tosi kivaa tämmöne...

särkynyt enkeli

joo elikkäs mulla on tämmönen tapaus: oltiin kahen tytön bestiksii (siis meit oli kolme) jotai puoltoist vuotta. Yläasteelle mentäessä haettiin samalle luokalla ja päästiinkiin. Ei siinä vielä mitää, eka kuukaus meni ihan hyvin, eli niinkuin ennenkin. oltiin yötä toistemme luona, käytiin konserteis, halittiin ja oltiin kamuja. mut sit tää toinen rupes olee niinkuin mä oisin ollu ilmaa. Se huomas mut vaan sillon kun sillä oli jääny läksyt tekemättä. Sit se rupes räyhää jo s olin välillä muittenkin luona kuin hänen, ja kahen muun tytön kaa. sit se on kauheen mustasukkanen toisesta bestiksestää: jos menin toisen luo niin puolen tunnin päästä hän oli oven takana: "voitteks olla?". Sit mun piti toisen kaa hesaan syysylomalla, niin se rupes että: "ethän sä voi tulla myös hesaan kun sit se eivois olla mun kaa!" tää toinenki oli nimittäin menossa hesaa. Nyt mä oon niille niinku ilmaa ja mulla ei oo omalla luokalla yhtään kaveria. ehkä aika tavallinen juttu, mutta satuttaa mua silti.

3

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää on tätä

naiset ovat kieroja varsinkin toisiaan kohtaan. onhan se nähty jo ajat sitten. aina kun toisella menee paremmin syttyy kateuden liekki. sitten yritetään tuhota toisen maine. jos onnistuu, saa olla todella ylpeä itsestään.

yleistämistä, mutta toimii joihinkin ihmisiin.

• Lellu

hei vaan teillekkin!jos saan sanoa väliin me tytöt ollaan kyllä aika paskamaisii ja tiiän kyl mikä sitä likkaa vaivaa...onhan se ihan ymmärrettävää että likka suuttuu sellasest....se kohtelee sua ku ilmaa koska se testaa huomaat sä sen ilman kaveruutta jase koittaa saada sult huomioo koska se on kuses suhu pöljä!!!!!

• GinGurifin >>selviyty...

En rupee kauheesti kirjoittamaan omasta kiusaamishistoriikista, koska itseäni kiusattiin ala- ja yläasteella. Yläasteella kaveerasin kiusaajani ja hänen kaverinsa kanssa kun ei ollut ketään muuta... mää olin vain kolmaspyörä siinä ja onnekseni otin ja lähdin porukasta, vaikka tämä tarkoitti yksin olemista loput yläasteesta. No, ei yksin olemisessa ole mitään vikaa... siihen tarttee vain tottua ja sanon, että mieti oikein kunnolla...

onko ne sulle oikeita kavereita vai olisiko sun parempi olla yksin. Sanon vaan, että yläasteella on vaikea saada uusia kavereita, kun ollaan murrosikäisiä ja ollaan kapinallisia. Itse selvisin yläasteelta olemalla yksin ja aika paljon puhelin opettajienkin kanssa.

Kehotan sua miettimään todellakin... olisiko parempaa olla yksin vain kavereiden kanssa, joille olet vain ilmaa!!! Jos susta tuntuu, niin kannattaa koittaa vaihtaa koulua... mulla itellä kävi tuo mielessä ja olis varmaan helpottanut mun koulun käyntiä enemmän. Koita puhua jolle kulle ongelmasta... aina ei opettajat ole paras valinta... joku ulkopuolinen... ehkä sukulainen tai joku jolle voit puhua mistä vaan.

Toivotan sulle paljon voimia ja rohkeutta :)! Et ole ainoa, joka on kokenut kauheuksia ja on hyvä puhua ongelmistaan... se kummasti helpottaa oloa :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4856
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3976
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3348
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe