Millaselle autolle olis parhaimmat mahdollisuudet saada pk seudulta ajoa. Aattelin hankkia kuorma-auton ja ehkä kärrynkin. Varmaan aluksi keikat jonkun KTK:n kautta, mistä nyt osakkeet saankin. Onko nosturi / vaihtolava-auto kaikkein varmin tapa aloittaa? Haluisko joku lahtee kimppaan mukaan???
(yhteisölupaan tarvittavat systeemit on käyty, eli ei kande vastata, et aloita noista)
Kuljetusliikettä perustamassa
8
632
Vastaukset
- vanha renki
riittää, kun laitat viirejä lasiin ja ledejä liki sata sekä katolle xenonit. karjarauta kruunaa kaiken. kärrin otat het alkuun viis aksilaisena.
- 5 akselia
Mukahauska vitsi oli kommenttisi olevinaan, mutta... Totta kai jos kärryn hommaa, kannattaa hommata 5-akselinen. Siinä saa jo 3-akselisenkin veturin kanssa 64 tonnia kokonaismassaa (paripyörillä 68 t). Neliakselisen telivetoveturin kanssa saa 69 tonnia tai paripyöräkärryllä 76 tonnia (jos tehot riittää).
- RekkaPekka
5 akselia kirjoitti:
Mukahauska vitsi oli kommenttisi olevinaan, mutta... Totta kai jos kärryn hommaa, kannattaa hommata 5-akselinen. Siinä saa jo 3-akselisenkin veturin kanssa 64 tonnia kokonaismassaa (paripyörillä 68 t). Neliakselisen telivetoveturin kanssa saa 69 tonnia tai paripyöräkärryllä 76 tonnia (jos tehot riittää).
Eli nosturi ja täysperä bos ajattelee KTK ajoon autoa. Vai tarkoitatko konttikalustoa. Jakareita ja muuttomiehiä taitaa olla saatavilla ihan kystäkyllin. Oliskohan betoniautolle hommii saatavissa.
- RekkaPekka
Mä oon jo sen ikäinen, ettei vanha "nippeli vamma" enää vaivaa. Sellanen kalusto pitäis kehitellä, että voi kilpailla muulla kun hinnalla. Soranajot jätän suosiolla pulkkapakolaisille.
- pelasta ittes
Älä ala..
- konna 2
Kaikenlaisia kilipäitä luulee yrittäjyyden kannattavan pääkaupunkiseudulla.Nosturiajot jo 15 firmalla ollu jo vuosikaudet hoidossa.Soraauton kun saa 5akselisen heti 50eur tunti ajoon.Myy irtokarkkeja,nehän maistuu tonikäselle...
- kyllä se siigä
Kyllä kuljetusliikkeet on tuottavia siinä missä muutkin firmat. Järki mukaan touhuun niin kyllä se onnistuu. Rikastumaan sillä tuskin pääsee mutta leipä tulee.
- Alotteleva autoilija
Vantaan rahtikeskuksen ja helsingin KTK:n osakkeita on myytävänä sillon tällön. Ketä olis ajamassa noille kappaletavaraa hiab vaihtolava kalustolla. Minkäverran tulee sitäkautta viikossa ajoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1847699Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354913Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262903- 822311
- 921635
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2171547Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002