Hoh hoijaa
Kyllä nyt ahistaa
12
1062
Vastaukset
- vaakaNainen
ahistus on päässyt valloilleen? Niin, ja piti oikein vielä tarkistaa, onko pilkullinen vai pilkuton, kun noin ahistaa.
Minuakin pikkasen, kun ulkona on niin synkkää mutta en anna periksi.
Kirjoitan taas kohta uuden runonpätkän pöytälaatikkoon. Kirjoitin eilen illalla yhden ja lähetin sen sähköpostilla entisille työkavereille heidän ilokseen.
Minusta tulee varmaan kuuluisa kuolemani jälkeen kuin muistakin taiteilijoista, oikein bestseller.- writer
tulla bestselleriä,vaan kirjasta, et ihan taida yhden kirjan kansiin mahtua, mutta ehkä sinusta voisi tulla bestselleristi, ainakin niin toivon.
- Blösö
Moni meistä pitää runoista myös.
yks lainaus jonkun kotisivuilta
on minusta hieno, Se on L.Onervan runo
Menee jotakuinkin näin
Mä orjien haluja halveksin
Käskijää en siedä
Mutta joka vapaana mut valloittaa
Sen kaikkeni annan ma viedä - vaakaNainen
Blösö kirjoitti:
Moni meistä pitää runoista myös.
yks lainaus jonkun kotisivuilta
on minusta hieno, Se on L.Onervan runo
Menee jotakuinkin näin
Mä orjien haluja halveksin
Käskijää en siedä
Mutta joka vapaana mut valloittaa
Sen kaikkeni annan ma viedäkunhan ette häädä pois niin kuin Miss runoilijan.
Minulla on aina ollut sana hallussa paperilla ja myös suullisesti.
Laitoin runoni tässä taannoin paikalliseen lehteen.
Olen kirjoittanut juttuja ennenkin lehteen, mutta en runoja.
Monen ystävät olivat yllättyneitä, kaikki eivät tiedä pöytälaatikkorunoistani mitään. - Blösö
vaakaNainen kirjoitti:
kunhan ette häädä pois niin kuin Miss runoilijan.
Minulla on aina ollut sana hallussa paperilla ja myös suullisesti.
Laitoin runoni tässä taannoin paikalliseen lehteen.
Olen kirjoittanut juttuja ennenkin lehteen, mutta en runoja.
Monen ystävät olivat yllättyneitä, kaikki eivät tiedä pöytälaatikkorunoistani mitään.Eihän me häädetty Miss Runoilijaa mä ainakaan
eihän niitä ole kenenkään,pakko lukea.Paras oli
sellainen kriitikko joka nähdessäään Miss Runoilijan nimimerkin joutui sulkemaan koneensa. - tutkiskelija
Blösö kirjoitti:
Eihän me häädetty Miss Runoilijaa mä ainakaan
sellainen kriitikko joka nähdessäään Miss Runoilijan nimimerkin joutui sulkemaan koneensa.Mieluusti luin Miss Runoilijaa ilman välihhutoja.
Naapuripalstalle (60 ) ei ole asiaa kun siellä huseeraa AitoHäirikkö! - vaakaNainen
Blösö kirjoitti:
Eihän me häädetty Miss Runoilijaa mä ainakaan
sellainen kriitikko joka nähdessäään Miss Runoilijan nimimerkin joutui sulkemaan koneensa.lue kahviaiheesi !
- Mies 50+
Nyt on mennyt pilkkukin,no joo ei vieläkään ahista
- kirjosieppo
haukotus kun on useimmiten, jos ei muuta, rehellinen mielipide siitä, että nyt pipoa ahistaa, mutta neljä halausta päivässä pitää kyllä ahistuksen poissa ... hoh-hoijaa !:)
- yopollo
kun se halailu tuolla töissä tai kadulla onkin heti ahistelua ja sehän vasta ahistaakin.
- Vaiko
Ahistus päällä
- kirjosieppo
tässä nyt ahistaa ainaskin se, että ketä ahistaa, mikä ahistaa, miksi ahistaa, ja ahistaako vaiko eikö ahista ?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770