joo ostin 2001 mallin fjr ajettu 21000 km ajoin kolme kesää ja myin pois aika halvalla kun ei millään meinannu mennä kaupaksi pyörä kyllä pelas hyvin ei juuri moittimista .mutta nyt kun olen katellut noita myynnissä olevia olen tullut siihen tulokseen että aivan ylihinnoiteltuja ovat kyllä täytyy sanoa että yli satatuhatta ajetusta pyörästä pyydetään yli viittä tuhatta minusta ei mitään järkeä ei se ole pyörää kummaisempi samalla lailla takapuoli väsyy kun muissakin mopoissta sen takia kyselenkin mitä muut motoristit .mieltä.ainakin mulla merkki vaihtuu ole kokeillut muutamia vaihtoehtoja vähemmällä rahalla ja vähemmillä kilometreillä saa tosi hyviä matka ratsuja
fjr 1300
5
499
Vastaukset
- Mika.....
Ainahan takapuoli lopulta väsyy. Makuupaikka junassa on ainoa varma tapa olla väsyttämättä persettä. Itse olen huomannut, että olennaista on keskivartalon lihasten ja alaselän lihasten hyvä kunto jotta tarjoavat kunnollisen tuen selälle ja verenkierto pelaa pehvassa. Tärkeämpää kuin pehmeä penkki on riittävän väljä liikkumisen mahdollistava ajoasento. Toki satula vaikuttaa, mutta enemmän varmaan sen pinta-ala kuin pehmeys tai kai pehmeyskin vaikuttaa, mutta sekin lähinnä levittää painetta isommalle alueelle.
Itse olen huomannut, että erityisesti kävely on liikuntaa joka parantaa moottoripyörällä ajokuntoa. - rauta perse
joo ihmettelin itekin kun aloin katteleen fjr pyöriä lähelle 100.000 ajettu maksaa yli kymppitonnin huh.huh hullu joka maksaa
- kolmasFJR
Hyvästä kannattaa maksaa ;).
FJR ei juuri Suomen nopeuksissa ylirasitu ja helposti taivaltaa 3 kertaa mittarin ympäri eli 300 tuhatta.
Onhan huolto-ohjelmakin viiteensataan tuhanteen . Öljyt suodatin kerran kymppitonnissa ja vetolaitteen rasvaus ja tarkistukset kerran vuoteen. Kivoja kilometrejä muillekin kahdella pyörällä kulkijo ille.- Yamamoto
70 000 huoletonta kilometriä on nyt takana 09 Fjr:llä ja ensisuvena aletaan lisää. Kroppa kuntoon, sopivasti taukoja ja mikäli perse ei sovi satulaan niin tilaa paremman.
- Juhah
Myin juuri pois 2005 mallin. Oli erinomaisessa kunnossa. Ajettu vain 55 tonnia. Ei ikinä mitään vikaa. Helkkarin hyvä pyörä. Suosittelen!,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150