autitalon pihaa tai muuta paikaa kesäksi 2015,vesi saisi olla lähellä,eikä sähköstäkään olisi haittaa toki se ei ole vällämätön
Osko vuokrata
12
205
Vastaukset
- -------------------
Ethän kirpputoria aio perustaa jos mökin vuokraan?????????
- eläkeukko
Lomailla aikoisin, jonkinmoiseksi tukikohdaksi nyt kun eläkkeellä olis aikaa tehdä niitä hommia mitä ei ennen kerinnyt, kalastella,mopoilla,viettää omaa aikaa lastenlasten sekä muijakin sinne änkee mukaan.Keskisuomessa puhtaat vedet sekä upeet maisemat ja tuttujakin tuli kun olin tekemässä sinne uuden sillan
- omatupaomalupa.
Tule meille vaan meillä leivotaan,kunhan siivoat jätöksesi ja roskasi lähtiessäsi,,myös tuon sillan voit korjata kun on niin reikäinen pinta siinä.
- näääs.
Tonnilla kuussa tontin saat käyttöösi,joo ja veneenkin samaan hintaan,tosin on ollut kymmenkunta vuotta kukkien kasvupaikkana.
- hoitoon pikaisesti
Tonnilla saan toki paikalliselta matkailuyrittäjältä paremman katteen vakuutuksia myöten .Jatka vain märkiä päiväuniasi.Tonnin vuodesta ymmärtäisin
- eläkeukko
Tunnutte olevan yhävaan pölvästejä,varmaanki sisäsiittosuus vaikuttaa jotain. Onhan siellä viksujakin mutta ovat muualta tulleita. Ei luulisi olla ylivoimainen tehtävä vuokrata autiotalo
- hyvin pyörii..
Kävisikö entisen talotehtaan piha.
- tinalot.
Met ei kyllä Annelin kaa huolita ketään sotkemaan omia pihapiirejämme,emmekä myöskään tarvitse mitään kirpparikamaa ja muuta roinaa eikä eläinperäisiä jätöksiä kengän pohjiimme,ei kanojen enenpää kuin jonkun ylämaakarjankaan.
- Virtaalainen
Anneli vois tykätä jos vihroinki tulisi miesvieraita,saisit ukkopaha rapsutella nurkkias aivan rauhas
- suksimaan.
kylläpä on tullut rapsuteltua kun lumet vähän väliä katoavat.
- dfjuuetwe5o
"Luonnossahan" tollaiset vuokrat luulisi kuittaantuvan:D. Ohan Viitsaarel varakkait leskirouvii. Eikun ehdotuksii tekemään!
- dfuyfygi
kjihio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882