Moikka! Kaveripiiri on kutistunut olemattomiin ja onnettomasti päädyin kirjoittamaan tänne kaverihakemusta :) Tosiaan olen parikymppinen mies itä-suomesta. Tällä hetkellä käyn arkiaamut töissä toistaiseksi. Päivät kuluvat töissä, lenkillä ja koneella istuskellen, joten hirveän sisältörikasta elämäni ei ole.
Kuten jo äsken mainitsinkin, harrastuksiini kuuluvat lenkkeily, kalastus, ruoanlaitto ja pelaaminen koneella..
Luonteeltani olen ystävällinen , mukava , herkkä ja aika ujo. Kärsin jonkin asteisesta sosiaalisten tilanteiden pelosta :D
Haussa olisi siis juttuseuraa lähinnä skypeen tai facebookkiin. Sinun iälläsi tai ulkonäölläsi ei ole mitään merkitystä ja juttelen vaikka anonyymille. Kuitenkin olis kiva tietää kenen kanssa juttelee niin toivon että olisit ihan rehellinen ja oma itsesi. Lähinnä toisesta sukupuolesta ois kiva saada seuraa kun miehiä on joka nurkalla jo :)
Itse olen ulkonältäni aika hoikka 175/60 normaalikroppainen , joskus olis kyllä tavoitteena saada kroppaa paljon kiinteämmäksi. Toivon kuitenkin että et hae musta seuraa ulkonäön takia , sillä olen aika epävarma kehostani / naamataulustani :D
Tulihan tota tekstiä aika reilusti, toivottavasti joku kiinnostuis ja laittais viestiä. Mieluummin pitkäaikaista jutttuseuraa eikä mitään parin lauseen ajatusten vaihtoa.
Yhteyden muhun saat vaikkapa sähköpostilla: [email protected]
Juttukaveria 20v miehelle?
pumpulipampula
1
211
Vastaukset
- Kimo45v
moi
Olis 45v yksinäinen ope.
T,Kimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997