Omistan todellisuudessa vain hapanneet ikenet vaikka homo petteri olenkin.
Olen hilda rane kalliosta
25
255
Vastaukset
- Tiedetään juu
Hah, no ei ollut yllätys, Hilda eli Ok-Loordi ottaa aina uuden nimimerkin käyttöön, aina vaa näkyy läpi, tämä Pelleily Seis huomattiin heti samaksi tyypiksi, olipas avautuminen!
- täm_se_heti_näkyi
Moi moga! Avasit ketjun ja vastasit siihen heti itse.
Kunnon tollo :D
- Tuubalan tuuba
loordilla on taas lääkitys päässyt unohtumaan, kun ilmiantoi itsensä, monia muitakin nimiä tämän Pelleily seis lisäksi on Whoknowswins, Tylsä 2.95%, Laupias, sitten Ok-alkuiset , Sheikki, Faarao, Kuvernööri, satoja nimiä, kovasti yrittää muuttaa kirjoitustyyliään kun nicci vaihtuu, mutta aina paljastuu, samoilla sanoillaan ja mielikuvitustarinoillaan.
Ehkä tämä saitti tukee ja käy jonkinasteisena mielenterveysasemana, kun täällä on sana vapaa ja voi esittää olevansa vaikka valtakunnan johtaja.- huh_huh_hoitoon
Miksi Moga vastailet itse koko ajan avaamaasi ketjuun?
Olet palstan pahin multinikki. Siis sinä, jokä näet Loordin (ennen Ranen) joka paikassa.
- buhahahahaahh
Ok- loordihan onkin valtakunnan johtaja omassa valtakunnassaan.
- pelleily seis
Nyt olen puistossa muitten dekujen kanssa ja syön tabletteja.
- Suu napsaa!
Muista myös juomapuoli!
- oppia ikä kaikki
Pellen asunto-ostokset on menneet täysin poskelleen ja nyt pitää vähän purkaa kiukkua kun kiukuttaa. Olisit uskonut kun yritettiin kertoa mitä on tulossa, mutta et kun vänkäsit vastaan. Nyt tulee sitten oppia oikein kantapään kautta ja h.e.l.e.v.e.t.i.n kalliit oppirahat.
- ei loppua naurulle
Mitäs sä selität?!?!? Katso tilastoja ja koita ymmärtää, että SINÄ olet näitä palstan häviäjiä. Jätit jo joskus 13 vuotta sitten ostamatta ja nyt olet aivan kuravellit housussa kun hinnat on siitä ajasta nousseet 150% :D
Naurattaa, että vieläkin jaksat jankuttaa jostain romahduksesta! Hinnat eivät nolliinkaan vajottua ole yhtä kalliit kuin 13 vuodessa maksamasi vuokrat :D - terveisiä hawaijilta
ei loppua naurulle kirjoitti:
Mitäs sä selität?!?!? Katso tilastoja ja koita ymmärtää, että SINÄ olet näitä palstan häviäjiä. Jätit jo joskus 13 vuotta sitten ostamatta ja nyt olet aivan kuravellit housussa kun hinnat on siitä ajasta nousseet 150% :D
Naurattaa, että vieläkin jaksat jankuttaa jostain romahduksesta! Hinnat eivät nolliinkaan vajottua ole yhtä kalliit kuin 13 vuodessa maksamasi vuokrat :DBANG!! Osui.. :D
- alan jo tikahtua!
terveisiä hawaijilta kirjoitti:
BANG!! Osui.. :D
Sorry ei ollut tarkoitus!
- hih hih
hih hih hih hih raneko joutuu vaivaiskotiin...hih hih
- tyttö kalliosta
Äitin kanssa asuskelen joten ei huolta häivää.
- buuuuuuhahahahaahah
buuuuahahhahahahaahahhaah
- pim pom pim pom
Jokatapauksessa hilda ranelle soi kallion kirkon kellot jo.
- Outoa keskustelua!
- Huuuuuuhuuuuuuuu
Rane-Hilda on oikea kallion asukas, lyhyt , laiha miehepätkä, semmoinen kaitakasvo ja kulkee hame päällä.
Availee eri palstoilla aiheita vuosaaresta, kun sieltä häädettiin kallioon ja ei ole päässyt pakkomielteistään.
Todenäköisesti sama henkilö kuin tämä perälauta, naisena tykkää esiintyä ketjuissa, luulee saavansa sanssit.
- jooooo0
Oho Hilda-Rane on saanut uusia ihailijoita, itse olen tuohon äijään törmännyt Vaasankadulla ja no ei ollut kaunis näky, vaikka luulee miehiä iskevänsä, se, että , tämä, Moga. Hilda-Rane Mimmi, Sophie norjasta ym ja mitä kaikkia naisten nimiä käyttääkään, availee palstalla tuhansia ketjuja, kertoo pikku ukon elämästä jotain, on tarve esiintyä naisena ja potee jotain vuosaari traumaa. Lapsikin tunnistaa nämä samat avaukset ja vuodesta toiseen saman piipityksen ja itkun vuosaari, aurinkolahti, kun Hilda on kallioon joutuntu, yrittää asiaa mielessään vahvistaa, naiseuttaan korostaa, vaikka karu naama ja parransänki muuta kertoo.
- palstanhistoriaa_tunteva
Hullu on tullut taas esiin, ok-loordi, parooni, Luki pisti kyllä turpaan tuota hildaa, mutta silti jaksaa palstalla 24/7 ja on taas ottanut kaverinsa Mogankin mukaan, mielenterveyspotilas jo vuosien takaa..
- annanko_tohtorin_puh
No kai sinä nyt, Moga, palstan historian tunnet. Olethan erottamaton osa sitä.
Rane ajoi sinut muuttoon pois A-lahdesta aikanaan. Älä nyt anna tämän Loordin sekoittaa päätäsi enempää... Vaikka hoitoa pollasi jo nytin selvästi tarvitsisi.
- palstanhistoriaa_tunteva
Huh, huijaa, hullu näköjään taas päivän istunut täällä kertomassa ok-ja homo-loordi juttujaan, sinut Hilda-Rane on kyllä tunnistettu, nyt nimellä annanko_tohtorin_puh, no todellakin ota ne pillerisi, sairas olet ja olet se palstan alkuperäinen hullu monipersoona, jaksat keskustella itsesi ja muiden ok-hahmojesi kanssa.
En tiedä oletko vammainen sytyjäsi(sukurutsa) vai oletko jossain vammautunut terve et ole ja jakautunut persoonasi taitaa vaivata sinua kun riitelet itsesi kanssa ok-loordi ym, hildarane, ikävää kun me veronmaksajat maksamme sinun eläkkeesi ja jaksat istua koneella kuitenkin vaikka jalaton oletkin, enkä ole Mogasi, se Mogahan on yksi sinun sivupersoonistasi kuten Parooni, loordi, keisari ja mitä niitä muita olikaan, voithan tehdä edes itsellesi jotain......- huomiselle_toht_aika
Moga, sinä vähän säälität minua, sillä tuo tohtorin puh nimimerkki ei ole ainakaan samalta henkilöltä kuin Loordi. Eikä ole monet muutkaan, joita olet tässä epäillyt ajan saatissa. Se nyt vaan on niin, että muutkin tänne palstalle kirjoittelevat kuin sinä. Luki ja Loordi.
Vaikeahan tätä tietysti on yrittää sinulle selittää kun tuo Ranen tapaus muinoin sai sinut lopulliesti pois tolaltaan. - palstanhistoriaa_tunteva
huomiselle_toht_aika kirjoitti:
Moga, sinä vähän säälität minua, sillä tuo tohtorin puh nimimerkki ei ole ainakaan samalta henkilöltä kuin Loordi. Eikä ole monet muutkaan, joita olet tässä epäillyt ajan saatissa. Se nyt vaan on niin, että muutkin tänne palstalle kirjoittelevat kuin sinä. Luki ja Loordi.
Vaikeahan tätä tietysti on yrittää sinulle selittää kun tuo Ranen tapaus muinoin sai sinut lopulliesti pois tolaltaan.Moi Hilda eli loordi ym, sinä vähän säälität minua, avasit tämänkin ketjun ja vastailet itsellesi et ole normaali ihminen, minä en ole sinun Mogasi, katsos tänne muutkin kirjoittelevat, kuin sinun ok-nimimerkkisi ja muut hönöt joiden nimillä kirjoitat ja kerrot mm homofantasioitasi, kerro sille pelleily seis tyypille terveisiä jonka nimellä tämänkin itsestäsi kertovan ketjun aloitit.
Ps. koita saada lääkärin apua harhoisisi ja jos ei auta kun olet vammainen, niin koita vaikka narua tai jotain, voisi helpottaa tuskaasi.
Muistankin kun joskus seurasin palstaa, niin sinulla oli tapana aina syyllistää muita omista kirjoituksistasi ja vastaille itsellesi sama siis jatkuu, kerro hilda myös terveisiä sille Lukille ja Mogalle.
- Pelleily_seis
Kappas. Joku idiootti on avannut ketjun mun nimimerkillä. Säälittävä pelle.
- Anonyymi00026
Hilda Rane teki oikean ratkaisu kun muutti Kallioon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677