Mukavaa nuolentaa;)

Laura_42

Kapakat eivät oikein koskaan ole kiinnostaneet eikä sitä enää näin 42v sinkkunaisen tee niin mielikään juosta yöaikaan humalaisten seurassa. Kuitenkin sitä seuraa aina kaipaa. Onneksi on nykyisin nämä deittipalstat. Voi ensin rauhassa tutustua ja vaihdella vaikkapa kuvat. Osa näistä sivustoista näyttää olevan ihan suoraan asiaan meneviä eli panoseuraa hakemassa siellä ovat kaikki muutkin joten ei tarvitse suotta ujostella;);)

Rohkeasti tein profiilin ja tein deitin kivalta tuntuvan fiksun miehen kanssa. Ja tapasinkin todella mukavan ja komean 28v miehen, joka esittäytyi Pasiksi.
Pasi haki minut autolla kodistani ja juteltiin matkalla niitä näitä. Pasi oli ammatiltaan kirvesmies ja kroppakin mukavasti ruumiillisen työn treenaama. Kuitenkin hetken kuluttua Pasi pilke silmäkulmassaan sanoi että "minä muuten rakastan nuolla pillua". Ja jatkoi: "sopiiko että ajataan tonne vähän syrjemmälle ja annan sulle ihanan kielihoidon". Samalla vahva käsi hyväili reittäni ja suostuin ilman muuta.

Tuoli laitettiin taka-asentoon ja Pasi aloitti nuolennan. Kuinka ihanalle se tuntuikaan. Välillä aina hellän kevyesti ja välillä todella intensiivisesti. Olin
aivan märkänä ja kiimaisena. Välillä hän piti taukoa nuolennassa ja hyväili
sormella. "Tykkäätkö tästä?" kysyi hän virnuillen samalla kun sormi kiusasi pillua. Ja sitten taas jatkoi nuolentaa. Pasi oli silminnähden kiihottunut päästessään kielihommiin ja kalu pullisteli jäykkänä housuissa. Kuitenkin hän halusi vain keskittyä nautinnon tuottamiseen minulle. Ja lopulta puolen tunnin nuolennan jälkeen sain ihana orgasmin.

Herrasmiehenä Pasi ajoi minut kotiini ja sovittiin jo ensi viikolle uudesta seikkailusta;);)

Sivusto jota käytin oli muuten: http://tinyurl.com/mb6hu7t

2

6275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa jo tänään

Taas näitä kusetus linkkejä on tyrkyllä. Valitse itse paras seuranhaku sivusto - http://seksiseura.info blgista ja järjestä seksitreffit jo tänään!

• 3+3

Kyllä pitää sivuston yrittäjän nähdä paljon vaivaa kun kirjoittelee feikkiprofiileilla tarinoita Suomi24:n eri palstoille ja yrittää näin markkinoida deittipalstojaan. Itse kukin voi päätellä, kannattaako lähteä noiden sivujen käyttäjäksi kun mainonta perustuu puhtaaseen valheellisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe