Miks ne itkee niin usein "vain elämää" ohjelmassa?

hanna333443

Jatkuvaa itkemistä. ja muutenkin kamalan rasittavaa "eläytymistä. tota ei jaksa katsoa. työlästä katsojallekin.
ei kai se nyt noin rankaa ole laulella lauluja.

90

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuostahan keskusteltiin jo jokunen aika sitten.
      Kysyttäessä totesin että niin se käsi-kirjoitus vaatii.
      Tähän itkua, tähän naurua, tässä haltioitumista ja tähän sitten naamalle ilme: En
      voi uskoa tätä.
      Samalla lailla kuin lasten karaoke-ohjelmassakin.
      Ja kyllähän he osaavat.
      Ammatikseen näyttelevät.
      Harmi vaan, että ovat valinneet monet, jotka eivät osaa näytellä uskottavasti.
      Aikuiselle on karseaa katsoa se.
      Lasten puolesta olen eniten pahoillani.

H.

• .mollis

En nähnyt Veskun isännöimää ohjelmaa. Siitä on paljon otsikoita. Näin osan Paula Vesalan emännöimästä ohjelmasta. Minulle tuli kuva, että Paula oli jonkun verran hiprakassa, silmistä näin päättelin, voi tietysti olla väsymystäkin.
      Jotenkin se ilmehtiminen kameroiden kääntyessä keneen tahansa ei ollut luonnollista.
      En usko että jään mitään paitsi jos en tuleviakaan ohjelmia ehdi katsoa.

• ".mollis"

Samaa mieltä olivat monet siinä aikaisemmassakin aloituksessa.
        Venytelläänkö?
        Aloittajan mieliksi?

H.

• .mollis
        hunksz kirjoitti:

".mollis"

Venytelläänkö?
        Aloittajan mieliksi?

H.

Venytellään vaan hunksz!

Jos sä hyrähtelet vaikka jotain Veskun biisiä, niin mä tanssahtelen harjanvarren kanssa. Voit tietenkin vetästä Tapsankin tahdit samantien, jo vain saa kingerkoukku venytystä.

• Lorena*
        .mollis kirjoitti:

Venytellään vaan hunksz!

Jos sä hyrähtelet vaikka jotain Veskun biisiä, niin mä tanssahtelen harjanvarren kanssa. Voit tietenkin vetästä Tapsankin tahdit samantien, jo vain saa kingerkoukku venytystä.

Eiköpä edellisille kirjoittajille tule tippa linssiin kun laulun sanat tuovat mieleen koetun elämän kuvioita. Olen ymmärtänyt Paula Vesala on menettänyt vanhempansa jo lapsuus aikana, sieltä ne kaipauksen, menetyksen muistot kumpuavat mieleen. Ei siinä tarvita tehoste aineita C2H5OH????? merkkistä ainetta jos nyt alkon kemiallisen merkin oikein muistin ?

Kovaa on elämä musiikille elämänsä anataneilla, ei se helppoa ole. He ovat hyvin herkkä sieluisia, kokevat elämän kolhut varsin voimakkaina. Miksi tunteet pitäisi peittää säilöä ne sielun syvyyksiin, josta tietysti seuraa tunteiden patoutuminen joka ei ole hyväksi.

Olen googlettanut Wikipediasta monen ohjelmaan osallistujan elämän vaiheita. Odotan todella mitä Samuli Edelman tuo itsestään esiin omassa osuudessaan.

Raskas työ, vaatii raskaat huvit, pitänee paikkansa myös taiteilijoiden kohdalla ihan samalla tavalla kun jokaisen "matti meikäläisen kohdalla!!!!! Pitäydyn arvostelemasta muiden elämänkuvioita, koska en voi todellakaan tietää mitä ja mistä kaikki oikein on johtunut ja mistä näkökulmasta asiaa katsoo.

Kaikella on oma syynsä ja oma aikansa, sillä jokainen täysi ikäinen yksilö on vastuussa omista tekemisistään. Miten on, eiköpä jokaisen turkki ole tarpeeksi reikäinen, riittää siinä itsekullekin paikkaamista.

Vain elämää ohjelman, cheiffin taustoihin kannattaa tutustua ennen ohjelman alkua, sillä kun tietää edes jotakin henkilöstä, hänen valintoihin, tunnelmaan saa jotakin tuntumaa. Pikku Prinssin sanoma pitää paikkansa: "Sillä sydämellä näkee enemmän".

• lilli-p
        hunksz kirjoitti:

".mollis"

Venytelläänkö?
        Aloittajan mieliksi?

H.

Muut kirjoittavat selkeämmin, siksi pitää tehdä uusi ja parempi aloitus, arvoisa herra H.

• jjkmnmnmnnmnmnmmn

en tykkää sarjasta, teeskentelyä ja vaivaantuneisuutta katsojalle on. kun katsonut ohjelman on kuin olisi isonkin suorituksen, työn tehnyt. Että Huh, nyt saa levätä....

• Samaa mieltä olivat monet siinä aikaisemmassakin aloituksessa.
        Venytelläänkö?
        Aloittajan mieliksi?

H.

• venyy ja paukkuu
        hunksz kirjoitti:

Venytelläänkö?
        Aloittajan mieliksi?

H.

taidat olla itse aloittaja

• :) huomio
        hunksz kirjoitti:

Venytelläänkö?
        Aloittajan mieliksi?

H.

H on palstapoliisi, varaluotsi :D

• venyy ja paukkuu kirjoitti:

taidat olla itse aloittaja

"venyy ja paukkuu"

Minä luotsaan, jos luotsaan, aina omalla nimmarillani.

H.

• tami tami 7

huomasin ennen jo et tuo yksi on outo, en lue hänen kirjoituksiaan koskaan, en laita vaivaa siihen, ei kiinnosta eivätkä olleet mieltä ylentäviä kirjoituksia. miks joku viittii lukee niitä. enkä oikein ymmärtänyt Hunksin tarkoitusta ja ajatuksia.

• "tami tami 7"

Hyvä sinä.
        Eihän minua kukaan muukaan lue.
        Ne vaan on lueskelevinaan.
        Jostain syystä ne kuitenkin kiinnostuvat, ihan kommentointiinkin asti.
        Mikä niitä vaivaa?

H.

• äijä.

-itse hieman, mutta vain hieman, kummastelen sitä, miksi katsoa typeriä ohjelmia ja sitten valittaa niistä...kyllä kai elämässä on aika lailla parempaakin tekemistä...tai voi ja saahan sen lyhyen elämänsä noinkin viettää, jos haluaa...i don"t mind....

• Hei kun keikuskelen

Yhden kerran, sattumalta, huomasin kyseisen ohjelman menevän kanavalla.
      Ajattelin, että pitääpäs katsoa, että tiedän, miksi niin monet tuosta ohjelmasta hehkuttavat. Ohjelma oli mennyt jo yli puolenvälin, mutta ehdin loppuosan katseltuani toteamaan, että ei ole laisinkaan minun makuni mukainen ohjelma.
      Elikkä ei ole kiinnostusta katsoa toistamiseen.

Tanssii Tähtien kanssa, sitä rupesin vahtaamaan. Ihan mukavaa seurattavaa.

• kyyn eleet

Kun niiden on pakko esittää, että he on dundeellisia daideijoida.

Tanssii tähtien kanssa on hienouden ja ultraupeuden tyrkyttämistä. Puvutkin ovat aivan iihhania, vaikka näyttävät vuorisilkistä tehdyiltä yöpuvuilta.

• yhdekkssän,

Miks niiden on pakko sellaista esittää?

• kyyn eleet
        yhdekkssän, kirjoitti:

Miks niiden on pakko sellaista esittää?

Eihän voi olla tunteeton taiteilija. Jos taiteilijalla ei ole tubia, kuin entisaikoina, pitäähän hänen ainakin vähän väliä itkaista.
        Esittää, että pinnan alla on jaloa tunteen paloa.
        Kaikilla ei ole puheripulia.

• "kyyn eleet"

Kysyttäessä totesin että niin se käsi-kirjoitus vaatii.
        Tähän itkua, tähän naurua, tässä haltioitumista ja tähän sitten naamalle ilme: En
        voi uskoa tätä.
        Ja kyllähän he osaavat.
        Ammatikseen näyttelevät.

H.

• Tanssia tähtiin:)

En ole katsonut kuin muutaman minuutin pätkän "Vain elämää" sarjasta. Olen kai arkirealisti ja koen että ko ohjelma on tekopyhä. Tanssii tähtien kanssa tulee katsottua ja toistaiseksi viihtynyt sen äärellä. Harmi kun vanhemman ikäluokan edustaja putosi ensimmäisenä.

• ei kun keikuskelen

Minä vastaan nyt sinulle "Tanssia tähtiin:)" ja myöskin "kyyn eleet"-nimimerkille.

Ensteks "Tanssia tähtiin:)"

Jotenkin teko-teko ja tekojutulta minustakin tuo "Vain elämää"-ohjelma vaikutti.

Oon sitä mieltä, että ihan oikea tanssija putosi. Hänellä ei ollut rytmiä kehossa, kankeahko ja jotenkin hipsutteleva tyyli. Hyvä näyttelijä tietysti on, vaan ei tanssija.

"kyyn eleet"

Aivan Upeita pukuja. Kuinka ihanaisesti pitkän puvun helma heiluskeli tanssijattaren pyöriessä.
        Ei ollenkaan näytä vuorisilkistä tehdyiltä yöpuvuilta. Heh heh ihan nakrattaa.

• "Tanssia tähtiin:)"

"Kysyttäessä totesin että niin se käsi-kirjoitus vaatii.
        voi uskoa tätä.
        Ja kyllähän he osaavat.
        Ammatikseen näyttelevät."

H.

• ei kun keikuskelen kirjoitti:

Minä vastaan nyt sinulle "Tanssia tähtiin:)" ja myöskin "kyyn eleet"-nimimerkille.

Jotenkin teko-teko ja tekojutulta minustakin tuo "Vain elämää"-ohjelma vaikutti.

Oon sitä mieltä, että ihan oikea tanssija putosi. Hänellä ei ollut rytmiä kehossa, kankeahko ja jotenkin hipsutteleva tyyli. Hyvä näyttelijä tietysti on, vaan ei tanssija.

"kyyn eleet"

Aivan Upeita pukuja. Kuinka ihanaisesti pitkän puvun helma heiluskeli tanssijattaren pyöriessä.

"ei kun keikuskelen"

voi uskoa tätä.
        Ja kyllähän he osaavat.

Lapsia käy sääliksi.

H.

• kyyn eleet
        ei kun keikuskelen kirjoitti:

"kyyn eleet"

Samaa mieltä pudokkaasta. Oli tanssijoissa joku minulle ihan outo nuori nainen, jolla ei ollut eloa edes käsissään. Vähän oli kuin heinäseiväs.

Oli puvut mitä hörsyjä tahansa, en haluaisi ostaa ainuttakaan. Missähän minäkin, tavan akka, jotain napapaitahamosta käyttäisin.
        Toki, onhan niitä nuorempia ja nätimpiäkin.

Vaihdetaan vuorisilkki hurtuukiin.

• Hei kun keikuskelen
        hunksz kirjoitti:

"ei kun keikuskelen"

voi uskoa tätä.
        Ja kyllähän he osaavat.

Lapsia käy sääliksi.

H.

"hunksz"

Pistähän nyt kiiruusti se sipulipussukka korviis ja jää odottelemaan,
        että lapsekas käytöksesi tuosta paranisi korvakivun paranemisen kera.

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

"hunksz"

Pistähän nyt kiiruusti se sipulipussukka korviis ja jää odottelemaan,
        että lapsekas käytöksesi tuosta paranisi korvakivun paranemisen kera.

"Hei kun keikuskelen"

Teen parhaani.
        Mutta eikö sinuakaan yhtään harmita, kun kakarat katselevat noita ohjelmia?
        Aikuisethan eivät.
        Eiväthän?

Tunti sitten sain stereot.
        Korvani aukesi.

H.

• Hei kun keikuskelen
        kyyn eleet kirjoitti:

Samaa mieltä pudokkaasta. Oli tanssijoissa joku minulle ihan outo nuori nainen, jolla ei ollut eloa edes käsissään. Vähän oli kuin heinäseiväs.

Oli puvut mitä hörsyjä tahansa, en haluaisi ostaa ainuttakaan. Missähän minäkin, tavan akka, jotain napapaitahamosta käyttäisin.
        Toki, onhan niitä nuorempia ja nätimpiäkin.

Vaihdetaan vuorisilkki hurtuukiin.

"kyyn eleet"

Joo, outo oli nuori neitonen minullekin. Hänkään ei minun mielestäni osaa tanssia niin hyvin, että kovin pitkälle pötkisi.
        Sitä olen ihmetellyt, että jos kyseiseen ohjelmaan pyydetään jotakin julkkista kilpailemaan, niin miten ihmeessa semmoset tyypit suostuvat osallistumaan, jotka tietävät, että kintut eivät kovin rytmikkäästi tanssi.
        Mua rupee suorastaan nolostuttamaan ja hävettämään kauhiasti, jos joku osallistuja tanssii puujaloillaan ihan sekosekosti. Monasti oon joutunut katsomaan vaan yhellä silmällä ja silläkin vaan sivusilmällä.

Ai vaihdat vuorisilkin hurtuukiin.
        Öh, noku en ole koskaan kuullut hurtuuki-sanaa.
        Jotenkin tuntuu, että sekin sana on jollakin tapaa epäsopiva niin ihanien tanssipukujen kankaitten kuvaamiseen. :)

• kyyn eleet
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

"kyyn eleet"

Joo, outo oli nuori neitonen minullekin. Hänkään ei minun mielestäni osaa tanssia niin hyvin, että kovin pitkälle pötkisi.
        Sitä olen ihmetellyt, että jos kyseiseen ohjelmaan pyydetään jotakin julkkista kilpailemaan, niin miten ihmeessa semmoset tyypit suostuvat osallistumaan, jotka tietävät, että kintut eivät kovin rytmikkäästi tanssi.
        Mua rupee suorastaan nolostuttamaan ja hävettämään kauhiasti, jos joku osallistuja tanssii puujaloillaan ihan sekosekosti. Monasti oon joutunut katsomaan vaan yhellä silmällä ja silläkin vaan sivusilmällä.

Ai vaihdat vuorisilkin hurtuukiin.
        Öh, noku en ole koskaan kuullut hurtuuki-sanaa.
        Jotenkin tuntuu, että sekin sana on jollakin tapaa epäsopiva niin ihanien tanssipukujen kankaitten kuvaamiseen. :)

Jos et kerro kelleen, niin minua ottaa pannuun juontajien maailmoita syleilevä ylisanaisuus. Muutenkin olen sangen kyllääntynyt kummankin naamatauluun, kumpikin pian valloittaa joka ohjelman tätä kyytiä.
        Ohjelma on joka vuosi tehty samalla kaavalla.
        Yhden tähden pitää olla vanhempaa kaartia, muut sitten sekalaista seurakuntaa, kuka milläkin taidolla, tai sen puutteella.
        Kaipa puujalkatanssijoillakin tyydytetään jotain katsojien alkukantaista halua nähdä, kuinka joku kehtaa mennä telkkkariin tanssimaan, vaikkei ole jalkoja.

Hurtuuki on ohutta kangasta, sopisiko se materiaaliksi?
        Sinisalo loistavine loikkineen pärjännee pitkälle.

• kyyn eleet kirjoitti:

Jos et kerro kelleen, niin minua ottaa pannuun juontajien maailmoita syleilevä ylisanaisuus. Muutenkin olen sangen kyllääntynyt kummankin naamatauluun, kumpikin pian valloittaa joka ohjelman tätä kyytiä.
        Ohjelma on joka vuosi tehty samalla kaavalla.
        Yhden tähden pitää olla vanhempaa kaartia, muut sitten sekalaista seurakuntaa, kuka milläkin taidolla, tai sen puutteella.
        Kaipa puujalkatanssijoillakin tyydytetään jotain katsojien alkukantaista halua nähdä, kuinka joku kehtaa mennä telkkkariin tanssimaan, vaikkei ole jalkoja.

Hurtuuki on ohutta kangasta, sopisiko se materiaaliksi?
        Sinisalo loistavine loikkineen pärjännee pitkälle.

"kyyn eleet"

Ja jatkuu...

voi uskoa tätä.
        Ja kyllähän he osaavat.

H.

• kyyn eleet
        hunksz kirjoitti:

"kyyn eleet"

Ja jatkuu...

voi uskoa tätä.
        Ja kyllähän he osaavat.

H.

Anteex, mutta oliko sinulla mahdollisesti jotain asiaa? Minä en katsele lasten karaoke-ohjelmia, jos niitä yleensä onkaan.

• kyyn eleet kirjoitti:

Anteex, mutta oliko sinulla mahdollisesti jotain asiaa? Minä en katsele lasten karaoke-ohjelmia, jos niitä yleensä onkaan.

"kyyn eleet"

Minä nyt tähän tartuin:

"Jos et kerro kelleen, niin minua ottaa pannuun juontajien maailmoita syleilevä ylisanaisuus."

Tuntui lapselliselta.

H.

• jos kyyneleet
        hunksz kirjoitti:

"kyyn eleet"

Minä nyt tähän tartuin:

"Jos et kerro kelleen, niin minua ottaa pannuun juontajien maailmoita syleilevä ylisanaisuus."

Tuntui lapselliselta.

H.

Tämähän on lapsenmielisten hiekkalaatikko, suurelta osalta. Heippa!

• namirami
        jos kyyneleet kirjoitti:

Tämähän on lapsenmielisten hiekkalaatikko, suurelta osalta. Heippa!

Huopmaa kuka on palannut :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ruskilta puskiin.

• jos kyyneleet
        namirami kirjoitti:

Huopmaa kuka on palannut :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ruskilta puskiin.

Mistähän minä olen palannut, kun en missään ole ollutkaan.
        Taidat olla huono tikanheittäjä, et koskaan osu kymppiin.

Täällä kannattaisi olla luulematta. Turha luulo antaa vähemmän viisaan kuvan kirjoittajasta.

• moneksi on

Eikö ole työllästä kirjoittamista sellaisesta ohjelmasta, josta ei pidä?

Mä en ainakaan viitsisi inhokeista kirjoittaa.

• ---,

Miksei ihmisellä ole oikeus ilmaista mielipidettään asiasta kuin asiasta.

Kaikki eivät ole laiskoja.

• jaskay 67
        ---, kirjoitti:

Miksei ihmisellä ole oikeus ilmaista mielipidettään asiasta kuin asiasta.

Kaikki eivät ole laiskoja.

on se aika lällyä jos maalimassa vain kivoista jutuista kirjoitettaisiin. Mikään ei koskaan korjaantuisi jos kukaan ei ikinä avaisi suutaan huonoista asioista.

• tirskuttaa
        jaskay 67 kirjoitti:

on se aika lällyä jos maalimassa vain kivoista jutuista kirjoitettaisiin. Mikään ei koskaan korjaantuisi jos kukaan ei ikinä avaisi suutaan huonoista asioista.

miten sää sit haluaisit tän kyseisen ohjelman korjata, heheh.

• jaskay67
        tirskuttaa kirjoitti:

miten sää sit haluaisit tän kyseisen ohjelman korjata, heheh.

en aio yrittäkään korjata sitä millään lailla, kunhan kerroin siitä ajatukseni. Kritikoitahan on aina ollut, ja se on hyvä. ;)

• mimmimummi*

Olen niiiin täysin erimieltä.....vain elämää ohjelmasta.... Se on tiivis pieni yhteisö missä viettävät viikon....kaikki esiintyviä taiteilijoita...jotka tuntevat vahvasti tunteita...laulun tekijöitä ja esittäjiä... Kyllä ne silmät kostuvat ihan itsestään...ei tarvi olla käsikirjoitukseen merkitty...

• Ah Matti

Keinokyyneleet,
      nuo silmiis kohonneet.
      Ne mua, ah, niin liikuttaa,
      tekee mieli kehtoa jo kiikuttaa.

Ah!

• babab445

Raskasta seurattavaa on ohjelma.

• Jos on mahdollista voi tallentaa.
      Miä tallennan ja katson musiikin, laulun ja tanssin.
      Jätän katsomatta ne kaikki välijutut ja myös mainokset, joita kyllä riittää.

• Itkupätkiä nähnyt

Sinänsä itkemisessä ei ole mitään pahaa, puhdistaminen tekee hyvää myös kyynelkanaville. Mutta ko. ohjelman itkuisuus ärsyttää no. siksi, että ne poraavat kun ohjaaja on käskenyt.

• ottakaa mallia

No kun se Vesku lauloi niistä rusketusraidoista, niin ei silloinkaan kukaan itkenyt vaan kaikilla oli hauskaa. Jokaisella on elämän tuskaa harteillaan ja moni esitetyistä llauluista hipaisee sitä omaa tuskaa ja samalla siinä sympatisoi toisen tilannetta eli laulun esittäjän kertomaa laulun syntytarinaa. Kyyneleet ovat surun, ilon ja empatian valumaa.

• m1956

Taitaa olla jokin ulkomainen TV-ohjelmaformaatti.
      Ohjeissa varmaan neuvotaan itkemään.

Suomalaisille ei sovi amerikkalaisten hullut tavat vaikka ohjelmanteko niin vaatii.
      Emme ole sellaisia pellejä.

• minttuville

Hollantilainen formaatti on kyseessä.

• .....
      • eikä ole vanhakaan

Eikö loiro jaksa enäö kävellä kun talutellaan.

• sullekin voi tulla
        eikä ole vanhakaan kirjoitti:

Eikö loiro jaksa enäö kävellä kun talutellaan.

Hänellä on diabeetikon jalat, Jos Loiria tarkoitat.

• Viaton sivullinen

"....."
        Oli hauska linkki:))

• enkä ole vanhakaan
        sullekin voi tulla kirjoitti:

Hänellä on diabeetikon jalat, Jos Loiria tarkoitat.

Mullei oo diabetesta.

• Pirre*

Jos ne on niitä elämän itkemättömiä itkuja. En kyllä katso kys ohjelmaa.

• hugoko

Luin tuolta ylempää Lorenan kirjoittaman asiallisen mielipiteen, sain siitä paljon oppia.

• Hölynpölyä¤

Mä' en sitä p.askaa ole katsellut koskaan! Enkä katso! Sama homma jonkin Putous-kahjojen ohjelman kanssa. Mainostetaan jatkuvasti ja just sen takia en katsokaan. Kaikki ylimainostetut ohjelmat on takuuvarmasti pois mun katselulistaltani.

