Tapsa Tanssii Tähtien Kanssa

Lorelai_

Katselen juuri TTK ohjelmaa ja en voi kuin haaveilla että Tapsa osallistuisi ensi vuonna ky ohjelmaan. Kyllä Tapsa nuo tämänvuotiset yrittäjät päihittäisi! Olisi tosi kiva nähdä kuinka Tapsa tanssahtelisi esimerkiksi omien kappaleidensa tahtiin! Maksimaalinen nautinto meille kaikille faneille! Toivoa ja unelmoidahan aina saa?

26

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Voi ei, nauruun tässä kuolisi jos se siellä keikkuisi!
      Ja voi hitto, onko teillä faneillakin todellisuuden ja suhteellisuudentaju teillä tietymättömillä kun luulette että ne jotain Tapsukan paskabiisejä siellä soittaisi.
      Tapsukalla se, kuten muukin taju, on ollut kateissa aina.

    • ************

      Voi, Tapsa olisi varmasti super-ihana siinäKIN !

      • ************+1*

        Laitoitpa aamun avaukseksi pahan. Rytmiä veressä. Sillä kun ei ole kuin rytmiä anusaukon suunnalla. Voi teitä pöljääkin pöljempiä hihhuliineja.....


    • Annu.

      Tapsukka Toikkaroi Tupee Tutisten :DDD
      Kopastuis omiin koipiinsa ja vetäis turvalleen vieden daamin mennessään ja alkais karjua parketille joka on muka liian liukas :D

      • Gilla*

        Kuka sanoi, että Tapsukka siellä DAAMIN kanssa tansahtelisi????? Veikkaanpa, että partnerina olisi joku "jorma!"... :-) Jo pelkkä ajatus aiheuttaa kauhuntunteita ja myötähäpeää!


      • Sallitaanko showssa
        Gilla* kirjoitti:

        Kuka sanoi, että Tapsukka siellä DAAMIN kanssa tansahtelisi????? Veikkaanpa, että partnerina olisi joku "jorma!"... :-) Jo pelkkä ajatus aiheuttaa kauhuntunteita ja myötähäpeää!

        ns. härkäparit? Onko tässä taas kyse syrjinnästä?


    • Sepitini

      Tapsa olisi tumma ja tulienen parkettien partaveitsi. Nopea oppimaan varmasti. Kyllä Annulla ja muilla ilkkujillakin loksahtaisi leuka lattiaan kun näkisi miten Tapsa hurmaisi parketillakin.

      • Annu.

        En edes katso mokomaa humppaa ja taatusti en katsois jos Tapsukka olis siellä kun en ole masokisti.
        Tummasta on ehkä ollut joskus hamassa nuoruudessa ja tulisuuskin on pelkkää lapsellista kiukuttelua.


    • pölkkypari

      tuommonen pökkelö vielä tanssiparketille..hohhoijaa.varmaan suuttuis tuomareille huonosta palautteesta ja lähtis lätkimään kesken kaiken..eihän se edes osaa käyttäytyä.

    • Pera vie

      Ja artisti vikisee. Menisi nurmoolaiseksi heti tanssilattialla.. ;)

      • voi mahoton taas!

        Perversseillä taas mielikuvitus laukkaa vähän liiankin villisti. On kyse tanssiohjelmasta eikä mistään homostelusta ! Eiä Tapsa varmastikaan vikise tanssilattialla eikä muallakaan.


      • ei semmoosta

        ähinää voe televiisiossa näyttöö


    • tapani tulette .....

      Ei taitaisi tanssista tulla mitään, kun hän kuitenkin hyppäisi kokoajan ohjaamaan bändiä soittamaan mielensä mukaan.

      Pipariksi menisi satavarmasti.

      Ja prikulleen sama tilanne olisi jos Tapsa osallistuisi "Vain itkua" ohjelmaan, kuten hän on nyt julkisuudessa toivonut.

      Ei Tapsasta ole ryhmätyöskentelyyn, uskokaa jo fanit !

      • et tiedä

        Tapsa on yllätysten mies. Et arvaakkaan mihin kaikkeen hän tarvittaessa pystyy.


      • naivit fanit
        et tiedä kirjoitti:

        Tapsa on yllätysten mies. Et arvaakkaan mihin kaikkeen hän tarvittaessa pystyy.

        Ja sinäkö tiedät ?

        Salli meidän antifanien nyt hieman nauraa.


      • Annu.
        et tiedä kirjoitti:

        Tapsa on yllätysten mies. Et arvaakkaan mihin kaikkeen hän tarvittaessa pystyy.

        Nuo sen "yllätykset" on olleet aina myötähäpeää aiheuttavia.


      • juujaa.....
        Annu. kirjoitti:

        Nuo sen "yllätykset" on olleet aina myötähäpeää aiheuttavia.

        Eipä niinkään. Kyllä Tapani nyt paremmin tanssisi kuin joku Kaj Kunnas tai Tommi Evilä. Olen siitä aika varma.


      • jaajuu...
        juujaa..... kirjoitti:

        Eipä niinkään. Kyllä Tapani nyt paremmin tanssisi kuin joku Kaj Kunnas tai Tommi Evilä. Olen siitä aika varma.

        ^Mistäs sen varmuutesi tiedät? Oletkos nähnyt Tupsukan tanssahtalevan (Peran kanssa)? Lapsellista sonnanjauhantaa - taas kerran!- hihhulilta!


      • sekond one
        et tiedä kirjoitti:

        Tapsa on yllätysten mies. Et arvaakkaan mihin kaikkeen hän tarvittaessa pystyy.

        No varmaan juu ... ootanki milloin joku ikifani keksii että tämä koko maaiman kaikkeuden van änd ounli pitää ilmoittaa pik rotheriin tai martiinan hengenpelastajiin !


      • Anti-Justiinax
        sekond one kirjoitti:

        No varmaan juu ... ootanki milloin joku ikifani keksii että tämä koko maaiman kaikkeuden van änd ounli pitää ilmoittaa pik rotheriin tai martiinan hengenpelastajiin !

        Hahhahahaa...aika pahan pistit: "tämä koko maaiman kaikkeuden van änd ounli ". Oikeassa olet, kyllä! Sitä odotellessa! ;-)

        (eiköhän eräs nimeltä mainitsematon forssalaisakka sieltä pian pomppaa esiin ja puolustele tätä "tämä koko maaiman kaikkeuden van änd ounli:a") ;-)


      • Anti-Justiinax kirjoitti:

        Hahhahahaa...aika pahan pistit: "tämä koko maaiman kaikkeuden van änd ounli ". Oikeassa olet, kyllä! Sitä odotellessa! ;-)

        (eiköhän eräs nimeltä mainitsematon forssalaisakka sieltä pian pomppaa esiin ja puolustele tätä "tämä koko maaiman kaikkeuden van änd ounli:a") ;-)

        Sulla on joku sairas pakkomielle siitä että olisin forssalainen. Elä siinä uskossa vaan jatkosakin ja kehuskele itse omia viestejäsi . Kyllä huomaa jutuistas ettei sulla hissi kulje ihan sinne ylös asti. Säälittävä paskan länkyttäjä.


      • Mä en tosta tanssii tähtien kanssa- ohjelmasta tykkää ja olen toivonut ettei Tapsa siihen huuhaa-kisaan osallistui, mutta nyt melkein toivon, että osallistuisi siihen, koska tykkäisin nähdä sen miten teillä etukäteen morkkaajlla naama venähtäis kuin purukumi, kun Tapsa tanssaiskin sielä mallikkaasti.
        "Vain elämää" ohjelmassa Tapsa olisi huippu ! Ei parempaa ja sopivampaa laulajaa siihen ohjelmaan olis. Tapsa osaa luoda tutuista lauluista uudenlaisia tulkintoja ja näkemyksiä. Ei ole mitään mielikuvituksetonta vanhan toistoo , niinkuin esim. jollain Paula Koivuniemellä. Tapsa osaa muuttaa myös tyyliään ja laulaa eri tavalla. Ei ole kokoajan samanlaista jurnutusta kaikki biisit , niinkuin vaikka Jenni Vartiaisella.

        Ja kyllä Tapsasta on ryhmätyöskentelyynkin. Pari vuotta sitten just kiersi muutamaan muun artistin kanssa menestyksekkäällä Finnhits- kiertueella ympäri maan.


      • jaajuu... kirjoitti:

        ^Mistäs sen varmuutesi tiedät? Oletkos nähnyt Tupsukan tanssahtalevan (Peran kanssa)? Lapsellista sonnanjauhantaa - taas kerran!- hihhulilta!

        Pera on hetero niinkuin Tapsakin. Harmittaa tollaset asiattomat vihjailut. Tapsa ja Pera on kavereita ja olleet varmaan joskus saunassakin yhdessä, mut ei se niistä homppeleita tee.


      • Anti
        Justiinax kirjoitti:

        Pera on hetero niinkuin Tapsakin. Harmittaa tollaset asiattomat vihjailut. Tapsa ja Pera on kavereita ja olleet varmaan joskus saunassakin yhdessä, mut ei se niistä homppeleita tee.

        Justu se taas selittää. Seliseliseliseli. Aivan varmasti ovat käyneet saunassa yhdessä ja aivan varmasti lilluneet porealtaassa "poikien" kesken. Juujuu.


      • Anti
        Justiinax kirjoitti:

        Sulla on joku sairas pakkomielle siitä että olisin forssalainen. Elä siinä uskossa vaan jatkosakin ja kehuskele itse omia viestejäsi . Kyllä huomaa jutuistas ettei sulla hissi kulje ihan sinne ylös asti. Säälittävä paskan länkyttäjä.

        Ja sulla on SAIRAS, siis patologisen sairas, pakkomielle Tapsukasta. Sinulla, jos jollakulla, ei se hissi kulje minnekään. Pörrää siellä alapäässäsi. Säälittävä toisen kautta (Tapsukan) kautta elävä ihmisraunio olet. Terkkuja Forssan palvelukeskukseen!

        PS! Ei ole tapanani kehuskella omia viestejäni, toisin kuin sinun.... vai mitä Niina?


      • Anti
        Justiinax kirjoitti:

        Mä en tosta tanssii tähtien kanssa- ohjelmasta tykkää ja olen toivonut ettei Tapsa siihen huuhaa-kisaan osallistui, mutta nyt melkein toivon, että osallistuisi siihen, koska tykkäisin nähdä sen miten teillä etukäteen morkkaajlla naama venähtäis kuin purukumi, kun Tapsa tanssaiskin sielä mallikkaasti.
        "Vain elämää" ohjelmassa Tapsa olisi huippu ! Ei parempaa ja sopivampaa laulajaa siihen ohjelmaan olis. Tapsa osaa luoda tutuista lauluista uudenlaisia tulkintoja ja näkemyksiä. Ei ole mitään mielikuvituksetonta vanhan toistoo , niinkuin esim. jollain Paula Koivuniemellä. Tapsa osaa muuttaa myös tyyliään ja laulaa eri tavalla. Ei ole kokoajan samanlaista jurnutusta kaikki biisit , niinkuin vaikka Jenni Vartiaisella.

        Ja kyllä Tapsasta on ryhmätyöskentelyynkin. Pari vuotta sitten just kiersi muutamaan muun artistin kanssa menestyksekkäällä Finnhits- kiertueella ympäri maan.

        Ja montakos senttiä Tapsukkasi taas antoi sinulle yllälaaditusta tekstistäsi? Silmäsi vain pyörinee noin 360 astetta päässäsi ja sormet sauhuaa kun naputtelet hurmoshenkistä tekstiäsi tänne. Hyi helevata kun sä ihmisraunio ällötät meitä muita. Pysy nyt siellä Forssan palvelutalossa hoidettavana!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe