koodit

dream-77

Terve

Mulle kerrottiin, että homoutensa voi viestittää esim. laittamalla peukaloon sormuksen. Pitääkö tämä paikkaansa ja onko muita merkkejä. Tietysti pitkä katse voi merkitä ihastumista mutta se voi merkitä myös että sulla "ketsuppia" huulessa tai ihan mitä vaan.
Tahtoisin asiallisia vastauksia asiasta enemmän tietäviltä, hame päälle jutut ei kiinnosta.
Kiitos jo etukäteen.

8

2185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ioi

Aikoinaan oli kaikenlaisia koodeja (huiveja, korvakoruja etc.) mutta ne eivät oikein enää toimi, kun valtaväestö on omaksunut samat tunnukset itselleen.
      Silmistä sen olen toisinaan nähnyt, mutta ei sitä tosiaan aina tiedä :) Vaikka ehkä hyvä, muutenhan kaikki muutkin helposti tietäisivät, ja sitä kaikki homot eivät halua.

• dream-77

Niin mä vähän arvelinkin, mitään merkkejä ei ole. Muuten peukalorengas voisi olla ihan siisti juttu. Jotkut puhuvat,että naismaisesti puhuvat miehet ovat homoja mutta mielestäni sekään ei pidä paikkaansa.
        Jos näin ajatellaan niin mut on leimattu jo montakertaa kun olen koti isä ja puhun kodin ylläpidosta siinä missä autonlaitosta ja tietokoneista.
        Mutta ajatelkoon muut mitä tykkää, mitä sitten. Jos pokaan itselleni kundin niin mitä se muille kuuluu.

• ioi

Näin se on. Homoja (ja myös heteroja) on niin monenlaisia, että kaikkien ajatuksista on mahdotonta ottaa selvää pelkästään ulkoisesta habituksesta.

• minä vaan

Olen nainen ja minun on ollut aina melko helppo tunnistaa homomiehet. Ja joskus on käynyt niin, että kyseinen mies ei ole itsekään tunnistanut/tunnustanut tätä ominaisuuttaan ennen kuin sen on jo joku "herkkä" ympäristössä huomannut. Kenenkään "ilmi tullut" homous ei ole pariin kymmeneen vuoteen ollut minulle yllätys.
      Suuremman ongelman minulle tuottaa tunnistaa omasta sukupuolestani kiinnostuneet naiset, ikävä kyllä. Ja minusta kiinnostuvat miehet laitan heti "x-lokeroon", heissä kaikissa on jotain omituista...

• eipä muuta sit

Jos sinun on noin helppo tunnistaa homot, niin kerro, mitä esim. Jarissa ja Marcossa on sellaista, mistä tunnet ne homoiksi? Siis Bumstöm ja Sillanpää. Minusta se ei ole aina helppoa. Minulla on ongelmana se, että en pysty erottamaan kiinnostunutta katsetta vihamielisestä katseesta. Molemmissa tapauksissa ilmeisesti erittyy adreanaliinia ja on vaikea erottaa intensiivisesti katsovan motiivia. Olen monasti tulkinnut sen sellaiseksi, että tämä on huomannut kiinnostukseni, mutta torjuu sen vihamielisellä katseella. Sitten jälestäpäin ajattelen, että olihan se kundi kiinnostunut.

• ioi

Epäilen että kuvittelet tunnistavasi opittujen signaalien avulla. Oletko tarkistanut miten usein tunnistamisesi osuu oikeaan? Vai osuuko ollenkaan?

• minä vaan
        ioi kirjoitti:

Epäilen että kuvittelet tunnistavasi opittujen signaalien avulla. Oletko tarkistanut miten usein tunnistamisesi osuu oikeaan? Vai osuuko ollenkaan?

eikä asia ole minulle mitenkään tärkeä. Eikä minun tavoitteeni ole tunnistaa kanssaihnmisten seksuaali-identiteettiä, mutta niin on vaan jotenkin tapahtunut (siis miesten kohdalla). Enkä ole sen tarkemmin ajatellut, mitä ne tunnistamista helpottavat asiat ovat. Ehkä myös iällä, ammatilla, työllä jne on osuutta asiaan. Mutta ei tästä sen enempää. Ja kuten sanoin, naisten kohdalla EI toimi!

• Homo

Homon tunnistaa. Mun mutsi oli jossai ruoka kaupassa homokaverinsa kanssa. Sitten se homo huomas jonku toisen miehen ja alko juosta sen perässä.(Ei nyt kuitenkaan kirjaimellisesti) Mutta kuitenkin. Et silviisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe