Mukavaa nuolentaa;)

Laura_42

Kapakat eivät oikein koskaan ole kiinnostaneet eikä sitä enää näin 42v sinkkunaisen tee niin mielikään juosta yöaikaan humalaisten seurassa. Kuitenkin sitä seuraa aina kaipaa. Onneksi on nykyisin nämä deittipalstat. Voi ensin rauhassa tutustua ja vaihdella vaikkapa kuvat. Osa näistä sivustoista näyttää olevan ihan suoraan asiaan meneviä eli panoseuraa hakemassa siellä ovat kaikki muutkin joten ei tarvitse suotta ujostella;);)

Rohkeasti tein profiilin ja tein deitin kivalta tuntuvan fiksun miehen kanssa. Ja tapasinkin todella mukavan ja komean 28v miehen, joka esittäytyi Pasiksi.
Pasi haki minut autolla kodistani ja juteltiin matkalla niitä näitä. Pasi oli ammatiltaan kirvesmies ja kroppakin mukavasti ruumiillisen työn treenaama. Kuitenkin hetken kuluttua Pasi pilke silmäkulmassaan sanoi että "minä muuten rakastan nuolla pillua". Ja jatkoi: "sopiiko että ajataan tonne vähän syrjemmälle ja annan sulle ihanan kielihoidon". Samalla vahva käsi hyväili reittäni ja suostuin ilman muuta.

Tuoli laitettiin taka-asentoon ja Pasi aloitti nuolennan. Kuinka ihanalle se tuntuikaan. Välillä aina hellän kevyesti ja välillä todella intensiivisesti. Olin
aivan märkänä ja kiimaisena. Välillä hän piti taukoa nuolennassa ja hyväili
sormella. "Tykkäätkö tästä?" kysyi hän virnuillen samalla kun sormi kiusasi pillua. Ja sitten taas jatkoi nuolentaa. Pasi oli silminnähden kiihottunut päästessään kielihommiin ja kalu pullisteli jäykkänä housuissa. Kuitenkin hän halusi vain keskittyä nautinnon tuottamiseen minulle. Ja lopulta puolen tunnin nuolennan jälkeen sain ihana orgasmin.

Herrasmiehenä Pasi ajoi minut kotiini ja sovittiin jo ensi viikolle uudesta seikkailusta;);)

Sivusto jota käytin oli muuten: http://tinyurl.com/mb6hu7t

2

5949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa jo tänään

      Taas näitä kusetus linkkejä on tyrkyllä. Valitse itse paras seuranhaku sivusto - http://seksiseura.info blgista ja järjestä seksitreffit jo tänään!

    • 3+3

      Kyllä pitää sivuston yrittäjän nähdä paljon vaivaa kun kirjoittelee feikkiprofiileilla tarinoita Suomi24:n eri palstoille ja yrittää näin markkinoida deittipalstojaan. Itse kukin voi päätellä, kannattaako lähteä noiden sivujen käyttäjäksi kun mainonta perustuu puhtaaseen valheellisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe