Ostin Saunalahdelta mobiilireitittimen, joka oli valmiiksi rikki. Saunalahdelta luvattiin vaihtaa rikkinäinen reititin uuteen, sitten kieltäydyttiin vaihtamasta sitä ja sitten taas luvattiin vaihtaa se uuteen. Joka ikinen asiakaspalvelija, jonka kanssa asiasta keskustelin puhelimessa, lupasi minulle eri asioita (asiaahan ei saanu selvitettyä yhdellä soitolla, vaan asiasta joutui keskustelemaan monen eri palvelijan kanssa, kun soittoani yhdisteltiin pisteestä toiseen). Yksi asiakaspalvelija menetti kokonaan hermonsa, huusi ja kiroili luurin toisessa päässä.
Joka tapauksessa, rikkinäisestä laitteesta huolimatta en ole voinut purkaa tätä luottokauppasopimusta, vaan tekemäni sopimuksen mukaan minun on maksettava Saunalahdelle seuraavat 2 vuotta tästä paskasta laitteesta täysin käsittämättömästä "asiakaspalvelusta". En enää jaksa taistella heidän kanssaan. Minkäälaista moraalia omasta virheellisestä toiminnastaan eivät omista.
Saunalahden asiakaspalvelu
Eskoseni
2
115
Vastaukset
Tuttu juttu. Meille hommattiin tammikuussa saunalahden netti. Ei ole päivääkään toiminut. Kaksi vuotta maksetaan tyhjästä.
En aio enää ikinä ollaan missään tekemisissä Saunalahden kanssa enkä suosittele kenellekään.- Helppoako
Ongelma selviää käymällä Elisa Shopit myymälässä, jossa saat vaihdettua laitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387