onko ketään suomalaisia aikeissa olla alanyassa talvella? itse aion olla joulukuun alusta tammikuun loppuun, ja olis kiva jos olis kotimaista seuraa :)
Heips!
4
676
Vastaukset
- Ripste
joulukuussa olis tarkotus Alanyaan mennä,tosin vaan vajaaks kahdeks viikoks :(
Menetkö niille Deturin järjestämille pitkille matkoille vai ootkos vuokrannu/ostanu sieltä asunnon?- taina
mulla on pelkät lennot sinne, en ostanut deturilta vaan lennän reittilennoilla istanbulin kautta. menipä niin vaikeaks, ku ei noita suoria lentoja enää sillon joulun aikaan ole :( ja deturin pitkissä matkoissa paluukin on jo ennen joulua. olen vuokrannut asunnon (on kyllä vähän iso mulle, yhelle ihmiselle, kolmio) siks ajaks ku oon siellä, joulu-tammikuuks. onkos sulla asunto hakusalla siks aikaa kun olet siellä?
- Kiinnostunut
taina kirjoitti:
mulla on pelkät lennot sinne, en ostanut deturilta vaan lennän reittilennoilla istanbulin kautta. menipä niin vaikeaks, ku ei noita suoria lentoja enää sillon joulun aikaan ole :( ja deturin pitkissä matkoissa paluukin on jo ennen joulua. olen vuokrannut asunnon (on kyllä vähän iso mulle, yhelle ihmiselle, kolmio) siks ajaks ku oon siellä, joulu-tammikuuks. onkos sulla asunto hakusalla siks aikaa kun olet siellä?
Saitko vuokrattua asunnon suomesta käsin vai paikan päältä?
- Ripste
taina kirjoitti:
mulla asuntoa hakusessa ole. Kyselin vaan mielenkiinnosta miten lennät sinne. Ite olen siis näil näkymin lentääs Istanbuliin, kun Antalyaan ne lennot tulis melko kalliiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938