Hei! Muutin vasta yksiöön, jossa on alkovi. Millaisia verhoja käytätte alkovin edessä? Alkovi jatkuu sit olohuoneena..
Vastaukset 5
- sani
Märimekon suurikuvioista mustavalkoista kangasta täyspitkänä.
Tuli todella upea olkkariin päin. kolme täyttä pituutta vain piti ostaa, ett ei ole liian "köyhän näköinen", näyttäisi ett kangas loppu kesken, siis.
Kaksi pituutta pään puolelle ja yksi jalkopään puolelle.- henna
voin kuvitella et se on tosi upee!! mutta varmaan tosi kalliskin.. mutta todellakin kannattaa laittaa lattiaan asti, muuten on ihan hassun näkönen..
mun kaveri taas laittoi samaa kangasta kun verhoissa, mutta se on ehkä vähän ahdistavan näköinen. varmaan samaa sävyä kannattaa kuitenkin pistää.. tai sitten jos ei haittaa että näkyy läpi, niin valoverhoa, niin ei ole niin tunkkaisen näköinen. niissäkin on ihania kuvioita ja se olis vähän sellanen "prinsessamainen" :)
mutta jos on tosi pieni kämppä eikä ehkä tarpeeksi sohvia, niin kun yksiöt yleensä on pieniä, niin eihän sitä alkovia tartte välttämättä peittää. siitähän vois tehdä sellasen löhönurkkauksen, vähän kuin iso sohva. paljon vaan tyynyjä ja hieno päiväpeitto... koska sehän pienentää kämppää, kun laittaa verhot eteen. - asdfgh
henna kirjoitti:
voin kuvitella et se on tosi upee!! mutta varmaan tosi kalliskin.. mutta todellakin kannattaa laittaa lattiaan asti, muuten on ihan hassun näkönen..
mun kaveri taas laittoi samaa kangasta kun verhoissa, mutta se on ehkä vähän ahdistavan näköinen. varmaan samaa sävyä kannattaa kuitenkin pistää.. tai sitten jos ei haittaa että näkyy läpi, niin valoverhoa, niin ei ole niin tunkkaisen näköinen. niissäkin on ihania kuvioita ja se olis vähän sellanen "prinsessamainen" :)
mutta jos on tosi pieni kämppä eikä ehkä tarpeeksi sohvia, niin kun yksiöt yleensä on pieniä, niin eihän sitä alkovia tartte välttämättä peittää. siitähän vois tehdä sellasen löhönurkkauksen, vähän kuin iso sohva. paljon vaan tyynyjä ja hieno päiväpeitto... koska sehän pienentää kämppää, kun laittaa verhot eteen.Kaverilla on 2 bamburullaverhoa, on tosi makeen näkönen ja sopii hänen sisustukseen täydellisesti.
- Mark68
Mistä löytyisi alkoven verho joka olisi, valoa sekä ääntä eristävää materiaalia
Olen kuullu että niitä on saatavilla, mutta mistä,,, tietääkö kukaan ??? - Mark68
Suosittelisin sekä valoa sekä ääntä eristävää materiaalia,, niitä on kyllä saatavilla
Myymälää en tiedä ,, sitä itsekkin etsin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101899
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.265991- 76862
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22696Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69671Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 65641
- 42609
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?124602Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588- 52562
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44559- 55538
- 40524
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20508Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493