MikroSDHC-kortti

Hankin muutama viikko sitten Lenovo B8000-H Yoga Tablet 10" ja äsken siihen sopivan MicroSDHC-kortin. Luulin näet, että voin kuvia ja tekstiä tallentaa kortille ja siitä kortinlukijalla pöytäkoneeseen ja tulostettua. Mutta en saa kortille kuitenkaan tallennettua mitään. Lenovo kyllä näyttää, että kortti on paikallaan. Lenovon käyttöohjeista en löytänyt mitään ohjetta kortille tallentamisesta. Vai tarvitaanko MicroSDHC korttia vain puhelutoiminnolla, sillä tämä Lenovo ei ole myös matkapuhelin. Onko tehtävä siis mahdoton?

8

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kameran asetuksista ei voi laittaa tallennuspaikaksi muistikorttia niin silloin se ei tue sinne tallennusta.

      Tiedostohallinnan kautta voi onnistua.

    • tiedostonhallinta

      Oletko kokeillut tiedostonhallinta-sovellusta? Pitäisi pystyä kopioimaan tabletin muistista kuvia kortille ja päinvastoin.

      • No joo, asetuksista löytyi kohta mihin tallennetaan, siis microSD-kortille. Odottelen postista muistikortin lukijaa.
        Koneessani on vain USB2:n ja lukija on USB3:n, kai se toimii kakkosessakin?


      • miksei suoraan?
        einari5 kirjoitti:

        No joo, asetuksista löytyi kohta mihin tallennetaan, siis microSD-kortille. Odottelen postista muistikortin lukijaa.
        Koneessani on vain USB2:n ja lukija on USB3:n, kai se toimii kakkosessakin?

        Mikset liitä tablettia USB-piuhalla koneeseen?

        Tällöinhän myös tabletin muistikortti näkyy PC:lle.


      • miksei suoraan? kirjoitti:

        Mikset liitä tablettia USB-piuhalla koneeseen?

        Tällöinhän myös tabletin muistikortti näkyy PC:lle.

        Kiitos vinkistä, näinhän se käy. Kun kopioin kuvia PC:ltä tablettiin, niin kuvien nimet, esim. ulkona.jpg, eivät siirtyneet. Onko tähän mitään konstia?


      • einari5 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, näinhän se käy. Kun kopioin kuvia PC:ltä tablettiin, niin kuvien nimet, esim. ulkona.jpg, eivät siirtyneet. Onko tähän mitään konstia?

        Ei pahemmin ole.


      • miksei suoraan?
        einari5 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, näinhän se käy. Kun kopioin kuvia PC:ltä tablettiin, niin kuvien nimet, esim. ulkona.jpg, eivät siirtyneet. Onko tähän mitään konstia?

        Siis kyllä (kuvatiedoston) nimi kopioituu.


    • Usb 3 on yhteensopiva Usb 2 kanssa. Nopeus on vain Usb2 tasoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe