lupailee hyvää.
Vaikka tilanne vaikuttaakin nyt hankalalta, kajastaa horisontissa kirkas taivas.
- Kun toimit oikein ja kärsivällisesti, laajoja kokonaisuuksia ajatellen, saavutat tuloksia.
- Asiat tulevat ennemmin tai myöhemmin kulminoitumaan, ja niiden tulisi kääntyä sinun eduksesi.
- Muista, että mikäli kyse on ihmistenvälisiin suhteisiin liittyvistä ongelmista, vaatii tilanteen ratkaisu toisen tai toisten ihmisten kohtaamista diplomaattisissa merkeissä.
Onnea ja menestystä elämänpolullesi!
Terveisin,
tarot-lukija- myllerrys
Onko minulle siis mies näköpiirissä? Ja,jos niin pystytkö kuvailemaan häntä?
Tein vielä tarkistusluvun, ja sain "miekkojen lähetin" sekä "tuomion".
Kannattaa tarkkailla ympäristöä, sillä saatat saada mahdollisuuden.
Tai kenties mahdollisuus on jo nyt näköpiirissä mutta et ole huomannut sitä, tai sitten jokin estää teitä saamasta mahdollisen yhteyden toisiinne (kommunikaation puute).
Kortit näyttävät monista mahdollisuuksista, joten on vaikeaa sanoa mikä niistä on juuri se oikea.
Tarkkaile myös omaa mieltäsi - oletko päästänyt todella irti menneestä? Mikäli et avaa omia mielen lukkojasi, menneisyyden taakat tulevat tulevien parisuhteidesi kannettaviksi.
Päästä irti menneestä ja niiden traumoista, ja muista rakastaa itseäsi. Vain näin voit oppia rakastamaan myös toista.
Ole valpas ja tartu mahdollisuuteen kun sellainen tarjoutuu, mutta muista kommunikaatio. Teillä täytyy olla yhteys toisiinne, muuten rakkaus ei välity.
Tässä oli tulkintani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701146
- 1101016
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(49840