Tarot-lukijalle

Pettymykset

Ystävällisesti kysyn, voitko nähdä taroteista minulle kivikkotien kulkijalle, mitä olisi tulossa, onko edes hieman valoa kaiken keskelle?
Kiitos!

5

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkitsen Sinulle, kuitenkin jonosta johtuen vasta loppuviikolla, viimeistään viikonloppuna.

      Toivottelen voimia ja kärsivällisyyttä.

      -- tarot-lukija --

      • pettymykset

        Kiitos! Ihan rauhassa, odotellaan.


      • pettymykset kirjoitti:

        Kiitos! Ihan rauhassa, odotellaan.

        Pahoittelen että jouduit odottamaan kauemmin kuin olin ilmoittanut. Oli henkilökohtaisia asioita ja arvelin että ne saattaisivat vaikeuttaa korttien tulkintaa, joten jätin koko aiheen suosiolla myöhemmäksi.



        Kortit viittaavat että elämässäsi on tällä hetkellä jonkinasteisia vastoinkäymisiä tai tunnet polkevasi ikäänkuin paikallaan. Tästä mainitsitkin jo aloitusviestissäsi, ja kortit eivät näytä toisin.

        Kuitenkin näen ja tulkitsen, että korttini kertovat nyt jopa tätäkin enemmän ja ennenkaikkea:

        - toiminnan hetkestä. Asialle olisi hyvä tehdä viimein jotain.

        - päätöksenteosta sen välillä, jäätkö vanhoihin kuvioihin vai aloitatko kokonaan uuden luvun

        - Mikäli päädyt jälkimmäiseen, on seurauksena pitkän kaavan suunnitelman tekeminen ja sen toteuttaminen

        - Tämä toiminta voi johtaa katumuksen tunteisiin siitä että joudut jättämään nykyisen vaiheesi taakse. Kuitenkin, se tulee antamaan paljon enemmän hyvää mikäli sinulla on tarpeeksi tahdonvoimaa tehdä tällainen rohkea teko.

        - Tarvitset päätökseesi siis rohkeutta ja tahdonvoimaa.


        Pyri ajattelemaan selkeästi nykyistä tilannettasi ja ongelmiasi. Haluaisitko muuttaa sitä? Jos haluat, miten se voisi olla mahdollista?

        Tunnetko eläväsi kenties kuin sumussa? Huomioi, että sumu on kuitenkin vain pisaroiksi tiivistynyttä vesihöyryä. Kun sumuun kohdistetaan tarpeeksi paljon lämmintä auringonvaloa, sumu hälvenee.
        Samoin on mahdollisen ongelmasi laita. Kun ajattelet mahdollisimman selkeästi tilannettasi ja purat sen ikäänkuin eri osiin, voit nähdä asioita selkeämmin.

        Viimeinen korttini ei näytä mahdottomuutena myös jonkinasteisen matkan tekemistä. Sitä onko tällainen lyhyempi lomamatka, vai pysyvämpi alueenvaihdos muodoltaan, ei kortti kerro.

        Näe joka tapauksessa vaivaa sen eteen, että saat elämänlaatusi paremmaksi. Sinulla on välineet siihen, ja olet siihen kykeneväinen.

        Olet sen arvoinen.


        Terveisin,

        tarot-lukija


      • pettymykset
        tarot-lukija kirjoitti:

        Pahoittelen että jouduit odottamaan kauemmin kuin olin ilmoittanut. Oli henkilökohtaisia asioita ja arvelin että ne saattaisivat vaikeuttaa korttien tulkintaa, joten jätin koko aiheen suosiolla myöhemmäksi.



        Kortit viittaavat että elämässäsi on tällä hetkellä jonkinasteisia vastoinkäymisiä tai tunnet polkevasi ikäänkuin paikallaan. Tästä mainitsitkin jo aloitusviestissäsi, ja kortit eivät näytä toisin.

        Kuitenkin näen ja tulkitsen, että korttini kertovat nyt jopa tätäkin enemmän ja ennenkaikkea:

        - toiminnan hetkestä. Asialle olisi hyvä tehdä viimein jotain.

        - päätöksenteosta sen välillä, jäätkö vanhoihin kuvioihin vai aloitatko kokonaan uuden luvun

        - Mikäli päädyt jälkimmäiseen, on seurauksena pitkän kaavan suunnitelman tekeminen ja sen toteuttaminen

        - Tämä toiminta voi johtaa katumuksen tunteisiin siitä että joudut jättämään nykyisen vaiheesi taakse. Kuitenkin, se tulee antamaan paljon enemmän hyvää mikäli sinulla on tarpeeksi tahdonvoimaa tehdä tällainen rohkea teko.

        - Tarvitset päätökseesi siis rohkeutta ja tahdonvoimaa.


