Apuu-uva; voisiko joku auttaa minua...
Olen päässyt Manu ja Matti 4:ssa neljänteen episodiin, mutta nyt olen täysin jumissa. Olen löytänyt muutamia maalauksia seinälle, saanut jääkaapin oven auki jne, mutta nyt en pääse millään eteenpäin. Yöunet menee, joten auttakaa, bliis!
Manu ja Matti: Herra Varjon salaisuus
8
941
Vastaukset
- esa
Kuka vitun urpo ny manua ja mattia pelaa!?!?? iha Vitun lapsellista, ketään ei tod. kiinnosta sun manut!
- Pena93
Ymmärrän katkeruutesi; noin vähillä lahjoilla elämä ei varmaankaan ole kovinkaan helppoa...
Entäs te fiksummat; apua Manuun ja Mattiin..?? Olisin kovasti kiitollinen. - minäkin pelaan
Pena93 kirjoitti:
Ymmärrän katkeruutesi; noin vähillä lahjoilla elämä ei varmaankaan ole kovinkaan helppoa...
Entäs te fiksummat; apua Manuun ja Mattiin..?? Olisin kovasti kiitollinen.Minä olen ihan innoissani manu&matti peleistä, vaikka olen jo vanha ämmä!! Niiden pelaaminen vaatiikin vähän järkeilyä ja kaikkihan ei siihen pysty...
Manu&Matti peleihin ratkaisuapua löytyy sivuilta www.ivanoff.com ja sieltä linkin kautta tanskalaisille sivuille.. - Pena93
minäkin pelaan kirjoitti:
Minä olen ihan innoissani manu&matti peleistä, vaikka olen jo vanha ämmä!! Niiden pelaaminen vaatiikin vähän järkeilyä ja kaikkihan ei siihen pysty...
Manu&Matti peleihin ratkaisuapua löytyy sivuilta www.ivanoff.com ja sieltä linkin kautta tanskalaisille sivuille..Mutta entä jos ei oikein osaa Tanskaa...?
Mukava kuulla, että joku muukin tykkää M&M:stä (tai siis, että joku muukin uskaltaa tunnustaa tykkäävänsä siitä)!! - tikru
Pena93 kirjoitti:
Mutta entä jos ei oikein osaa Tanskaa...?
Mukava kuulla, että joku muukin tykkää M&M:stä (tai siis, että joku muukin uskaltaa tunnustaa tykkäävänsä siitä)!!En minäkään osaa tanskaa. Joskus koulussa tuli luettua passiivisesti ruotsia ja mikä ennen kaikkea jos näkö tallella pärjää. Siellä on nimittäin kerrokset/huoneet kuvien kera ja kuvia myös mitä pitäisi huoneista löytyä.. Sinne vaan "klikkailemaan". Valitset pelin ja losning, niin siitä se lähtee..
Meillä tykkää M&M koko 5 henk. perhe ja mää oon äiti.. - Pena93
tikru kirjoitti:
En minäkään osaa tanskaa. Joskus koulussa tuli luettua passiivisesti ruotsia ja mikä ennen kaikkea jos näkö tallella pärjää. Siellä on nimittäin kerrokset/huoneet kuvien kera ja kuvia myös mitä pitäisi huoneista löytyä.. Sinne vaan "klikkailemaan". Valitset pelin ja losning, niin siitä se lähtee..
Meillä tykkää M&M koko 5 henk. perhe ja mää oon äiti..No niin, aivan yksinkertaisen jekun keksittyäni sain viimeinkin pelattua M & M:n läpi. Kiitos kaikille mukaville ihmisille, jotka auttoivat!
Kaikki kuvat eivät löytyneet, mutta pitänee palata joskus asiaan... Missähän esim. Mona Lisa luuraa...?? - anna
Pena93 kirjoitti:
No niin, aivan yksinkertaisen jekun keksittyäni sain viimeinkin pelattua M & M:n läpi. Kiitos kaikille mukaville ihmisille, jotka auttoivat!
Kaikki kuvat eivät löytyneet, mutta pitänee palata joskus asiaan... Missähän esim. Mona Lisa luuraa...??moi
miten 3 tason pääsee läpi?
me päästiin robottien ohi sinne "varasto-aukiolle" mutta ei siitä eteenpäin.
miten sen dieselin saa kannuun ja sen akun murskattua?
miten sinne pääsee mis on niitä robotteja suljetun "oven" takana?
kiitos jos joku vastaa.
- Apuaa !
Men pääse enää eteenpäin.Oon 2 tasossa.Oon päässy siihen jääkaappihuoneen viereiseen huoneeseen mut siinä jääkaapin viereisessä sellihuoneessa mikä oli sitä ennen nii siel on se sininen hylly nii pitäiskö se avata?Mul on vihreä avain, kakshaaranen keppi, (ei kumilankaa)Märkä rätti, kasa paristoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775