Aeroflot kokemuksia

jänishousu ?

Kertokka Aeroflot lennnoista kokemuksia Boieng 777 Moskova -BKK uskaltaako

18

916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukko4

Kukko tietää ,, Airoflot voi sanoa parasyhtiö lentää ,, Henkilökunta ,ruoka kahvi tarjoilu ystävällinen nuorekas henkilökunta , boingin777 siistiäkoneita ,myös Airbussin viimemallisia istuimet hyvät jalkatilat ,,hyvää matkaa,,,

• menossa_kohta

Taloussanomat 18.6.2014 kertoo:
      Venäjän kansallinen lentoyhtiö Aeroflot on korjannut ensimmäistä kertaa ykkössijan FlightStats-ilmailupalvelun täsmällisyysvertailussa.

• hyväreissu

Mikä ettei. Viime lennolla lentoemäntä otti minulta yöllä poskeen. Mällit pyyhki hihaansa ja jatkoi eteenpäin.

• mällipaidalla

se oli mies.

• vilo

niin niin.sitten heräsin;märkä uni!mällit omassa hiassa!

• imuriludmila

Da! ennen kuin tatjana tuli suomeen "töihin" piti työnäyteenä imeä mosse pakopukesta käyntiin....noi lentomot imee suikumoottorin ja kyyti se mukaista ;)

• vilo

kyllä teidän juttuja!oottekohan koskaan lentänyt,muuta kuin baarista ulos!olin 4 vuotta venäjällä työssä,koskaan ei mitään valittamista,flotista.lensin sentään 2 kertaa kuukaudessa meno-paluu.koneessa on tapetit seinillä ja hieno henkilökunta.vielä olen hengissä!

• vilo

kirjoittaa et ainakaan osaa.tuskin lentääkään.mene sinä imeen sitä keppanaa sinne lähibaariin,ja kerro kuinka kävit lentsikalla(melkein ulkomailla!).

• vilo

suihkumoottorista(ohivirtaus).sitä ei imetä käyntiin vaan "puhalletaan".en nyt puhu klarinettiin puhaltamisesta.

• vilo

huora puhaltaa klarinettiin.

• neljäpluskaksi

Aeroflot on ihan hyvä ja toimiva lentoyhtiö. Ei poikkea valtavirran lentoyhtiöistä mitenkään.
      Vaihto Moskovan kentällä onkin sitten ihan jotain muuta. Hyvin se menee, ehkä.

• vilo

millähän moskovan kentällä?siellä on niitä aika monta.

• SGFZX

Mikähän on tämä BKK?

• BKK

Oisko vaikka Bangkokin kansainvälinen lentokenttä. Varmaan seuraavaksi kysyt mikä on Bangkok.

• vilo
        BKK kirjoitti:

Oisko vaikka Bangkokin kansainvälinen lentokenttä. Varmaan seuraavaksi kysyt mikä on Bangkok.

bangkokissa on kaksi kansainvälistä kenttää.

• BKK
        vilo kirjoitti:

bangkokissa on kaksi kansainvälistä kenttää.

Bangkokissa on vain yksi kansainvälinen lentokenttä joka toimii IATA.n tunnuksella BKK ja se on Suvarnabhumin lentokenttä. Se tunnetaan myös nimellä Bangkokin uusi kansainvälinen lentokenttä
        Ennen Suvarnabhumin lentokentän valmistumista kansainvälisenä lentokenttänä toimi Don Muangin lentokenttä joka toimi silloin IATA.n tunnuksella BKK. Uuden kansainvälisen kentän valmistuttua tunnus BKK kuitenkin siirtyi Suvarnabhumin lentokentän käyttöön. Don Muangin lentokenttä toimii nykyään IATA.n tunnuksella DMK ja se toimii lähinnä kotimaanliikenteen- ja lähialueiden lentokenttänä.

• vilo

tuosta sinun koneesta en tiedä.mutta boeing tripla seiska on suht uusi kone,vaikka melkein jenkki.turvallinen kuten flotti.

• vilo

jos kone putoaa.yleensä vika ei ole koneessa,vaan lentäjissä.olen lentänyt kauko-aasiassa vaikka minkämoisilla virveleillä.kiitos lentäjien,täällä ollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4994
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1782
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1646
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1605
    5. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1451
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1448
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1217
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1121
    Aihe