fjr 1300

motikka mies

joo ostin 2001 mallin fjr ajettu 21000 km ajoin kolme kesää ja myin pois aika halvalla kun ei millään meinannu mennä kaupaksi pyörä kyllä pelas hyvin ei juuri moittimista .mutta nyt kun olen katellut noita myynnissä olevia olen tullut siihen tulokseen että aivan ylihinnoiteltuja ovat kyllä täytyy sanoa että yli satatuhatta ajetusta pyörästä pyydetään yli viittä tuhatta minusta ei mitään järkeä ei se ole pyörää kummaisempi samalla lailla takapuoli väsyy kun muissakin mopoissta sen takia kyselenkin mitä muut motoristit .mieltä.ainakin mulla merkki vaihtuu ole kokeillut muutamia vaihtoehtoja vähemmällä rahalla ja vähemmillä kilometreillä saa tosi hyviä matka ratsuja

5

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika.....

      Ainahan takapuoli lopulta väsyy. Makuupaikka junassa on ainoa varma tapa olla väsyttämättä persettä. Itse olen huomannut, että olennaista on keskivartalon lihasten ja alaselän lihasten hyvä kunto jotta tarjoavat kunnollisen tuen selälle ja verenkierto pelaa pehvassa. Tärkeämpää kuin pehmeä penkki on riittävän väljä liikkumisen mahdollistava ajoasento. Toki satula vaikuttaa, mutta enemmän varmaan sen pinta-ala kuin pehmeys tai kai pehmeyskin vaikuttaa, mutta sekin lähinnä levittää painetta isommalle alueelle.

      Itse olen huomannut, että erityisesti kävely on liikuntaa joka parantaa moottoripyörällä ajokuntoa.

    • rauta perse

      joo ihmettelin itekin kun aloin katteleen fjr pyöriä lähelle 100.000 ajettu maksaa yli kymppitonnin huh.huh hullu joka maksaa

    • kolmasFJR

      Hyvästä kannattaa maksaa ;).
      FJR ei juuri Suomen nopeuksissa ylirasitu ja helposti taivaltaa 3 kertaa mittarin ympäri eli 300 tuhatta.
      Onhan huolto-ohjelmakin viiteensataan tuhanteen . Öljyt suodatin kerran kymppitonnissa ja vetolaitteen rasvaus ja tarkistukset kerran vuoteen. Kivoja kilometrejä muillekin kahdella pyörällä kulkijo ille.

      • Yamamoto

        70 000 huoletonta kilometriä on nyt takana 09 Fjr:llä ja ensisuvena aletaan lisää. Kroppa kuntoon, sopivasti taukoja ja mikäli perse ei sovi satulaan niin tilaa paremman.


    • Juhah

      Myin juuri pois 2005 mallin. Oli erinomaisessa kunnossa. Ajettu vain 55 tonnia. Ei ikinä mitään vikaa. Helkkarin hyvä pyörä. Suosittelen!,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe