Romanien seksuaalisuus

:))

Miksi romaneissa esiintyy paljon homoseksuaalisuutta?

70

1276

Vastaukset

• Olisko pukeutumisella osuutta asiaan. Onhan tuo miesromanien pukeutuminen kuin Tom Of Finland kuvissa. Jatsarisaappaat, kireät suorat housut, nahkapusakka ja ajurinhattu. Lisäksi monella hyvin hoidetut pulisongit ja viikset mitkä ovat gaypiireissä kova sana.

En ihmettelisi vaikka Tom Of Finland kuvien malleina olisi ollut romaneja.

• Voi, hyvänen aika. Miksi valkolainen raiskaa niin paljon ? Siksiko kun kolmas jalka on pystyssä

• ei kuulu kaaleile homo hommat. kaavojen touhut jääkön tinaloille ei tarvita sukua häpäsemää että jeeno jeenon kanssa makaa.

• Missä romani homot tapaa toisia homoja? En ole ainakaan Herculeksessa, Vogue Saunassa tai Keltaisessa ruusussa nähnyt romani homoja.Onko romani homoilla joku privaatti tapaamispaikka?

• Eikös Vaho ole romaanimiesten oma deittipalvelu..

• Tuntemani nuoret homokaaleet asuvat puolisonsa kanssa samassa taloudessa. Onneksi kulttuuri muuttuu tässäkin asiassa ja ihmiset saavat elää onnellista elämää sellaisina kuin ovat :-)

Vanhemmat kaalohomot säälittää, hirveää salailla omaa seksuaalisuuttaan vuosikymmeniä :-( Eikä homomiehen KULISSIvaimon osakaan mukava ole

• Käykö homokaaleita mäntymäen metsissä? Tai stockan vessassa?

• Kiitos tästä keskustelusta. kiitos tästä vaikka tarkotus ja vastaukset on tosia tai ei.. tabut on tabuja ja faktat on fakoja. samalla tavalla molemmat omiaan. Toivon sydämmestäni, olet mitä tahansa mieltä, että keskityt asiaan, todella.

on aina kyse yksilön hyvinvoinnista, toisen kunnioituksesta ja etenkin sen vanhemman kunnioituksesta oli hän kulississa tai ei, on hän mikä tahansa. meidän pitää aina kunnioittaa toista. jumala on kaikkien kanssa, jokaisen ja kaikkien oma jumala. Romaneilla lesbous ja homous kaipaa vapautta. olen itse lesbo

• ei juulin kuulu juulin kanssa maata.nii ku sanot kunioittaisit vanhempias ja lopettaidit noi lesbon touhut.ei ne tee kunniaa sun vanhemille tai suvulle. usko nyt ettet joudu liian syväle synnin maailmaan.

• rinsaan joutuu syvälle voi hyvä isä nauraaaaaaaaaaaaa

• Tabut on tabija ja fajtat on faktoja.

Erittäin hyvin sanottu.

Tietty prosentti KAIKKIEN KANSOJEN jäsenistä on homoseksuaaleja. Tämän tosiasian kieltäminen uskonnon perusteella ei poista tosiasiaa. Homoseksuaalit ihmiset, nuoret ja vanhemmat, kärsivät kun heidän herkintä puoltaan väitetään synniksi ja heitä itseään siis saastaiseksi.

Tuomitsijat tekevät "syntiä", eivät homoseksuaalit!!!

Vanhuksissa on homoseksuaaleja aivan yhtä paljon kuin nuorimmissa. Miksi homoseksuaaleja vanhuksia ei kunnioiteta??

• Homoseksuaalisuus ei ole "tauti" vaan ihmisen myötäsyntyinen ominaisuus. Se joka kunnioittaa ihmistä ja antaa arvon jokaisen ihmisen mahdollisuudelle onneen ja hyvinvointiin ei tuomitse homoseksuaalisuutta sen kummemmin kuin vasenkätisyyttäkään.

Uskonto ja sen aikaansaama julma moralismi ja tuomitseminen on ihmiskunnan suurin ja suurinta surua aiheuttava synti.

• Romanomiehet osaa antaa hyvää suusexiä :)

• Mutta vain juuleille antaa kaale jeenot.muuta älä täälä väitä.

• Oon samaan mieltä sun kaa. Oon saanut hyvät suihin otot heiltä.

• Sanos muuta ja puhseksin suhteen kiihkeän haluttavia ja antavaisia,hmm...

• vain juuleille kirjoitti:

Mutta vain juuleille antaa kaale jeenot.muuta älä täälä väitä.

Olin uimahallissa viime kesänä ja jeeno otti väkisin suihin kun oli nii himokas ajasaavo

• Kaaaleen naiset pitää nykyään kajeeita koti orjina. Mikä villitys tämäkin on???

• Olen tehnyt työtä ammatissa jossa oon saanu kohata paljon ihmisiä joilla on hyvin erilaisia sosiaalisia taustoja. Oon sitä kautta oppinu ymmärtämään transvestiitteja. Heitä en koskaan sen enempää oo ajatellu. Homous ja lesbous on tullut vastaan kanssa. Ihmiset voi pahoin. Yhteiskunta, asenteet, laki, kulttuuri, yhteisöt...kaikki muuttuu. Ikävimmät kohtaamiset on olleet eläke ikäisten miesten kanssa, nyt 60-80-vuotiaiden miesten kanssa jotka elää avioliitossa naisten kanssa ja kantaa kulissia vaikka oikiasti heitä kiinnostaa miehet ja toinen korostunu on transseksuaalit miehet jotka ovat samaa ikää.

Voi rakkaat veljet ja siskot. antakaa meijän jokaisen elää mahdollisimman hyvin ja huolehtikaa itestänne. ihmislajille ei tuomihteminen missään muotua kuulu. avaa sydän

• en usko että kaaleille olisi tarkoitetu homoutta.tuntuu niin kaavojen hullutukselta että pysytään me kaaleet siitä sairauesta erossa.homous ei ole terveen merki.

• Onko huomena missä päin homojeenoja? Saanko tulla mukaan?

• Koinimaan vaan koko porukalla.

• Kaalot ovat komijoita rinsan koinijoita. Myö tykätään myös mutran mausta. Ahhh kui ihanaa olla sellainen himo. Tenho ompi hyvä ja Kyösti kanssa.

• Lesboja on kans hameet päällä.

• NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Tottaha se on

• Mie koinin Valten kansa aina rautatieaseman vessassa. Tuu siekii sinne paskahuussiin niin koinitaa koko porukalla. Eikä maksa sisäänpääsy kuin yhden euron.

• Soivitasko ettei ainaakaa romanit tekisi näitä homosteluja. Tämä on hirveätä lukemista täälä

• TaitoH kirjoitti:

Soivitasko ettei ainaakaa romanit tekisi näitä homosteluja. Tämä on hirveätä lukemista täälä

se on normaalia !!!!!!!!!!!!!!! ei sitä voi kätkeä ja salata aina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!samanarvosia on valk homo kuin kaalo homo . totuus ei pala tulessakaannn.sori mutta ei teeskennellä ollaan ihtejämme ja rehellisiä

• TaitoH kirjoitti:

Soivitasko ettei ainaakaa romanit tekisi näitä homosteluja. Tämä on hirveätä lukemista täälä

Olen samaa mieltä, että on hirveätä luettavaa täällä. Ja olen valkolainen. Ihmiset on rappiolla.

• tai kaaleet ei ainakan omista sekxi asioita kirjottas. On rankat jutut

• Jeenollee liian iso vaiva kaivautua hameitten alle, niin kun nopiast on saatava, kelpaa toinen jeeno. Siinä vastaus aloittajalle joka kyselee.

• Tänään misä on ajasaavoja laukaala

• Shellin tupakki paikalla oottaapi ykinäöinen kaale

- liepeen ronny

• Kyllä peelo kuuluu rinsaan eikä minhuun. Kuka tulisi tänään koinulle? Oon kivellä yöhön asti.

Hesan Alaston Romanimies

• RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D RIPULI PASKAINEN CP VAMMAINEN KYRPÄ :D

• Jeeno loves jeeno! Ah miten ihanata. En tiennykkään että ajasaavous on makiaa.

Kemijärven flinkki

• Onko tänään jeeno kivelle mäniöitä? Pääsekö mersun kyyvisä? Voi hyvä isä nähköön tänään jeenokivelä on kuulema yllätys vieras. Voi ku jännittää että ihan mutrat pääsöö housuun

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tänään jeeno kivelle mäniöitä? Pääsekö mersun kyyvisä? Voi hyvä isä nähköön tänään jeenokivelä on kuulema yllätys vieras. Voi ku jännittää että ihan mutrat pääsöö housuun

Kuka oli yllätys viaras? Mie en ehtiny näkeen ko oli peelo jääny kii Voguen glory holeen.

• Jag tycker inte pojkarna. Sarita är min tjenare.

• Det blev mycke intressant eller hur

Danderydin teuvo

• Anonyymi kirjoitti:

Det blev mycke intressant eller hur

Danderydin teuvo

Tepi milloin sie alat sanojes pääle saatanan kvarti

Täbyn mertsi

• olen luullut että romanit eivät puhu rumia, eivät sano rumia sanoja, eivät kiroile . Olen luullut että he kunnioittavat vanhempia ihmisiä. On surullista kun niin ei olekaan.

• Mie kunnijoitan vanhuksii virvelillä.

Koinu terkuin Onki Roope

• Veijo Baltzar on ainakin heterosexuelet.

• paltsar ompi rikollinen

ajasaavous ompi laillista

södertäljen gustav joka on kuopiosta

• Anonyymi kirjoitti:

paltsar ompi rikollinen

ajasaavous ompi laillista

södertäljen gustav joka on kuopiosta

ja kipa meni kommentoimaan ettäon saanu jo tappouhkauksia kun sano jotain. mää en tosta baltzarista tiiä mittää muutkun että joku akka siellä on apuna ollu.
      rohkee nainen se kipa ite oon pelkuri siihen verrattuna . en koko verikostoasiasta puhu tai sukujen välisestä vihasta kun romaneitten kaa pääasiassa.onhan valkolaiset jo tajunnu kun moni liikkuu romaneitten kanssa että sellasta se varjopuoli on ja muutkin varjopuolet

• Voisko joku taho tehdä kartan, jossa olis kaikki jeenojen tapaamispaikat Suomessa? Sen vois sitten pistää jakoon sosiaalissa ympäri Suomen.

• Jag är inte bög. Jag tycker Sarita.

• Nyt pittää peeloa vetästä tupesta ja ruapia ku syyhyttää. Elähä hättäele pistän pian peelon takas tuppeen. Ken peeloohon tarttuu se peelooseen huukku parast pittää aseet taskuis.

• Näin avoimen seksuaalisuuden aikana kaaleitten pitäis olla ylpeitä perinteikkäästä jeenoilukulttuurista, ja tehdä siitä julkista. Vai vieläkö näitä juttuja piilotellaan leimautumisen pelossa?

• Myö ei ainaskaa serkun kanssa piiloitella vaan voiaan koinii vaikka pussi pysäkilä jos oikein himoittaa.

• Pieni geenipooli, mikä tarkoittaa sitä, että tietyt ominaisuudet yleistyvät pienessä piirissä.

Asiaan vaikuttaa myös homokielteisyys vahvasti, miettikää nyt itse: jos kukaan homo ei uskalla elää homon elämää niin tämä joutuu elämään heteron elämää ja saamaan lapsia, joille homouden geenit siirtyvät eteenpäin.
    Kaikki kertaantuu pienessä porukassa.

• Pieni geenipooli, mikä tarkoittaa sitä, että tietyt ominaisuudet yleistyvät pienessä piirissä.

Asiaan vaikuttaa myös homokielteisyys vahvasti, miettikää nyt itse: jos kukaan homo ei uskalla elää homon elämää niin tämä joutuu elämään heteron elämää ja saamaan lapsia, joille homouden geenit siirtyvät eteenpäin.
    Kaikki kertaantuu pienessä porukassa.

• Tutkimuksen mukaan suurimmaksi osaksi romanit miehet on kaappihomoja. Jos ei sitten kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan suurimmaksi osaksi romanit miehet on kaappihomoja. Jos ei sitten kaikki.

Ja minkä tutkimuksen mukaan? Laita tietolähde.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja minkä tutkimuksen mukaan? Laita tietolähde.

Oliskohan kyseessä se hevosmiesten tietotoimisto?

• Ko mie ekan kerran kahtoin kuvija Goldmedal Homosexualista ni tiesin jotta miun rakkautein kuuluupi vaan jeenoile. Ei oo komiampaa ko kaks jeenoo alastomina sänkylä koinulla.

• Elä puhu vaihokas emäspujari mitään kun et asioita tiijä! Kolome jeenoo oltava niin saa komian junan pystyyn. Eikä myö makseta juna lippua!

• Anonyymi kirjoitti:

Elä puhu vaihokas emäspujari mitään kun et asioita tiijä! Kolome jeenoo oltava niin saa komian junan pystyyn. Eikä myö makseta juna lippua!

Saanko mie olla kontuktööri ja panputtaa liputtomii jeenoi?

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    131
    5473
  2. Sanni Ovaska In Memoriam

Silla lailla.. https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2687488814630636&id=100001086306601 Lähi-idästä sotaa, sekasortoa, kuolemaa, nälkää, ka
    Maailman menoa
    75
    1021
  3. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    132
    945
  4. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    26
    583
  5. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    21
    396