Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

eäkekä 90 V

tervee siul

MINUN MIELESTÄ! eläkeikä pitäisi nostaa kerralla yhdeksäänkymmeneen? silloin jäisi kaikki turhat kokouspalkkiot ja tyhjät löpinät. eihän sitä HEIKITKÄÄN kestä niin pitkään? vaan niin pitkää kuin itsekukin jaksaa?

7

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus on tässä

      Se on hyvä huhuilla, kun on itse jäänyt mielenterveysongelmien takia alle kaksikymppisenä työkyvyttömyyseläkkeelle.

    • fiij

      Minä olen sitä mieltä, että kun on valmistuttu ammattiin,niin jos töitä joskus saa(jos pystyt suinkin likkumaan ja ei ole pahempaa Altzhaimeria)niin eläkejärjestelmää ei SUOMESSA tarvita.
      Kaikki ylimääräinen sairaanhoito pois .Eikun hautaan vaan ,jos ei jaksa töiä tehdä !

      • tönö

        Näin on, eläke pois kaikilta!
        Ensin synnytään,sitten ollaan vauvoja vähän aikaan.
        Sitten lastentarhaan ja sen jälkeen kouluun.
        Sitten töihin jos on !
        Eläke on turha asia,jos ei Suomessa pärjää,pitää mennä ulkomaille!


    • ei jobia, mora vyöll

      ihan väärin, eläke on tärkeä ennenkaikkea pussihousuille, jotka syntyvät ihan vain eläkettä varten koto-suomeen.

      • jäpöstää

        NYT PUHUT PASKAA!!! minä nimittäin tiedän miten vaikeaa on olla romani somessa verrattuna muhin mamuihin joille tarjotaan kaikki niinkuin MANULLE illallinen? PANKAAPAS lopultakin HARMAAT AIVOSOLUNNE toimimaan? ONKO TÄMÄ OIKEANLAISTA POLTIIKKAA??? T: SUOMALAINEN mies eikä mikään marjanpoimja.......


    • käy koulu ja intti!

      voisit sinäkin joutilas lopultakin alkaa kärräämään vaikka hevosen, kissojen ja koirien kakkoja niin olisi sinustakin jotain hyötyä kansalle. nyt valitat, kun mamut ovat tulleet teikäläisten sensseille ja vetelät alkaa olla jo pussihousuissa.

    • käy koulu ja intti!

      Minä kävin intin J-Pennasen vintillä tumputus komppaniassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe