Lapsella on läksynä hämähäkit ja monisteessa kysytään hämähäkin luonnollista vihollista. Onko moista?
Hämähäkin luonnollinen vihollinen?
6
2195
Vastaukset
- ioi
monet linnut, maamyyrä etc. hyönteissyöjät
- kisuli
ppppppaaaaaassssssskkkkkkaaaaaaannnnnnnmmmmmmmaaaaaaarrrrrrrjjjjjjjaaaaaaattttttt
- Katti
Se olen minä, syön kaikki näkemäni ja kiinnisaamani hämähäkit.Siis olen kissa.
- Katti
Emäntäni yritti etsiä tietoa netistä, mutta eihän tälle hyötyhyönteiselle mitään vihollisia löytynyt. Olettaisin että linnut ja sammakot ym. sen kaltaiset syövät. kerran ne minullekin maistuvat. Mustaleski hämähäkkinaaras syö koiraan parittelun jälkeen.
- Anonyymi
Pääkiii
- Hämähämähäkki
Siis suomalaisten vai ulkomaalaisten hämähäkkien luonnolliset viholliset? Ulkomailla sademetsissä oselotit, aavikoilla aavikkoketut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593268- 1511728
- 1271418
- 931349
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1221344- 1111194
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7989Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975- 74975
- 45803