        Pyri ajattelemaan selkeästi nykyistä tilannettasi ja ongelmiasi. Haluaisitko muuttaa sitä? Jos haluat, miten se voisi olla mahdollista?

        Tunnetko eläväsi kenties kuin sumussa? Huomioi, että sumu on kuitenkin vain pisaroiksi tiivistynyttä vesihöyryä. Kun sumuun kohdistetaan tarpeeksi paljon lämmintä auringonvaloa, sumu hälvenee.
        Samoin on mahdollisen ongelmasi laita. Kun ajattelet mahdollisimman selkeästi tilannettasi ja purat sen ikäänkuin eri osiin, voit nähdä asioita selkeämmin.

        Viimeinen korttini ei näytä mahdottomuutena myös jonkinasteisen matkan tekemistä. Sitä onko tällainen lyhyempi lomamatka, vai pysyvämpi alueenvaihdos muodoltaan, ei kortti kerro.

        Näe joka tapauksessa vaivaa sen eteen, että saat elämänlaatusi paremmaksi. Sinulla on välineet siihen, ja olet siihen kykeneväinen.

        Olet sen arvoinen.


        Terveisin,

        tarot-lukija

        Kiitos paljon tulkinnastasi! Sekä ajastasi.
        Aivan, olen tiedostanut että minunpitäisi myllätä koko elämä uusiin puihin melkein kaiken osalta. Siis talous, ym. voisin jopa lähteä jo omiin hoteisiini, olenhan toisen piikana ja työntekijänä kodin ulkopuolella tehnyt oman osani. Nyt on paikoillaan junnaaminen täysin ajankohtaisena ollut tässä jo 5 vuotta. Ja minähän olen aika eläväinen ihminen jos voisin toteuttaa itseäni vapaasti.
        Tällä tarkoitan elämässä iloa, seesteisyyttä, rauhaa, uusia asioita, matkoja, vaikka teatteria, torikahvit, ym. mutta toinen osapuoli on jäykkä kuin heinäseiväs eikä suostu mihinkään. Matkoja on tehty, pääasiassa minä olen ne maksanutkin että pääsen, muuten sekin jäisi. Matka voi toteutua kunhan tätä ukkoa ensin pehmittelen ja kuuntelen kaikki mahdolliset voivotukset lähdöstä alkaen.
        Tämä olisi iso muutos ja vaatisi paljonkin rahaa, joka ei ole minun hallussa, vaan toisen ja sekin omaa huolimattomuutta kun en tiliä vaatinut aikoinaan myös omaan käyttöön. Toisaalta onhan ne tallessa säästöt, mutta jos noin vain lähtisin, takuulla saisin kalppia vain kapsäkki kainalossa, vaikka kaikki olen tähän suunnitellut, huonekalut ym.....täytyy harkita mitä teen, ties vaikka uuden miehen joskus saisi, ymmärtäväisemmän.
        Valoa ja iloa elämääsi, ja hyvää syksyn jatkoa!!!


      • pettymykset kirjoitti:

        Kiitos paljon tulkinnastasi! Sekä ajastasi.
        Aivan, olen tiedostanut että minunpitäisi myllätä koko elämä uusiin puihin melkein kaiken osalta. Siis talous, ym. voisin jopa lähteä jo omiin hoteisiini, olenhan toisen piikana ja työntekijänä kodin ulkopuolella tehnyt oman osani. Nyt on paikoillaan junnaaminen täysin ajankohtaisena ollut tässä jo 5 vuotta. Ja minähän olen aika eläväinen ihminen jos voisin toteuttaa itseäni vapaasti.
        Tällä tarkoitan elämässä iloa, seesteisyyttä, rauhaa, uusia asioita, matkoja, vaikka teatteria, torikahvit, ym. mutta toinen osapuoli on jäykkä kuin heinäseiväs eikä suostu mihinkään. Matkoja on tehty, pääasiassa minä olen ne maksanutkin että pääsen, muuten sekin jäisi. Matka voi toteutua kunhan tätä ukkoa ensin pehmittelen ja kuuntelen kaikki mahdolliset voivotukset lähdöstä alkaen.
        Tämä olisi iso muutos ja vaatisi paljonkin rahaa, joka ei ole minun hallussa, vaan toisen ja sekin omaa huolimattomuutta kun en tiliä vaatinut aikoinaan myös omaan käyttöön. Toisaalta onhan ne tallessa säästöt, mutta jos noin vain lähtisin, takuulla saisin kalppia vain kapsäkki kainalossa, vaikka kaikki olen tähän suunnitellut, huonekalut ym.....täytyy harkita mitä teen, ties vaikka uuden miehen joskus saisi, ymmärtäväisemmän.
        Valoa ja iloa elämääsi, ja hyvää syksyn jatkoa!!!

        Kiitoksia vastauksestasi!

        Toivotan Sinulle voimia ja energiaa tuleviin haasteisiin!

        - tarot-lukija


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe