täällähän on viikonlopun aikana ollut käynnissä jakso Rikkaista ja rakkaista. :)
Jake ja Varjo ovat astuneet ulos kaapista ja julistautuneet homppelipojiksi... Jake lähtenyt "Ruattiin" hommpeli-Hansin tykö... Varjo kärsinyt erotraumaa... Hoh-hoh...
Kyllä te olette varsinaista porukkaa! Ymmärrän sen, että tuollaista soopaa kirjoitetaan erilaista mielipidettä edustavaan, mutta nyt ne nyppii jo omiaan!!! Hullua sakkia...! :)
No, toisaaltahan on ollut yleisesti tiedossa, että pojat jotka lähtevät toisten poikien kanssa telttaretkille metsään, ovat... no... you know.
Kunnioitettavaa, että jotkut nyt uskaltautuvat kaapeistaan julkisesti. Siitä on hyvä jatkaa.
On sellainenkin kuulopuhe karhumetsästysporukan initialisointimenoista, että porukassa uusi pääsee/joutuu "painimaan" ammutun karhunaaraan kanssa... Kuka tunnustaa? Kuka kertoo enemmän?
Ohhoo...
52
1916
Vastaukset
- Tuatto
Olet itse asiassa aika ikävystyttävä ihminen.
- Maza
tekee kaltaisekseen. :p
- Varjo
Maza kirjoitti:
tekee kaltaisekseen. :p
Eivät tuo ollenkaan mitään uutta tämän palstan viesteihin. Käytät täsmälleen samoja ontuvia ja heikkoja törkeyksiä kuin aiemmin tällä palstalla on käyttänyt "Satu" ja "Ossi".
Lienet sama henkilö, jolla ei ole muuta tekemistä kuin yrittää pärjätä älyllisesti paremmilleen. Se ettet osoita pienintäkään korkeamman älykkyyden itua, ei hämmästytä minua.
- Lehtokurppa
Eikö tämä ole keskustelupaikka metsästyksen VASTUSTAJILLE eikä mikään metsästyspalsta tai Mazan hiekkalaatikko?
Olis oikeesti korrektia kaikkia lukijoita ja kirjoittajia kohtaan, että kirjoiteltaisiin oikeilla foorumeilla.
Tämä foorumi on metsästyksen vastustajille.- Maza
olen odottanut sanottavaksi ääneen jo pitkään!
Vastustetaan metsästystä, joo...! Sopii meinaan minulle.
Tämä keskustelupaikka on vain muodostunut mesästästyksen vastustajien vastustuspaikaksi, jonne kaikki mahdolliset metsästystä harrastavat hörhöt tai metsästäjä wannabeet kirjoittelevat häirikkökirjoituksia tai suoranaisiin lainrikkomuksiin yllyttäviä kirjoituksia.
Esimerkkejä on viime ajoilta mm. myrkynkeitto-ohje susille tai kiihotukset laittomiin susijahteihin.
Korrektia ei ole myöskään METSÄSTYKSEN VASTUSTAJIEN palstalla kirjoitella nimittelykirjoituksia viherpiiperöistä, heidän olemuksestaan tai tavoistaan. Ja jos kuitenkin metsästäjät kirjoittelevat epäkorrektisti palstalla, joka EI OLE varattu heidän kirjoituksilleen, niin toki meillä metsästyksen vastustajilla on OMALLA palstallamme oikeus vastaavaan kielenkäyttöön. Olet kai siitä samaa mieltä.
Siinä olen kanssasi ihan samaa mieltä, että moinen kielen käyttö ei paranna maailmaa millään lailla.
Mutta asiaan... kirjoituksesi ei tuonut mitään uutta. Onko mielestäsi hiljaisuus ja kirjoittamattomuus parasta metsästyksen vastustusta? - lahtari
Maza kirjoitti:
Tämä keskustelupaikka on vain muodostunut mesästästyksen vastustajien vastustuspaikaksi, jonne kaikki mahdolliset metsästystä harrastavat hörhöt tai metsästäjä wannabeet kirjoittelevat häirikkökirjoituksia tai suoranaisiin lainrikkomuksiin yllyttäviä kirjoituksia.
Esimerkkejä on viime ajoilta mm. myrkynkeitto-ohje susille tai kiihotukset laittomiin susijahteihin.
Korrektia ei ole myöskään METSÄSTYKSEN VASTUSTAJIEN palstalla kirjoitella nimittelykirjoituksia viherpiiperöistä, heidän olemuksestaan tai tavoistaan. Ja jos kuitenkin metsästäjät kirjoittelevat epäkorrektisti palstalla, joka EI OLE varattu heidän kirjoituksilleen, niin toki meillä metsästyksen vastustajilla on OMALLA palstallamme oikeus vastaavaan kielenkäyttöön. Olet kai siitä samaa mieltä.
Siinä olen kanssasi ihan samaa mieltä, että moinen kielen käyttö ei paranna maailmaa millään lailla.
Mutta asiaan... kirjoituksesi ei tuonut mitään uutta. Onko mielestäsi hiljaisuus ja kirjoittamattomuus parasta metsästyksen vastustusta?Tyypillistä kangaskenkä viherpiipertäjän jorinoita,joista ei ole muuhun kuin turvan pieksäntään.
Tollaiset liistitään kuin torakka tavattaessa. - Maza
lahtari kirjoitti:
Tyypillistä kangaskenkä viherpiipertäjän jorinoita,joista ei ole muuhun kuin turvan pieksäntään.
Tollaiset liistitään kuin torakka tavattaessa.haluatko sinä vastata korrektisti tälle niin tyypillisen kohteliaalle metsästäjän alulle?
- Lehtokurppa
Maza kirjoitti:
haluatko sinä vastata korrektisti tälle niin tyypillisen kohteliaalle metsästäjän alulle?
Enpä taida viitsiä vastata teille kummallekaan.
Maza, sinun oma kirjoitelmasi oli juuri sellainen, mistä syytät toisia.
Tarkista, onko sinulla itsekriteeriä?
Minulla ei ole tapana väitellä aivan älyvapaista asioista. - Maza
Lehtokurppa kirjoitti:
Enpä taida viitsiä vastata teille kummallekaan.
Maza, sinun oma kirjoitelmasi oli juuri sellainen, mistä syytät toisia.
Tarkista, onko sinulla itsekriteeriä?
Minulla ei ole tapana väitellä aivan älyvapaista asioista.simmut kiinni, sormet korviin - ja paha maailma on kaukana.
Hyvä tapa ottaa "kantaa" asioihin. ;) - J.Rusakko
Maza kirjoitti:
simmut kiinni, sormet korviin - ja paha maailma on kaukana.
Hyvä tapa ottaa "kantaa" asioihin. ;)Ei varmaankaan tarkoita juuri sinun tapasi ottaa kantaa asioihin olisi juuri se oikea, ei kaikki ole kuitenkaan noin agresssiivisia kuin sinä siellä koneesi äärellä on varmasti niitä hiljaisia jotka myöskin tekevät jotain luonnon hyväksi eivät pelkästään uhoa.
Mitä todellista sinä olet tehnyt luonnon hyväksi, montako linnunpönttöä olet tehnyt, oletko viennyt ruokaa jäniksille, ketuille jne luonnossa eläville metsän eläimille jotta ne pärjäisivät talven yli. - Maza
J.Rusakko kirjoitti:
Ei varmaankaan tarkoita juuri sinun tapasi ottaa kantaa asioihin olisi juuri se oikea, ei kaikki ole kuitenkaan noin agresssiivisia kuin sinä siellä koneesi äärellä on varmasti niitä hiljaisia jotka myöskin tekevät jotain luonnon hyväksi eivät pelkästään uhoa.
Mitä todellista sinä olet tehnyt luonnon hyväksi, montako linnunpönttöä olet tehnyt, oletko viennyt ruokaa jäniksille, ketuille jne luonnossa eläville metsän eläimille jotta ne pärjäisivät talven yli.Olen tänä kesänä oluut raivaamassa Lounaissaaristossa umpeenkasvaneita rantalehtoja (WWF projekti)... olen ollut raivaamassa keskisuomessa harjua harvinaisen hyönteislajin elinympäristön parantamiseksi... olen putsannut kevällä tusinoittain linnunpönttöjä ja kesällä rengastanut niiden "satoa"... olen "höyhentänyt" useaan otteeseen räkänokkia, jotka harjoittelivat metsästystä muovikuulailmakivääreillä sorsapoikueisiin... Olen tehnyt paljon luonnosuojelutyötä, paitsi kantanut ruokaa metsiin eläimille, sillä Suomelle vierasperäisten eläinten keinotekoinen elossapitäminen talven yli metsästystä varten ei ole luonnonsuojelutyötä.
- ihmemies
Maza kirjoitti:
Olen tänä kesänä oluut raivaamassa Lounaissaaristossa umpeenkasvaneita rantalehtoja (WWF projekti)... olen ollut raivaamassa keskisuomessa harjua harvinaisen hyönteislajin elinympäristön parantamiseksi... olen putsannut kevällä tusinoittain linnunpönttöjä ja kesällä rengastanut niiden "satoa"... olen "höyhentänyt" useaan otteeseen räkänokkia, jotka harjoittelivat metsästystä muovikuulailmakivääreillä sorsapoikueisiin... Olen tehnyt paljon luonnosuojelutyötä, paitsi kantanut ruokaa metsiin eläimille, sillä Suomelle vierasperäisten eläinten keinotekoinen elossapitäminen talven yli metsästystä varten ei ole luonnonsuojelutyötä.
