Ostin ko. kameran. Saan määrättyä monitoiminäppäimellä tarkennuspisteen paikan vain manuaaliasennossa. Pitäähän se nyt voida tehdä automaattitarkennuksellakin! Näytön oikealla puolella oleva lukitusnäppäin en näytä vaikuttavan asiaan. Mitä jää huomaamatta?
Nikon d 7000 tarkennuspisteet
4
274
Vastaukset
- Sepi Susu
"Mitä jää huomaamatta? "
käyttöohjeet.- Kaakko135
Rakas Sepi: Olen lueskellut, en vain onnistu. Voisitko armollisesti valaista asiaa?
En ole tuota D7000 kokeillut mutta jos se on kuten isoveljensä D7100 niin optiikan vasemmalla puolen alhaalla on valinta AF - M ja sen vivun keskellä on nappi jota painamalla ainakin minä onnistun valitsemaan eri tarkennuspistemääriä.
Vasemmalla siis sihtaajasta ja oikealla jos katsot edestäpäin. Kokkeileppas jos vaikka olisi samoin!- Kaakko135
Kiitos työeläkeläiselle ASIALLISESTA vastauksesta ja uskon vahvistuksesta.. Sieltä se löytyi, olin kyllä aiemmin kokeillut ko. nappia, mutta käppäkoura oli toheloinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111210- 568893
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 582641
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702353- 311882