YTHS työpaikkana

Kapu2

Onko täällä ketään, joka olisi ollut töissä YTHS:llä? Olisi mielenkiintoista kuulla millainen se on työpaikkana, ovatko ihmiset viihtyneet ja onko palkka millainen?

16

5043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Mikä osasto?

    • Anonyymi

      Hei, postaus vanha mutta ajankohtainen. En todellakaan suosittele YTHS:sää työpaikkana. -Entinen työntekijä

      • Anonyymi

        Suositteleks työharjoittelupaikkana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suositteleks työharjoittelupaikkana?

        Työntekijät ihan loppuun palaneita, uskon että ohjaus myös sen mukaista. Hakeutuisin muualle harjoitteluun.


    • Anonyymi

      Huono työilmapiiri, täysin aliresurssoitu, huonompi palkka kuin muissa hoitoalan paikoissa. En suosittele.

    • Anonyymi

      En myöskään suosittele työpaikkaa, työntekijöitä ei arvosteta ja palkka todella huono. Antavat hyvän kuvan työpaikkailmoituksissa jms. mutta todellisuus täysin muuta.

    • Anonyymi

      Huono palkka, liian vähän työntekijöitä. Pomot maalittavat ja kiusaavat osaa työntekijöistä. Työilmapiiri huononee jatkuvasti. Ei kannata hakea sinne töihin.

    • Anonyymi

      En voi mitenkään ymmärtää aiempia viestejä. YTHS on haluttu ja arvostettu työpaikka, tällä hetkellä siellä on muutama paikka auki. Olen kuullut sinne olevan koko ajan paljon hakijoita.

      Perehdytys ja esimiestyö on huippuluokkaa ja esimiehiltä saa kaiken tuen. Siellä tuntee olevansa välitetty!

      • Anonyymi

        Taidat olla itse esimiehenä YTHS:llä. Todella huono palkkaus ja nykyisten tes-sopimusten takia palkkaero julkiseen sektoriin kasvaa edelleen.


    • Anonyymi

      Olen ollut töissä YTHS:llä, takaisin en menisi mistään hinnasta. Hirvein työpaikka, missä olen ollut…

    • Anonyymi

      Joku kirjoitti ”Perehdytys ja esimiestyö on huippuluokkaa ja esimiehiltä saa kaiken tuen. Siellä tuntee olevansa välitetty!”… kröhöm, taitaa esimies itse olla tässä kommentoijana :—D Kuka alainen lurittelisi näin rakastuneesti omasta esimiehestään? LOL

      En suosittelisi minäkään YTHSää työpaikkana, niin paljon skeidaa sen puljun meiningistä kuullut. Erittäin isoja ongelmia työyhteisöissä ja johtamisessa, työpaikkakiusaamiskokemuksia paljon ja esimiehet ruoskii kaikki mehut irti alaisista, mitä vaan lähtee. Hymyssä suin ja tsempaten annetaan ymmärtää, että oot paska, etkä riitä. Ihan järkyttäviä juttuja olen kuullut sekä entisiltä että nykyisiltä työntekijöiltä, tosi monet ettii kuumeisesti uutta duunipaikkaa… Vaikka YTHS sanoo olevansa vetovoimainen, niin pitovoimaa heillä ei kyllä ainakaan ole, koska ovi käy tiuhaan (etenkin tietyillä alueilla).
      Positiivisia puolia on kuulemma hyvä ja kattava työterveys (mikä on tosi kiva juttu siinä vaiheessa, kun työyhteisön ongelmat ja esimiehen törttöily on vieneet mielenterveytesi) ja e-passi(?)
      Eli juu, jos haluatte terveytenne ja elämänhalunne säilyttää, älkää laittako YTHS:lle työhakemusta vetämään :’) Palkkakin jätättää monta sataa euroa esim. kunta-alan liksoista…

    • Anonyymi

      Ihan huono työpaikka. Pomot pihalla kuin lumiukot. Hoitotakuusta ei välitetä ja opiskelijoille ei saa antaa vastaanottoaikoja. Yritä siinä sitten tehdä töitä.

    • Anonyymi

      En voi suositella ainakaan sitä toimipistettä, jossa itse työskentelin. Työntekijät puhuivat toisistaan selän takana ja esihenkilö osallistui mustamaalaamiseen. Esihenkilö oli muutenkin ihan pihalla sekä johtamisesta että johtamastaan työstä. Huono palkka. Byrokraattinen organisaatio, jossa työntekijöitä ei kuunneltu.

      Opiskelijoillekin olisi parempi jos YTHS sulautetaan hyvinvointialueisiin.

      • Anonyymi

        YTHS toimii hyvin. Hallituksen ja valtuuskunnan jäsenet on laajasti eri sidosryhmistä / asiantuntijoita. Musta sekin osoittaa jo jotain, että on ammatit esillä, versus aluevaltuustojen jäsenet.


    • Anonyymi

      Ihan surkee paikka. Työntekijöitä haukutaan ja palkka huono. Ainoa plussa on asiakkaat.

    • Anonyymi

      Samat kokemukset kuin usealla vastaajalla. Ei hyvä työpaikka. Huono palkka, pomoja kiinnostaa vain oma etu. Potilaat kyllä kivoja. En kuitenkaan suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe