On Kisatorin kauppakeskuksessa sellainen pizza ja kebabpaikka,josta saa ruokamyrkytyksen ja salaattitatarpeet haetaan roskapöntöstä.En aio suosia enää,vaikka olisikin pelkkä juoru ja kateellisten panettelu
kajaanissa
13
3228
Vastaukset
- terhi
onko omakohtaista kokemusta ruokamyrkytyksestä just siitä paikasta? ootko nähny että ne ottaa roskiksesta raaka-aineita? vai kuulopuhetta koko homma??
- torvi
Tuollaisen on paras olla totta, saattaa muuten ko. kirjoittelu johtaa syytteeseen. Viereisestä kaupasta kyllä hakivat kerran tavaraa, eikä sitä mikään laki kiellä.
- melvis
En minä tiedä onko koko asia totta,kuullut olen,mutta en silti asioi kyseissä paikassa ja siitä ei vielä syytettä saa
kuin myös. olen kuullut samaa et olisivat hakeneet kaupan roskiksesta tavaraa. mutta esim sekin tavara jos he nyt ovat hakeneet sieltä. ei välttämättä ole mennyt pilalle. on vain mennyt myyntipäivän yli. mutta itse kun käyn tuolla silloin tällöin hakee evästä niin en ole ottanut salaattia. ja muuten jos ruuan laittaa uuniin (esim pizza) niin siitä häviää / kuolee kaikki jutut mitä voi kuvitella siinä olevan. olen myös kuullut puhuttavan että itse ruuissakin jotain olisi ollut mut ei minun kohdalleni ole mitään tullut. itselläni on ravintola alasta pitkä kokemus joten tiedä jos joku väittää et ravintola ruuvissa olisi ollut ylimääräistä roinaa mukana esim hauleja sun muuta. tämä kuuluu tähän ravinto ketjuun eli kun elukka tapetaan ampumalla on siitä mahdoton seuloa kaikkia juttuja pois. tämä on jokaisen ruoka ravintolan ongelma joskaan ei paha sellainen. kannattaa siis mennä suoraan ravintola päällikölle / vastaavalle sanomaan jos näin on tapahtunut. mut ei missään nimessä tämä foorumi ole oikea paikka keskustella asiasta
- Aikuinen
Samaa logiikkaa käyttäen sitte sammakkoprofessorikin on akateeminen ja väitellyt, kun sitä kerran sillä tituleerataan.
- Hanski
olen monta kertaa hakenut sieltä aterioita enkä ole koskaan mitään ruokamyrkytystä saanut. onko joku tuttavasi saanut ruokamyrkytyksen vai puhutko palturia?
- abdullah
Itse olen ko. paikasta haetun pizzan syönnin jälkeen vatsatautiin sairastunut; tuliko oireet siitä pizzasta vai mistä, jäi arvoitukseksi. Onhan kajaanissa myös eräs k-kauppa, jonka asiakaspalvelu on toista omistajaa lukuunottamatta ala-arvoista, sekä monet tuotteet jo viimeisen myyntipäivän ohittaneita. Myös piha-alue on aina TODELLA roskainen - vaikuttaa muuten koko asuinalueen siisteyteen kun kaupan edustalla ei ole roskapönttöjä, ja pihaakin siivotaan vasta kun ympäristöviranomainen on asiaan puuttunut? Samassa kiinteistössä on muitakin yrittäjiä joille vastuu siivouksesta kuuluu. Mieluummin ajan automarkettiin ostoksille ja kunhan uusi s-market vierelle valmistuu niin k-kauppa on historiaa.
- Ähläm
abdullah kirjoitti:
Itse olen ko. paikasta haetun pizzan syönnin jälkeen vatsatautiin sairastunut; tuliko oireet siitä pizzasta vai mistä, jäi arvoitukseksi. Onhan kajaanissa myös eräs k-kauppa, jonka asiakaspalvelu on toista omistajaa lukuunottamatta ala-arvoista, sekä monet tuotteet jo viimeisen myyntipäivän ohittaneita. Myös piha-alue on aina TODELLA roskainen - vaikuttaa muuten koko asuinalueen siisteyteen kun kaupan edustalla ei ole roskapönttöjä, ja pihaakin siivotaan vasta kun ympäristöviranomainen on asiaan puuttunut? Samassa kiinteistössä on muitakin yrittäjiä joille vastuu siivouksesta kuuluu. Mieluummin ajan automarkettiin ostoksille ja kunhan uusi s-market vierelle valmistuu niin k-kauppa on historiaa.
Mahtanenkohan arvata, mitä K-kauppaa tarkoitat..? Olen lopullisen kyrpiintynyt ko. kaupan varsinkin erään miespuolisen myyjän käytökseen, etten käy siellä enää koskaan. Innolla odottelen S-marketin valmistumista. Ja muuten saman asian kyseisestä kaupasta olen kuullut jo todella usealta taholta. Onneksi tai toivottavsti loppuu koko....
- Hanski
Ähläm kirjoitti:
Mahtanenkohan arvata, mitä K-kauppaa tarkoitat..? Olen lopullisen kyrpiintynyt ko. kaupan varsinkin erään miespuolisen myyjän käytökseen, etten käy siellä enää koskaan. Innolla odottelen S-marketin valmistumista. Ja muuten saman asian kyseisestä kaupasta olen kuullut jo todella usealta taholta. Onneksi tai toivottavsti loppuu koko....
s-marketin rakentaminen on tällä hetkellä jäissä, koska se kisatorin omistaja on tehnyt valituksen tai jotain vastaavaa. tämä on huhu enkä oo varma pitääkö paikkaansa. mun puolesta s-market on enemmän kuin tervetullut!
- hoopa
Hanski kirjoitti:
s-marketin rakentaminen on tällä hetkellä jäissä, koska se kisatorin omistaja on tehnyt valituksen tai jotain vastaavaa. tämä on huhu enkä oo varma pitääkö paikkaansa. mun puolesta s-market on enemmän kuin tervetullut!
itsekkin olen kuullut että kauppias olisi valittanut tosta s marketin tulosta. en usko että tämä pelkkä huhu on. mut aika näyttää ja toivottavasti s marketti tulee
- Höpö Höpö
Tuskin. Kajaanissa terveystarkastajat ehtii käymään ravintoloissa suhteellisen usein ja jos epäpuhtauksia yms. on, niin aika nopeasti menee lappu luukulle. Ravintolan sisällä on ainakin aina ollut puhdasta, palvelu toiminut. Olen nähnyt kun joskus käyvät kisatorilta hakemassa salaatteja yms. Kävin eilenkin hakemassa ko. ravintolasta kebabin ja hyvin maistui eikä tullut mikään paikka kipeäksi. Hinta/koko/maku -suhteet on ainakin kohdallaan. Loistava paikka, aion käydä jatkossakin.
Outoa ettei kukaan kuitenkaan tunne ketään joka olisi sairastunut juuri syötyään istambulin ruokia... mistähän johtuu ? - pizza ostoon
Veläkö se pizza ja kebabpaikka on siellä
- liikevoitto
Roskiksessa on paljon käyttökelposta ruokaa. Miksi kuvittelet kauppiaiden tuhoavan ruoan? Ettei ruokaa myydä torilla, pikaruokalassa ym.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330