Verkkokaupat

Turhautuneen avautuminen

Miksi verkkokaupan asiakaspalvelussa on töissä ihmisiä jotka ei tiedä mistään mitään? Myydään peliä jonka tiedoista ei ota tolkkua mitä siihen kuuluu ja mikä versio on. Kun kysyt asiakaspalvelusta sanotaan vain "Ei meillä ole tietoa". Mitä HEL#%TTIÄ! Miten voi ostaa jotain jos ei tiedä mitä saa? Miksi töissä ihmisiä joita ei myytävät tuotteet edes kiinnosta?

Toinen ihmetys on suomen hinnoittelu. Mitään etuja ei saa täällä. Esim. uusi Forza Horizon 2 maksaa Amerikassa 59,00$, ostaja saa 10$ lahjakortin ja bonus auton. No, suomen Microsoftstoresta et saa tilattua peliä ollenkaan, xbox.com/fi sivulta saa, mutta ei 10$/€ lahjakorttia, eikä bonus autoa. Hinta perusversiolle 59,90€ (n.76$ vs. 59,90$ Maksamme enemmän, saamme vähemmän? Hyvä suomi, kiitti ihan saa#anasti Microsoft!

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole

Vaan Mikrosoftin ongelma tuo että suomessa on hinnoittelu ja etujen saanti perseellään. Monet muutkin tuotteet ovat suomessa usein paljon kalliimpia kuin muualla ja joitain ei täällä saa ollenkaan.

Suomi on kallis maa...

Hyvinvointivaltiota ei tosin ole nähnytkään, ellei sillä sitten tarkoiteta että valtiom työntekijät voi hyvin muista ihmisistä ei olekkaan sitten mitään väliä.

• joopa joo

"ellei sillä sitten tarkoiteta että valtiom työntekijät voi hyvin muista ihmisistä ei olekkaan sitten mitään väliä. "

Ehkä nyt kannattaisi pysyttäytyä vain niissä peleihin liittyvissä asioissa eikä kirjoitella hirveetä paskaa kun et näköjään ole asioista juurkiaan hirveesti selvillä -> Valtion työntekijöissä kun on niin kovin monenlaista duunaria, että ilmeisesti tämän tajuaminen on kovin vaikeaa joillekin käsittää, sama kuin muutkin työpaikat, jossa on useampaan lähtöön sitä työntekijää lähtien siivoojista aina toimariin asti.

Ja mitä tulee nyt oikeasti Suomen kalleuteen niin työntekeminen on täällä nyt halvempaa kuin esim. Saksassa eli kyse on paljon muusta kuten siitä, että vitun raha menee niiden taskuun kellä sitä on ihan tarpeeksi.

Ja mikkisofta on tästä varsin oiva esimerkki kun sen Nokiankin kävi pistämässä paskaksi ja taskuunsa (esim. Elopin bonukset ja suomen valtion maksama n. reilu yli 6000 eläke per kk parin vuoden kieroiusta Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      77
      5914
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      277
      4806
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2598
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2513
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      96
      1579
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      15
      1439
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1377
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1316
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1274
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1231
    Aihe