Miksi mulla ei oo nälän tunnetta

mimmimummi*

enää juuri koskaan.....ennen oli aina puolenpäivän aikaan kiire lähteä syömään.....töissä ollessa...Vatsa kurni jo siihen malliin ....että ruokaa tuokaa....
Syöttekö te säännöllisesti....vai epäsäännöllisesti....

31

641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vettä.

Syön, kun mies tulee töistä, viiden maissa. Sitä ennen vain huberia.
      Maha oppii aikataulun.

• Pirre*

Melkein pakko syödä säännöllisesti, kun on tuo mies tuossa mies tuossa muistuttelemassa, yksin ollessani syön milloin satun muistamaan.

• Vaidetaan vattalaukkua,mä kun söisin aina ,ihan sama koska herätettäis niin aina yks voileipä mahtuu.

• mimmimummi*

No kyllä minäkin jos joku herättäis....voikkuleivän kanssa....se olisi niin harvinaista herkkua...
        Mutta vaikka olen lapsenlikkana koko päivän....niin en syö mitään... kun ei ole yhtään nälkä....

• mimmimummi* kirjoitti:

No kyllä minäkin jos joku herättäis....voikkuleivän kanssa....se olisi niin harvinaista herkkua...
        Mutta vaikka olen lapsenlikkana koko päivän....niin en syö mitään... kun ei ole yhtään nälkä....

Jos sinä olisit minä niin mä huolestuisin,entäs paino?

• mimmimummi*
        koti-kiusattu kirjoitti:

Jos sinä olisit minä niin mä huolestuisin,entäs paino?

Poikani sanoi ruman sanan kun en syö heilläkään koskaan mitään..... paino on kolme-neljä kiloa pudonnut .....mutta en vielä lähentele mallin mittoja....

• mimmimummi* kirjoitti:

Poikani sanoi ruman sanan kun en syö heilläkään koskaan mitään..... paino on kolme-neljä kiloa pudonnut .....mutta en vielä lähentele mallin mittoja....

Käväseppäs lääkärillä,mieluimmin jo ens viikolla.

• mimmimummi*
        koti-kiusattu kirjoitti:

Käväseppäs lääkärillä,mieluimmin jo ens viikolla.

En usko että se auttaisi.....hiljakkoin otettu kaikki verikokeet .....kilpirauhasen ultrat..ja kaikki normaalit....
        Onko se nyt vaan että ei itselle viitsi aina kokata...tai jotain..

• Rimmir tänään
        mimmimummi* kirjoitti:

Kyllä söisin mielelläni poikani luona, he tekevät niin mahdottoman hyvää ruokaa ja toisten seurassa on paljon kivempi syödä kun pikkumuksut selvittelevät samalla niitä omia juttujaan, ja omat lapset ja heidän kumppaninsakin.
        Ja jos alkaa olla teini-ikäisiä lapsenlapsia niin silloin on kyllä parasta mummonkin näyttää esimerkkiä ja syödä vaikka väkisin. En kyllä jaksaisi olla kokopäivää lastenlasten kanssa täysipainoisesti ellen söisi yhtään mitään.

• ent. siivoojaparka
        Rimmir tänään kirjoitti:

Kyllä söisin mielelläni poikani luona, he tekevät niin mahdottoman hyvää ruokaa ja toisten seurassa on paljon kivempi syödä kun pikkumuksut selvittelevät samalla niitä omia juttujaan, ja omat lapset ja heidän kumppaninsakin.
        Ja jos alkaa olla teini-ikäisiä lapsenlapsia niin silloin on kyllä parasta mummonkin näyttää esimerkkiä ja syödä vaikka väkisin. En kyllä jaksaisi olla kokopäivää lastenlasten kanssa täysipainoisesti ellen söisi yhtään mitään.

Mikähän siinä on, että minustakin ruoka maistuu aina paremmalle kylässä kuin kotona.

• Rimmir tänään
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

Mikähän siinä on, että minustakin ruoka maistuu aina paremmalle kylässä kuin kotona.

Niin ja joskus kun on tehnyt jonkin ruokalajin niin ei sitten millään saatakkaan syödä. Näin kävi minulle viimeviikon lopulla. Keittelin isossa kattilassa sianlihapotkaa hernekeittoon ja toisessa kattilassa sitten niitä herneitä. Sitten kun piti alkaa irrottaan niitä lihanpalasia siitä potkaluusta, alkoi koko liha inhottaan niin kamalasti että se piti nakata roskiin. Ei vaan millään voinut sekoittaa niitä paloja sinne hernekeittoon.
        Ei se liha mitenkään pahalle haissut tai ollut muutenkaan huonoa, tuli vaan sellainen tunne että tuollakin jalalla joku porsas on löntystellyt.
        Onneksi sattui olemaan pekonia jota sitten paistoi sekaan omalle lautaselle keitonseuraksi. Kumma että se ei ilettänyt. ?!
        Nyt on sitten hernekeitto vaan hernekeittoa tuolla pakkasessa.

• mimmimummi*
        Rimmir tänään kirjoitti:

Niin ja joskus kun on tehnyt jonkin ruokalajin niin ei sitten millään saatakkaan syödä. Näin kävi minulle viimeviikon lopulla. Keittelin isossa kattilassa sianlihapotkaa hernekeittoon ja toisessa kattilassa sitten niitä herneitä. Sitten kun piti alkaa irrottaan niitä lihanpalasia siitä potkaluusta, alkoi koko liha inhottaan niin kamalasti että se piti nakata roskiin. Ei vaan millään voinut sekoittaa niitä paloja sinne hernekeittoon.
        Ei se liha mitenkään pahalle haissut tai ollut muutenkaan huonoa, tuli vaan sellainen tunne että tuollakin jalalla joku porsas on löntystellyt.
        Onneksi sattui olemaan pekonia jota sitten paistoi sekaan omalle lautaselle keitonseuraksi. Kumma että se ei ilettänyt. ?!

Minulla menee joskus ruokahalu.....kun avaa pakkausta joka on suojakaasussa....
        ei tee mieli valmistaa siitä ruokaa.... etenkin broileri on sellainen...
        Taidankin tehdä hernekeittoa... kasvishernekeittoa tälläkertaa.....

• mimmimummi* kirjoitti:

En usko että se auttaisi.....hiljakkoin otettu kaikki verikokeet .....kilpirauhasen ultrat..ja kaikki normaalit....
        Onko se nyt vaan että ei itselle viitsi aina kokata...tai jotain..

Mites mieliala, vaivaaka alakulo? Ihan ystävällisesti sanon et jos on tutkittu eikä mitään löydy, aikuinen ihminen kykenee syömään vaikka ei ole niin nälkäkään, muutoin voi käydä kuin mustilaisen hevoselle.

• ent. siivoojaparka
        Rimmir tänään kirjoitti:

Minulle tulee myöskin joskus sellainen hempeilyn tunne, kun leikkaan esimerkiksi jotain pihvilihaa tai kokonaista lohifilettä. Roskiin ei ole lentänyt koskaan kuitenkaan, mutta se tunne, että tämä on joskus ollut elävä elukka, mikä on tapettu minulle syötäväksi.

Tyttäreni alkoi kerran lapsena itkemään oikein hersyvästi kesken syönnin. Kun ihmettelin, mikä vaivaa, niin hän sai nikoteltua esille hellyttävän tarinan kotletista, joka kulki onnellisena metsässä aurinkoisena kesäpäivänä ja haisteli kesän tuoksuja. Tarina ja sen kotletin kesäisen onnen kuvailu oli jonkun mittainen ja päättyi surkeasti siihen, miten joku tuli yllättäen ja tappoi sen. Ja siinä sitten oli pala sitä kotlettia meidän lautasilla.

Silloin meinasi jäädä itsellänikin pala kurkkuun.

• mimmimummi*
        mrshedgehog kirjoitti:

Mites mieliala, vaivaaka alakulo? Ihan ystävällisesti sanon et jos on tutkittu eikä mitään löydy, aikuinen ihminen kykenee syömään vaikka ei ole niin nälkäkään, muutoin voi käydä kuin mustilaisen hevoselle.

On tehty aika laaja terveydentarkastus..... ja huvitti se mielialamittauskin....kolme paperia ...rasti ruutuun systeemillä....jäi alle lievän masennuksen....Kysymykset olivat samanlaiset ...kuului mihinkä ikäluokkaan vaan..siksi jotkut niistä vähän huvitti....esim. kuinka aktiivinen sukupuolielämäsi on.
        siinä meni varmaan bointseja pois että ropisi....heh..

• mitä maksaa?

Ei koko päivänä ollut yhtään nälkä. Kahvin ja leipäjuuston voimalla on oltu.
      Nyt kokkipoika paistaa keittiössä silakoita, maha haistoi ja alkoi kurnimaan.
      Kuin Jopen maksa.

• vähempi riittäisi

Voi, voi, olisit iloinen. Minulla on aina nälkä, siitä ei verensokeri eikä kilot tykkää!

• mimmimummi*

Niin mutta .... ei se verensokeri siitäkään tykkää....että on monia tunteja syömättä..

• mimmimummi* kirjoitti:

Niin mutta .... ei se verensokeri siitäkään tykkää....että on monia tunteja syömättä..

Varmaan vielä töissä ollessasi kulutit enemmän kuin nyt, eli ilmeisesti kulutuksesi ei ole nyt samalla tasolla. Ole hyvilläsi että kroppa ei huudakaan ruokaa. Mutta kyllä muutaman kerran päivässä pitää syödä, ainakin jotain. Ei tämän ikäinen ihminen tarvitse kuin ehkä 1600 kcal/päivä jos sitäkään. Jos oikein kunnolla liikkuu muutaman tunnin päivässä niin voi olla että kulutus vaatii jo yli 2000 kcal.

Tarkkaile painoasi kuitenkin. Ei liikaa saa laihtua.

• mimmimummi*
        saimaantaka kirjoitti:

Varmaan vielä töissä ollessasi kulutit enemmän kuin nyt, eli ilmeisesti kulutuksesi ei ole nyt samalla tasolla. Ole hyvilläsi että kroppa ei huudakaan ruokaa. Mutta kyllä muutaman kerran päivässä pitää syödä, ainakin jotain. Ei tämän ikäinen ihminen tarvitse kuin ehkä 1600 kcal/päivä jos sitäkään. Jos oikein kunnolla liikkuu muutaman tunnin päivässä niin voi olla että kulutus vaatii jo yli 2000 kcal.

Tarkkaile painoasi kuitenkin. Ei liikaa saa laihtua.

Kyllähän siihen pitää totutella.....että ei kuitenkaan enää tarvitse ruokaa niinkään paljoa mitä ennen.....vaikka olen aina ollut aika pieniruokainen.....
        Ollaan tuossa ruuankin kanssa niin erilaisia.....tuttuni syö kuin hevonen ja laihtuu vaan.....kohta on kuin "rusina".....

• eppu2

Stressikin voi viedä näläntunteen, jos sitä on.
      Vanhemmiten saattaa näläntunne myös vähentyä.
      Aina pitäisi varmistaa, ettei ole sairautta taustalla.

• Mitä jos söisit pienempiä annoksia useammin? 5 kertaa päivässä. Jos edellisen aterian jälkeen ei tule nälkä, pienennät annosta pikkasen.

Vatsa on siitä tyhmä, että se tottuu syömättömyyteen, varsinkin jos aterioiden välillä on pitkä tauko. Se kai on monen vanhemman ongelmakin, aliravitsemus. Tee itsellesi jonkinlainen syöntirytmi, pakota itseäsi edes maistamaan vaikket haluaisikaan. Pari ruokalusikallista edes..

• bessie*

Eikös tuo nyt mene melkoiseksi säätämiseksi, hmp.f?

Miksi pitäisi huolestua siitä, ettei ole nälkä jossain määrätyssä ajassa? Syö sitten kun nälkä tulee, sillä tuleehan se terveelle ihmiselle aina lopulta. Voi mennä ohikin, mutta eihän siitäkään mitään haittaa ole, terveestä ihmisestä edelleen kun puhutaan.
        Enemmänkin kiinnittäisin huomiota esim. riittävään proteiinin ja kuitujen saantiin kuin aterioiden määrään. 5 ateriaa päivässä vaikka väkisin kuulostaa minusta kovin elämää rajoittavalta ja melkeinpä syömishäiriöltä?

• bessie* kirjoitti:

Eikös tuo nyt mene melkoiseksi säätämiseksi, hmp.f?

Miksi pitäisi huolestua siitä, ettei ole nälkä jossain määrätyssä ajassa? Syö sitten kun nälkä tulee, sillä tuleehan se terveelle ihmiselle aina lopulta. Voi mennä ohikin, mutta eihän siitäkään mitään haittaa ole, terveestä ihmisestä edelleen kun puhutaan.
        Enemmänkin kiinnittäisin huomiota esim. riittävään proteiinin ja kuitujen saantiin kuin aterioiden määrään. 5 ateriaa päivässä vaikka väkisin kuulostaa minusta kovin elämää rajoittavalta ja melkeinpä syömishäiriöltä?

Bessie, vähän hutaisten laitoin viestini ilmoille. Viiteen ateriaan kuuluu myös välipalat. Ja nekin voi muuten olla proteiinipitoisia jos tuntuu että sitä tarvii, ei tarvi aina olla se omppu.

Tasaisella syömisellä ei tule se tilanne, että vatsa tottuu olemaan tyhjillään, joka tuntuu olevan mimmimummun ongelma. Eiksös se ole vähän vaarallista jäädä odottamaan näläntunnetta jos sitä ei tule :)

Säännöllinen ruokailu pitää sekä aineenvaihdunnan että vireystason korkealla. Ei tule sellaisia jaksamisnotkahduksia. Mutta ole oikeassa siinä, että proteiinilla pärjää pidempään. Ite olen enemmän monipuolisen ravinnon kannattaja, enkä lisäisi proteiinia liikaakaan. Kuiduista olen samaa mieltä. Kaikenlaisia maitotuotteita missä on maitohappobakteerieta - viili, jugurtti, rahka... ja kotimaisia marjoja.

• bessie*
        hmp.f kirjoitti:

Bessie, vähän hutaisten laitoin viestini ilmoille. Viiteen ateriaan kuuluu myös välipalat. Ja nekin voi muuten olla proteiinipitoisia jos tuntuu että sitä tarvii, ei tarvi aina olla se omppu.

Tasaisella syömisellä ei tule se tilanne, että vatsa tottuu olemaan tyhjillään, joka tuntuu olevan mimmimummun ongelma. Eiksös se ole vähän vaarallista jäädä odottamaan näläntunnetta jos sitä ei tule :)

Säännöllinen ruokailu pitää sekä aineenvaihdunnan että vireystason korkealla. Ei tule sellaisia jaksamisnotkahduksia. Mutta ole oikeassa siinä, että proteiinilla pärjää pidempään. Ite olen enemmän monipuolisen ravinnon kannattaja, enkä lisäisi proteiinia liikaakaan. Kuiduista olen samaa mieltä. Kaikenlaisia maitotuotteita missä on maitohappobakteerieta - viili, jugurtti, rahka... ja kotimaisia marjoja.

Niin arvelinkin, sehän nyt vielä puuttuisi että viisi täyttä ateriaa päivässä herranjestas.

Mitä ihmeen vaaraa voisi olla siinä, että syö vasta jos ja kun on nälkä? Ikinä en itse ole 'malttanut' nälkäisenäkään ruveta syömään kesken mielenkiintoisemman tekemisen tai joskus en ole 'viitsinyt' kun ei vain tee tarpeeksi mieli vaikka on jo aikaa vierähtänyt edellisestä ateriasta.
        Arkielämässä askeettisuuteen taipuvaisen isäni 'opeista' ainakin yhtä olen ikäni noudattanut; vähintään neljän tunnin väli syömisissä. En 'pakosta', vaan koska se tuntuu luonnolliselta, ei tee mieli yleensä ainakaan kuuteen tuntiin mitään, kaksitoistakin tuntia menee usein kuin huomaamatta. Vielä kun olisin oppinut isäni 'äärimmäisen kohtuullisuuden', mitä tulee joihinkin herkkuihin. Onneksi pystyn olemaan niitä ostamatta, enimmäkseen.
        Välipalojen tarpeellisuutta (terveille aikuisille tai isommille lapsillekaan) en ole koskaan ymmärtänyt, hyvä ettei vähän ärsytä koko sana tai ainakin niistä numeron tekeminen.

Mitenkään en saisi viittä ruokahetkeä hereillä ja pystyssä olo aikaani, 16-18 tuntia, mahtumaan, tänäänkin olen syönyt vasta aamukahvi/lounas yhdistelmän yli seitsemän tuntia sitten ja juuri nyt on päivällinen tuloillaan.
        En ole huomannut syömisteni tai syömättä jättämisteni juurikaan vaikuttavan vireystasooni, usein kyllä jää syömättä sen takia kun on vauhti päällä.

• bessie* kirjoitti:

Niin arvelinkin, sehän nyt vielä puuttuisi että viisi täyttä ateriaa päivässä herranjestas.

Mitä ihmeen vaaraa voisi olla siinä, että syö vasta jos ja kun on nälkä? Ikinä en itse ole 'malttanut' nälkäisenäkään ruveta syömään kesken mielenkiintoisemman tekemisen tai joskus en ole 'viitsinyt' kun ei vain tee tarpeeksi mieli vaikka on jo aikaa vierähtänyt edellisestä ateriasta.
        Arkielämässä askeettisuuteen taipuvaisen isäni 'opeista' ainakin yhtä olen ikäni noudattanut; vähintään neljän tunnin väli syömisissä. En 'pakosta', vaan koska se tuntuu luonnolliselta, ei tee mieli yleensä ainakaan kuuteen tuntiin mitään, kaksitoistakin tuntia menee usein kuin huomaamatta. Vielä kun olisin oppinut isäni 'äärimmäisen kohtuullisuuden', mitä tulee joihinkin herkkuihin. Onneksi pystyn olemaan niitä ostamatta, enimmäkseen.
        Välipalojen tarpeellisuutta (terveille aikuisille tai isommille lapsillekaan) en ole koskaan ymmärtänyt, hyvä ettei vähän ärsytä koko sana tai ainakin niistä numeron tekeminen.

Mitenkään en saisi viittä ruokahetkeä hereillä ja pystyssä olo aikaani, 16-18 tuntia, mahtumaan, tänäänkin olen syönyt vasta aamukahvi/lounas yhdistelmän yli seitsemän tuntia sitten ja juuri nyt on päivällinen tuloillaan.
        En ole huomannut syömisteni tai syömättä jättämisteni juurikaan vaikuttavan vireystasooni, usein kyllä jää syömättä sen takia kun on vauhti päällä.

Bessie, mä nyt haluan muistuttaa että mun ehdotus viidestä ateriasta oli ihmiselle joka oli huolissaan siitä että nälkä ei tule. Jos sulla on kaikki hyvin, niin kaikkihan on hyvin :) Syömisen pitäisikin olla itselleen luontevaa ja rentoa, minusta ihan hirveä halloo tehdään nykyisin yksinkertaisesta asiasta. Kaikenlaiset ohjeet ovat minusta tarpeen vain silloin kun syöminen ei suju tai ruokavalio on väärää. Tai kun ihminen sairastuu.

Mielellään silti juttelen aiheesta. Mutta ehkä on hyvä ensin ilmoittaa etten ole mikään alan ammattilainen, todella kiinnostunut vaan aiheesta ja lukenut paljon.

Olet varmaan pitkän aikaa syönyt tuolla tavalla, kehosi on tottunut ja omaksunut sen tavan. Ja onhan sulla tuossa selvä rytmi, 4h välein ruokaa. Jos sulla on siinä välissä päiviä kun aterioiden välillä on pidempi, niin sähän olet tavallaan itse keksinyt itsellesi ne paastopäivät mitä nykyisin niin hehkutetaan. Eikä se että syö useammin tarkoita sitä että pienentää ateriat niin että tulee nälkä välillä. Jos nälkä ei tule, edellinen ateria on ollut liian suuri.

Pitkä ruokaväli tarkoittaa että aineenvaihdunta putoaa nollille, sen mä taisin jo sanoakin. Kun keho huomaa että ruokaa ei tule, se alkaa säästämään, pihtailee energiavarastoa. Kun ruokaa sitten lopulta tulee, keho säästää edelleen. Se ei kuluta energiaa, vaan jemmailee niitä kaloreita, tekee läskiä. Alkaa se käyttämään niitä kun aineenvaihduntaan saa taas vauhtia, ja tarpeeksi liikkuu ja syö, mutta siinä onkin sitten työtä saada ne vanhat varastotkin pois. Onhan niitä ihmisiä tässäkin iässä jotka liikkuvat ja treenaavat, mutta harva kuitenkaan enää juokse mitään kympin lenkkiä. Sulla on päiviä kun syöt säännöllisesti, joten sun aineenvaihdunta ei pompi niin paljon. Mutta ihminen joka säännöllisesti syö vain iltaisin... olen ihan satavarma että tulee sekä vireys että paino-ongelmia.

• hmp.f kirjoitti:

Bessie, mä nyt haluan muistuttaa että mun ehdotus viidestä ateriasta oli ihmiselle joka oli huolissaan siitä että nälkä ei tule. Jos sulla on kaikki hyvin, niin kaikkihan on hyvin :) Syömisen pitäisikin olla itselleen luontevaa ja rentoa, minusta ihan hirveä halloo tehdään nykyisin yksinkertaisesta asiasta. Kaikenlaiset ohjeet ovat minusta tarpeen vain silloin kun syöminen ei suju tai ruokavalio on väärää. Tai kun ihminen sairastuu.

Mielellään silti juttelen aiheesta. Mutta ehkä on hyvä ensin ilmoittaa etten ole mikään alan ammattilainen, todella kiinnostunut vaan aiheesta ja lukenut paljon.

Olet varmaan pitkän aikaa syönyt tuolla tavalla, kehosi on tottunut ja omaksunut sen tavan. Ja onhan sulla tuossa selvä rytmi, 4h välein ruokaa. Jos sulla on siinä välissä päiviä kun aterioiden välillä on pidempi, niin sähän olet tavallaan itse keksinyt itsellesi ne paastopäivät mitä nykyisin niin hehkutetaan. Eikä se että syö useammin tarkoita sitä että pienentää ateriat niin että tulee nälkä välillä. Jos nälkä ei tule, edellinen ateria on ollut liian suuri.

Pitkä ruokaväli tarkoittaa että aineenvaihdunta putoaa nollille, sen mä taisin jo sanoakin. Kun keho huomaa että ruokaa ei tule, se alkaa säästämään, pihtailee energiavarastoa. Kun ruokaa sitten lopulta tulee, keho säästää edelleen. Se ei kuluta energiaa, vaan jemmailee niitä kaloreita, tekee läskiä. Alkaa se käyttämään niitä kun aineenvaihduntaan saa taas vauhtia, ja tarpeeksi liikkuu ja syö, mutta siinä onkin sitten työtä saada ne vanhat varastotkin pois. Onhan niitä ihmisiä tässäkin iässä jotka liikkuvat ja treenaavat, mutta harva kuitenkaan enää juokse mitään kympin lenkkiä. Sulla on päiviä kun syöt säännöllisesti, joten sun aineenvaihdunta ei pompi niin paljon. Mutta ihminen joka säännöllisesti syö vain iltaisin... olen ihan satavarma että tulee sekä vireys että paino-ongelmia.

Äh, onneksi luin vielä läpi. Siis, tämä lause "Eikä se että syö useammin tarkoita sitä että pienentää ateriat niin että tulee nälkä välillä" --- jotain jäi pois välistä.

Siispä, se että syö useamman aterian päivästä kuin 4, ei tarkoita muuta kuin että pitää pienentää ateriat niin että se nälkä ehtii tulla niiden välillä.

• mimmimummi*
        hmp.f kirjoitti:

Äh, onneksi luin vielä läpi. Siis, tämä lause "Eikä se että syö useammin tarkoita sitä että pienentää ateriat niin että tulee nälkä välillä" --- jotain jäi pois välistä.

Siispä, se että syö useamman aterian päivästä kuin 4, ei tarkoita muuta kuin että pitää pienentää ateriat niin että se nälkä ehtii tulla niiden välillä.

Kiitos neuvoista...se vaan on niin että vaikka tietää mikä olisi oikein... niin ei vaan noudata sitä..... Se on niin totta....pitäisi aineenvaihdunnan vuoksi syödä usein....
        virkeystasossa sen huomaa.....onneksi ei ole paino ongelmia....
        Aamupalan jälkeen se kuuden...seitsemän tunnin syömättömyys on liian paljon......

• kokoajan jano....

Varo ettei sinulle käy kuin sille entisen miehen hevoselle.
      Juuri kun oppi olemaan syömättä, kuoli.

• No sieltähän se tulikin ;)

• Hoikkana ihmisenä kummastelen usein näitä lihavien ihmisten tarinoita.
      Vähän-väliä niitä näkee kaiken-laisissa medioissa.
      Minä ja vatsani voimme ohuesti, kunhan pidämme huolta että saamme paljon rasvaa.
      Ja kaiken rasvan kotimaisena Luomuna.
      Mikä parasta, olen erin-omainen kokki, joten en tunne tarvetta mennä syömään
      vieraisille.
      Asia ei muuttunut, vaikka jäin eläkkeelle.
      Joten ei hoikkuuteni töistä johtunut.
      Nälän-tunteen suhteen olemme vatsani kanssa parhaat kaverit.
      Panemme aina palamaan kun siltä tuntuu.

H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3164
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2097
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2092
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1849
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1643
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1526
    9. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1224
    10. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      44
      1222
    Aihe