Puhut täyttä paskaa et ole varmasti pistänyt tikkua ristiin asian hyväksi höpö höpö. Ja Olisko mitään sen typerämpää kuin raivata harjuja kun joku hyönteinen kenties itikka on kuolemassa sukupuuttoon, juuri tuommoiseksi minä kuvittelen teidän käytännön luonnonsuojelun. Kun taas metsästäjät tekevät sitä tietämättään eli metsästäessään. Muuten,en nähnyt tänä syksynä metsässä yhtään metsärussakkaa tulkaa raivaamaan jos ne saatas lisääntymään.
- J. Rusakko
ihmemies kirjoitti:
Puhut täyttä paskaa et ole varmasti pistänyt tikkua ristiin asian hyväksi höpö höpö. Ja Olisko mitään sen typerämpää kuin raivata harjuja kun joku hyönteinen kenties itikka on kuolemassa sukupuuttoon, juuri tuommoiseksi minä kuvittelen teidän käytännön luonnonsuojelun. Kun taas metsästäjät tekevät sitä tietämättään eli metsästäessään. Muuten,en nähnyt tänä syksynä metsässä yhtään metsärussakkaa tulkaa raivaamaan jos ne saatas lisääntymään.
Syötkö Maza lihaa noin ylipäänsä, käytkö hesessä macissä, grillillä, kaupan lihatiskillä, syötkö äitisi tekemää lihakeittoa, makkaraa jne liha tuotteita.
- Jussi II
Maza kirjoitti:
Olen tänä kesänä oluut raivaamassa Lounaissaaristossa umpeenkasvaneita rantalehtoja (WWF projekti)... olen ollut raivaamassa keskisuomessa harjua harvinaisen hyönteislajin elinympäristön parantamiseksi... olen putsannut kevällä tusinoittain linnunpönttöjä ja kesällä rengastanut niiden "satoa"... olen "höyhentänyt" useaan otteeseen räkänokkia, jotka harjoittelivat metsästystä muovikuulailmakivääreillä sorsapoikueisiin... Olen tehnyt paljon luonnosuojelutyötä, paitsi kantanut ruokaa metsiin eläimille, sillä Suomelle vierasperäisten eläinten keinotekoinen elossapitäminen talven yli metsästystä varten ei ole luonnonsuojelutyötä.
Kerro saarien nimet missä olet ollut, Missä päin keski-suomea olit, mikä oli harjun nimi, mikä hyönteis laji oli kyseessä, Kuika pärjäsit pikku pojille höyhentämisessä kyllä varmaankin tyttöystäväsi nyt ihailee sinua kun pikkupoikia pystyit höyhentämään oletkin varmasti rohkea nuorimies. Mutta kokeiles joskus itsesi kokoista.
- Maza
Jussi II kirjoitti:
Kerro saarien nimet missä olet ollut, Missä päin keski-suomea olit, mikä oli harjun nimi, mikä hyönteis laji oli kyseessä, Kuika pärjäsit pikku pojille höyhentämisessä kyllä varmaankin tyttöystäväsi nyt ihailee sinua kun pikkupoikia pystyit höyhentämään oletkin varmasti rohkea nuorimies. Mutta kokeiles joskus itsesi kokoista.
Tammisaaressa... oliko se joku Bylandet, en muista. Toinenpaikka oli Utö.
Harju löytyy Heinolan pohjoispuolelta ja laji pikkusinisiipi (perhonen).
Lintulajeja oli kirjosieposta lehtopöllöön.
Räkänokkia pöllytyin, kuten täälläkin, sanallisesti - ja vaimo oli mukana. Ja jos joku olisi selkäsaunaa ollut antamassa, niin minä sen en ollut. - Maza
J. Rusakko kirjoitti:
Syötkö Maza lihaa noin ylipäänsä, käytkö hesessä macissä, grillillä, kaupan lihatiskillä, syötkö äitisi tekemää lihakeittoa, makkaraa jne liha tuotteita.
lähes 100 prosenttisesti kasvissyöjä, en kuitenkaan vegaani. Käytän jugurttia joskus silloin tällöin. Plus niitä lisäaineita, joita nyt työnnetään nykyisin jo lähes kaikkeen syötävään.
- Artemis
Maza kirjoitti:
lähes 100 prosenttisesti kasvissyöjä, en kuitenkaan vegaani. Käytän jugurttia joskus silloin tällöin. Plus niitä lisäaineita, joita nyt työnnetään nykyisin jo lähes kaikkeen syötävään.
Kylläpäs se muisti nyt pätkii,no eihän sitä kaikkia sepustuksiansa voi millään muistaa on niitä sen verran runsaasti.
- T. J
Maza kirjoitti:
Räkänokkia pöllytyin, kuten täälläkin, sanallisesti - ja vaimo oli mukana. Ja jos joku olisi selkäsaunaa ollut antamassa, niin minä sen en ollut.Heinola ei käsittääkseni ole viellä keski-suomea, niin että olet aika paljon ollut siellä Heinolan pohjoispuolella.
- Heinolalainen
Maza kirjoitti:
Räkänokkia pöllytyin, kuten täälläkin, sanallisesti - ja vaimo oli mukana. Ja jos joku olisi selkäsaunaa ollut antamassa, niin minä sen en ollut.Heinola on Itäistä-Hämeenlääniä.
Onko Maza tuttu projkti. 19.8.2004
Virta vie Heinolaan.
www.perhostutkiainseura.fi/tiedostot/minustalkoot.pdf - Maza
T. J kirjoitti:
Heinola ei käsittääkseni ole viellä keski-suomea, niin että olet aika paljon ollut siellä Heinolan pohjoispuolella.
Suomen nykyinen alue jaettiin Fenniaan, Botniaan ja Lapponiaan. Siis nykykielellä Suomi, Pohjanmaa ja Lappi. Sen luokittelun mukaan Heinola on keski-Suomea.
Nykyisen Suomi nimisen valtion kartalla Heinola sijoittuu sen eteläiseen keskiosaan. - Maza
Heinolalainen kirjoitti:
Heinola on Itäistä-Hämeenlääniä.
Onko Maza tuttu projkti. 19.8.2004
Virta vie Heinolaan.
www.perhostutkiainseura.fi/tiedostot/minustalkoot.pdfon tehty paljon työtä ko. lajin eteen. Useallakin "työmaalla".
- Varjo
Maza kirjoitti:
Suomen nykyinen alue jaettiin Fenniaan, Botniaan ja Lapponiaan. Siis nykykielellä Suomi, Pohjanmaa ja Lappi. Sen luokittelun mukaan Heinola on keski-Suomea.
Nykyisen Suomi nimisen valtion kartalla Heinola sijoittuu sen eteläiseen keskiosaan.Harju ei todellakaan sijaitse Heinolan pohjoispuolella, kuten väitit. Voisitko hiukan tarkistaa kantaasi asiasta. Katso vaikka rauhoitusalueet kartasta, niin huomaat miten paljon päin pernamaata väittämäsi menee.
- Varjo
Maza kirjoitti:
on tehty paljon työtä ko. lajin eteen. Useallakin "työmaalla".
Harju ei sijaitse parhaissa kuvitelmissakaan Heinolan pohjoispuolella.
Heinolan pohjoispuolella on peltoja puskaa, ei harjuja. Tsekkaa www.kartta.nls.fi missä se kartta sijaitsee. Tosin sivuille tarvitaan kirjautuminen, mistä johtuen sinun on ehkä mahdoton päästä katsomaan karttoja. - Lahtelainen
Varjo kirjoitti:
Harju ei todellakaan sijaitse Heinolan pohjoispuolella, kuten väitit. Voisitko hiukan tarkistaa kantaasi asiasta. Katso vaikka rauhoitusalueet kartasta, niin huomaat miten paljon päin pernamaata väittämäsi menee.
Heinola on Itäistä-Hämeen lääniä, kuten tuolla aikaisemmin joku Heinolasta sanoikin.
- Tuatto
Maza kirjoitti:
Kylläpäs Mazan muisti pätkii...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000313&posting=22000000004285107 - Maza
Varjo kirjoitti:
Harju ei sijaitse parhaissa kuvitelmissakaan Heinolan pohjoispuolella.
Heinolan pohjoispuolella on peltoja puskaa, ei harjuja. Tsekkaa www.kartta.nls.fi missä se kartta sijaitsee. Tosin sivuille tarvitaan kirjautuminen, mistä johtuen sinun on ehkä mahdoton päästä katsomaan karttoja.Oletko ikinä ollut Heinolassa, samoillut sen mäkiä ja harjuja, uinut sen järvissä, lammissa ja joissa? Minä olen.
Jos kyseinen harju sijaitsee Heinolan keskuksesta Heinolan kirkonkylän suuntaan, niin pohjoiseen päin mennään. - Maza
Tuatto kirjoitti:
Kylläpäs Mazan muisti pätkii...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000313&posting=22000000004285107oman itse kirjoittamasi viestin?
Kuvio täsmää... Tässähän meillä on nyt nimi sille lääkärisedälle, joka aina kaivelee omasta sairaskertomuksestaan lääkkeitä toisille. Tuatto, pidetään mielessä... (lue: blokataan jatkossa). - Tuatto
Maza kirjoitti:
oman itse kirjoittamasi viestin?
Kuvio täsmää... Tässähän meillä on nyt nimi sille lääkärisedälle, joka aina kaivelee omasta sairaskertomuksestaan lääkkeitä toisille. Tuatto, pidetään mielessä... (lue: blokataan jatkossa).Niinhän sinä aina teet kun jäät kiinni lööperin puhumisesta tai kun sinulle esitetään hankala kysymys. Ummistat silmäsi ja suljet korvasi.
- Ferro
Maza kirjoitti:
Hahhahaahahahaa..nyt tuli niin paksua juttua ettei mitään tolokkua. Sinun tekemiä todellisia luonnonsuojelutöitä on yhtä paljon kuin tässä maailmassa on haistelemattomia koiran perseitä.
Mutta tollanen toisten hyvillä teoilla ratsastaminen olikin odotettavissa. Pitää kertoa oikeen ymp.keskuksen kaverille, se kyllä nauraa itsensä tärviölle.
Sinä et o käyny ees ruottinlaivoilla saati sitte Utössä..
Anteeksi tosikkomaisuuteni jos oli tarkoitettu pelkästään kevennykseks noi sun rojektit. - Vihree
Maza kirjoitti:
Mitä tarkoitat seuraavalla, "Sillä Suomelle vierasperäisten eläinten keinotekoinen elossapitäminen talven yli metsästystä varten ei ole luonnonsuojelu työtä".
Suomelle Vierasperäisten??...Minkkiäkö tarkoitat vai mitä eläimiä.
Muistaakseni en ole tavannut sinua WWF,n projekteissa ja minä olen niissä kaikissa mukana (Aktiivi jäsen). No tietysti tunnistaminen on hankalaa pelkkien kirjoitusten kautta, mutta kun olen lukenut sinun juttujasi niin uskoisin, että ei olla tavattu. - seurannut
Tuatto kirjoitti:
Niinhän sinä aina teet kun jäät kiinni lööperin puhumisesta tai kun sinulle esitetään hankala kysymys. Ummistat silmäsi ja suljet korvasi.
noin se tekee on tehnyt useasti aiemminkin ihan tolokuttoman epätoivoinen olio, olio siksi jos syö pelkkää hiilihydraattia ja rehuja ei voi kummonen olla siinä kärsii aivotkin.
- iloinen
Vihree kirjoitti:
Mitä tarkoitat seuraavalla, "Sillä Suomelle vierasperäisten eläinten keinotekoinen elossapitäminen talven yli metsästystä varten ei ole luonnonsuojelu työtä".
Suomelle Vierasperäisten??...Minkkiäkö tarkoitat vai mitä eläimiä.
Muistaakseni en ole tavannut sinua WWF,n projekteissa ja minä olen niissä kaikissa mukana (Aktiivi jäsen). No tietysti tunnistaminen on hankalaa pelkkien kirjoitusten kautta, mutta kun olen lukenut sinun juttujasi niin uskoisin, että ei olla tavattu.KOIRAT PURIVAT.
- vilosovi
Maza kirjoitti:
Mutta asiaan... kirjoituksesi ei tuonut mitään uutta. Onko mielestäsi hiljaisuus ja kirjoittamattomuus parasta metsästyksen vastustusta?..minäkin vastustusustan mesästästästästystystystä. No asiaaan! Suoranainen lainrikkomus? Tarkoittaako tämä hyväryhtisen naisen tekemää rikosta vai rikosta häntä vastaan? Keittävätkö sudet myrkkyä? Miksi ne saavat niin tehdä ja joku vielä antaa niille ohjeita?! Millainen yö on "viherpiiperyö"? Sataako silloin ja on pimeää tai muuten jännää? Ei kai niistä muuten kirjoitettaisi?!? Miten vastustaja käyttää kieltään esim syödessä, työpaikalla tai muualla. Niin, kyllä minäkin vastustan susijahteja, ehdottomasti! Näihin jahteihin ja varsinkin laittomiin sellaisiin tulisi poliisin ja merivartioston puuttua kovalla kädellä ja estää niiden lähtöaikeet satamista, sillä nehän ovat vaarallisia ja ovat monesti aiheuttaneet mm. hukkumistapauksia. Olisin kiitollinen jos vastaisit näihin mieltäni askarruttaviin suuriin kysymyksiin.
vilosovi kirjoitti:
..minäkin vastustusustan mesästästästästystystystä. No asiaaan! Suoranainen lainrikkomus? Tarkoittaako tämä hyväryhtisen naisen tekemää rikosta vai rikosta häntä vastaan? Keittävätkö sudet myrkkyä? Miksi ne saavat niin tehdä ja joku vielä antaa niille ohjeita?! Millainen yö on "viherpiiperyö"? Sataako silloin ja on pimeää tai muuten jännää? Ei kai niistä muuten kirjoitettaisi?!? Miten vastustaja käyttää kieltään esim syödessä, työpaikalla tai muualla. Niin, kyllä minäkin vastustan susijahteja, ehdottomasti! Näihin jahteihin ja varsinkin laittomiin sellaisiin tulisi poliisin ja merivartioston puuttua kovalla kädellä ja estää niiden lähtöaikeet satamista, sillä nehän ovat vaarallisia ja ovat monesti aiheuttaneet mm. hukkumistapauksia. Olisin kiitollinen jos vastaisit näihin mieltäni askarruttaviin suuriin kysymyksiin.
on täällä vitun fiksua porukkaa!!! ja kukaan ei uskalla kirjoitella suomi24 rekisteröidyllä nimimerkillään! alkoi ihan vituttaa! kaupungeissa varttuneet äpärät luulevat kannattavansa todella hyvää aatetta!!! pitäkää kissanne kiinni..nimittäin jos eteen tulee niin varmaan liike lakkaa...
- Nimimerkillä...
welmu81 kirjoitti:
on täällä vitun fiksua porukkaa!!! ja kukaan ei uskalla kirjoitella suomi24 rekisteröidyllä nimimerkillään! alkoi ihan vituttaa! kaupungeissa varttuneet äpärät luulevat kannattavansa todella hyvää aatetta!!! pitäkää kissanne kiinni..nimittäin jos eteen tulee niin varmaan liike lakkaa...
..se tämä kirjoitteleepi. Minä aina olen kirjoittanut kynällä. Vasta nyt viime vuosina olen alkanut krjoittaa näitä nappuloita painelemalla. Meinna vvan tula paljn kirotusvrihetiä. Miltä tuntuu, kun alkaa ihan vituttaa. Tuntuuko siinä tilassa seksuaalista kiihoittumista ja missä määrin (ilmoita mieluimmin prosentteina normaaliolotilasta). Miten olet saanut yritysrekisteriin maalausliikkeen joka mainostaa itseään lauseella: "Liikkeemme lakkaa kaikki eteentulevat kissat". Onko luvallista toimintaa lakata kissoja? Eikö eläinsuojeluihmiset puutu toimintaanne? Kuinka korkean taksan peritte esim. Norjalaisen metsäkissan lakkaamisesta pohjatöineen? Lakkaatteko tai maalaatteko myös koiria? Odotan ystävällistä vastaustanne kysymyksiini suurella mielenkiinnolla.
- juu
Nimimerkillä... kirjoitti:
..se tämä kirjoitteleepi. Minä aina olen kirjoittanut kynällä. Vasta nyt viime vuosina olen alkanut krjoittaa näitä nappuloita painelemalla. Meinna vvan tula paljn kirotusvrihetiä. Miltä tuntuu, kun alkaa ihan vituttaa. Tuntuuko siinä tilassa seksuaalista kiihoittumista ja missä määrin (ilmoita mieluimmin prosentteina normaaliolotilasta). Miten olet saanut yritysrekisteriin maalausliikkeen joka mainostaa itseään lauseella: "Liikkeemme lakkaa kaikki eteentulevat kissat". Onko luvallista toimintaa lakata kissoja? Eikö eläinsuojeluihmiset puutu toimintaanne? Kuinka korkean taksan peritte esim. Norjalaisen metsäkissan lakkaamisesta pohjatöineen? Lakkaatteko tai maalaatteko myös koiria? Odotan ystävällistä vastaustanne kysymyksiini suurella mielenkiinnolla.
125% ,taidat olla aika fiksu kaveri...hmmmmm(homo?)
- metsämies
Nimimerkillä... kirjoitti:
ole juuri tyhmempää ja varmaan omasta mielestään vitsikästä homppelia monesti saanut täällä lukea mee kuule imee. Jumalauta jos yksi ja ainut rehellinen ja suoraselkäinen peloton nuorimies kirjottaa rekisteröidyllä nimimerkillä niin elä sinä helevetin homopellehermanni lutkuttaja tuu sönköttää onnettomia sepustuksiasi piä vaan kissas kiinni ettei lakkaa liikkumasta. Kiss Kiss Kiss WHAP miauuu.
- Hmmmm
juu kirjoitti:
125% ,taidat olla aika fiksu kaveri...hmmmmm(homo?)
...yhtä paljon kuin sinä hetero, arvoisa rakastettava HERRA!!!!!
- Hmmmm
metsämies kirjoitti:
ole juuri tyhmempää ja varmaan omasta mielestään vitsikästä homppelia monesti saanut täällä lukea mee kuule imee. Jumalauta jos yksi ja ainut rehellinen ja suoraselkäinen peloton nuorimies kirjottaa rekisteröidyllä nimimerkillä niin elä sinä helevetin homopellehermanni lutkuttaja tuu sönköttää onnettomia sepustuksiasi piä vaan kissas kiinni ettei lakkaa liikkumasta. Kiss Kiss Kiss WHAP miauuu.
...se vasta metsämies oletkin, oi karjuni!!! Minä puppeli odotan sinua kuumana! Oi saavu luokseni, sinä puppelini!!
- Jovain
metsämies kirjoitti:
...siepä se varsinainen mettästäjä olet! Siipensäki pittää pystyä saamaan POIKA!
- Varjo
Maza kirjoitti:
Oletko ikinä ollut Heinolassa, samoillut sen mäkiä ja harjuja, uinut sen järvissä, lammissa ja joissa? Minä olen.
Jos kyseinen harju sijaitsee Heinolan keskuksesta Heinolan kirkonkylän suuntaan, niin pohjoiseen päin mennään.Jos kerran olet uiskennellut kuikkana siellä täällä, niin leväytäpä hiukan siipiäsi.
KK ei ole pohjoisessa päin. Toiseksi; varsinaisen kirkonkylän läpi ei mene harjua, ei kukkulaa. - Hmmm
Maza kirjoitti:
Oletko ikinä ollut Heinolassa, samoillut sen mäkiä ja harjuja, uinut sen järvissä, lammissa ja joissa? Minä olen.
Jos kyseinen harju sijaitsee Heinolan keskuksesta Heinolan kirkonkylän suuntaan, niin pohjoiseen päin mennään.Haluan talloa samoja polkuja, kuin sinä, oi jumaloitu MAZANI. Haluan kulkea samoja polkuja kanssasi ja ja uida vanavedessäsi. Ihailen sinua yli kaiken!! Vastaa minulle, rakkaani!
- maza
Hmmm kirjoitti:
Haluan talloa samoja polkuja, kuin sinä, oi jumaloitu MAZANI. Haluan kulkea samoja polkuja kanssasi ja ja uida vanavedessäsi. Ihailen sinua yli kaiken!! Vastaa minulle, rakkaani!
vedän käteen tai etusormen ja peukalon väliin täysillä haluan uida kanssasi metsästäjien veressä ja talloa kanssasi ne maan rakoon.
- Varjo
maza kirjoitti:
vedän käteen tai etusormen ja peukalon väliin täysillä haluan uida kanssasi metsästäjien veressä ja talloa kanssasi ne maan rakoon.
Viestistäsi ilmeneekin tarvittava asia. Eli sitä ei ole.
Kun et keksi mitään sanottavaa, koitat pärjätä herjaamisella. Kuitenkin ja valitettavasti herjaus ei kanna kuin seuraavaan viestiin asti - asiaa siinä ei ole lainkaan.
Niinpä sinunkin viestisi "maza", jäävät täysin vaille sisältöä ja ovat enimmiltään kärpäspaperia. Jos et keksi miksi kärpäspaperia, kysy viisammiltasi. Esimerkiksi joku metsästäjä saattaa tietää mitä tarkoitan vertauksellani. - Ferro
Varjo kirjoitti:
Viestistäsi ilmeneekin tarvittava asia. Eli sitä ei ole.
Kun et keksi mitään sanottavaa, koitat pärjätä herjaamisella. Kuitenkin ja valitettavasti herjaus ei kanna kuin seuraavaan viestiin asti - asiaa siinä ei ole lainkaan.
Niinpä sinunkin viestisi "maza", jäävät täysin vaille sisältöä ja ovat enimmiltään kärpäspaperia. Jos et keksi miksi kärpäspaperia, kysy viisammiltasi. Esimerkiksi joku metsästäjä saattaa tietää mitä tarkoitan vertauksellani.että kyseessä oli herja, maza puhui kaiketi totta reaktioistaan viestiin ja samalla tuli vähän fantasioita. Ei sillä lapsiparalla edes ole huumorintajua vaikka humoristisia juttuja kirjootteleekin.
- METSÄNMIES
maza kirjoitti:
vaikeesti sairas ei voi muuta sanoa.
- Maza
Varjo kirjoitti:
Jos kerran olet uiskennellut kuikkana siellä täällä, niin leväytäpä hiukan siipiäsi.
KK ei ole pohjoisessa päin. Toiseksi; varsinaisen kirkonkylän läpi ei mene harjua, ei kukkulaa.asuivat Heinolassa kuolemaansa asti. Olen siellä pyörinyt kesiä ja talvia koko lapsuuteni.
Ja mitä et ymmärtänyt kirjoittamassani lauseessa:
"Jos kyseinen harju sijaitsee Heinolan keskuksesta Heinolan kirkonkylän suuntaan, niin pohjoiseen päin mennään."
En kirjoittanut, että mennään kirkonkylälle saakka, vaan sinne suuntaan. Hyvänen aika, Heinolan keskuksen jälkeen pohjoiseen ajettaessa tie kulkee harjun päällä kilometri tolkulla ennen kirkonkylän risteystä.
Koettaisit edes löytää tosiasioita kirjoituksiesi pohjiksi. Nuo muut kirjoituksesi eri nimimerkeillä kertovat paljon sinusta - ja se ei ole paljon!
Odi profanum vulgus et arceo. - Hmmm
Maza kirjoitti:
asuivat Heinolassa kuolemaansa asti. Olen siellä pyörinyt kesiä ja talvia koko lapsuuteni.
"Jos kyseinen harju sijaitsee Heinolan keskuksesta Heinolan kirkonkylän suuntaan, niin pohjoiseen päin mennään."
En kirjoittanut, että mennään kirkonkylälle saakka, vaan sinne suuntaan. Hyvänen aika, Heinolan keskuksen jälkeen pohjoiseen ajettaessa tie kulkee harjun päällä kilometri tolkulla ennen kirkonkylän risteystä.
Koettaisit edes löytää tosiasioita kirjoituksiesi pohjiksi. Nuo muut kirjoituksesi eri nimimerkeillä kertovat paljon sinusta - ja se ei ole paljon!
Odi profanum vulgus et arceo....isot vanhemmat sinulla oli? Varmaanki kolmatta metriä ja kuolemaansa asti? Valtavat ukit ja mummit on sulla olleet siellä Heinolassa kuolemaansa asti! Kunnioitan sinua pienen ruumiini hautaamiseen asti, sillä minun iso... siis pienvanhempani olivat hyvin pieniä kuolemaansa asti, mutta ei semmoisella suurpaikkakunnalla, kuin HEINOLA, vaan pienpaikkakunnalla, kuten pienten ja vähäisten tuleekin asua, elää ja kuolla aina kuolemaansa asti. Mikä tolkku on kilometrissä ja paljonko painaa yksi kilometri? Painaako yksi metri yhden kilon vai onko yksi kilo metrin mittainen?
- Hmmmm
maza kirjoitti:
...vedetään käteen? Kuinka vedetään peukalon ja etusormen väliin? Neuvo minua tietämätöntä tolvanaa! Yök! En minä halua uida kenenkään veressä, sinä pikku ilkiö! Oletko tallonut maan rakoa? Tuntuuko se asialliselta, tai ehken taivaalliselta? Missä kohdassa sijaitsee maanrako? Olen koittanut sitä kovasti etsiä, vaan en ole löytänyt tätä suuren mielenkiintoni kohdetta. Voisitko neuvoa minua ja ehken antaa tiedostostasi jotain pikku vihjettä tällaiselle maan matoselle, oi sinä SUURI MAZA?
- Varjo
Maza kirjoitti:
asuivat Heinolassa kuolemaansa asti. Olen siellä pyörinyt kesiä ja talvia koko lapsuuteni.
Odi profanum vulgus et arceo.Eli et ole koskaan paikkaa nähnytkään. Vai harjun päällä se tie kulkee kilometritolkulla. Tarkoitat siis entistä nelostietä eli nykyään tietä 104? Heinolasta kirkonkylään päin kulkiessa uusi moottoritie EI kulje harjun päällä, mutta ei kulje vanhakaan.
Käypä joskus paikan päällä. Se harju on ihan keskellä Heinolaa. Siellä on jopa sellainen ravintola kuin "harjupaviljonki", jossa on muuten komeat näköalat. Käy joskus, voisi valaista hiukan sinunkin ajatusmaailmaasi. - Maza
Varjo kirjoitti:
Eli et ole koskaan paikkaa nähnytkään. Vai harjun päällä se tie kulkee kilometritolkulla. Tarkoitat siis entistä nelostietä eli nykyään tietä 104? Heinolasta kirkonkylään päin kulkiessa uusi moottoritie EI kulje harjun päällä, mutta ei kulje vanhakaan.
Käypä joskus paikan päällä. Se harju on ihan keskellä Heinolaa. Siellä on jopa sellainen ravintola kuin "harjupaviljonki", jossa on muuten komeat näköalat. Käy joskus, voisi valaista hiukan sinunkin ajatusmaailmaasi.Ja vielä kerran - hoh-hoijaa!!! :P
Odi profanum vulgus et arceo.
- Kiinnostaa...
...millainen peli on Homppeli? Miten sitä pelataan? Kuuluuko kaappi ja siitä ulosastuminen pelin juoneen? Entä kaappiin astuminen? Tarkoittaahan tämä "astuminen" jaloilla tehtävää liikettä, tarkoittaahan. Pelataanko tätä muualla kuin Ruotsissa? Ansaitseeko sillä hyvin? Kerro. Onko "hullu sakki" myös jonkinmoinen älypeli? Tämä "karhunaara" minnua askarruttaa eniten. Onko se samanlainen kuin naara jolla naarataan hukkunutta ihmistä? onko karhunaara jotenkin erilainen? Onhan karhu kyllä paljon painavampi, niin että jos se on tehty riskimmästä tavarasta?!? Miten sen kanssa painitaan? Eikä sen koukkuihin voi loukata itsensä painin tiimellyksessä? Vaan jospa ottelu jännitys perustuukin juuri tähän, että säilyisi naarmuitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948