Mä katselen vain ulkomaisia tosi-TV-ohjelmia kuten Beverly Hillsin täydelliset naiset, Kieroilevat kaunottaret, Ladies of London, Unelmien poikamiestyttö, Rysän päällä ym.

Katsokaa joskus näitä. Sopii sekä naisille että esim. Rysän päällämiehillekin varoituksesksi ettei tule hässineeksi vieraita naisia. Muija voi laittaa piilokameran jakotiin ja laittaa yksityisetsivän perään ja sitä rataa ratatataaa....

• näin se mene

Esittäkää toivomuksianne, ehdotuksia ylelle ja mtv mikä teitä kiinnostaa katsella. Sorry vain eihän parin kolmen mielipiteiden vuoksi voi ohjelmia esittää. Joten suut suppuun.

• äijä.

-"hölynpölyä"...heh, eli katsot pazkan sijasta hölynpölyä....järrrkevää....:)

• Minua ei niinkään ohjelmassa kiinnosta niinkään niiden itkut vaan se, minkäkälaisia sovituksia he saavat aikaan toistensa kappaleista. Se jos mikä kiehtoo ja tekee ohjelmasta katsomisen arvoisen, itkut on sivuseikka.Ihme haloo jos joku tirauttaa kuyuneleen, siinä kyynelehtiköön jos siltä tuntuu.

• mimmimummi*

Samoin minua kiinnostaa juuri ne....erilaiset sovitukset toisten kappaleista.... joskus niin hienosti tehty.... saa nähdä minkälainen on tämänillan Jenni V ilta....
        se kyynel tulee tunteista....ei väkisin puristettuna...

• mimmimummi* kirjoitti:

Samoin minua kiinnostaa juuri ne....erilaiset sovitukset toisten kappaleista.... joskus niin hienosti tehty.... saa nähdä minkälainen on tämänillan Jenni V ilta....
        se kyynel tulee tunteista....ei väkisin puristettuna...

Innolla minäkin odotan tämän illan esitystä. Mielenkiintoista nähdä minkälisia kappaleita ovat saaneet aikaan Jennin kappaleista.

Nii, mikä vika itkussa, jos itkettää niin eikä ole parasta sillloin antaa itkun tulla. Eri asia sitten jos kuvaajat käyttävät itkua hyväkseen. Minua se ei haittaa, ei yhtään. Kun on tunteet.

• ent. siivoojaparka

Niih. Minä taas en ole aikoihin tykännyt vanhojen tuttujen kappaleitten rääkkäämisestä. Tehkööt omiaan mieluummin kuin yrittävät näyttää, että minä teen tuon paremmin kuin alkuperäinen on.

Liekö se sitten niitä lapsuusajan traumoja minulla sekin. Kerran lainasin taas sitä opettajan kiellettyä pianoa ja yritin sovitella yhtä tunnettua hautajaisvirttä valssin tahtiin kahdella haparoivalla sormella. Satikutia siitä tuli silläkin kertaa, mutta onneksi silloin oli valoisa ja lämmin kevätilta kävellä yksin tunti kavereitten jälkeen kotia.

• No kyynikko löytää aina pahansuopuuden noidenkin kappaleisen teon takaa :). Ei kai ne mitään "paremmuuttaan" yritä näyttää vaan toimivat ohjelmaformaatin mukaisesti. Mutta onneksi jokainen voi valita mitä katsoo, tv:ssä on useampi kanava tai sulje-nappula.

Älä anna traumojesi estää sinua näkemästä hyviä ja kauniita asioita ympärilläsi.

• ent. siivoojaparka

Näen mielelläni kauniita asioita ympärilläni, mutta pahoinpitelystä en pidä, olipa sitten kysymys musiikista tai toisen ihmisen naaman paremmaksi muotoilusta. Perunakin on parasta pahoinpitelemättömänä.

Kyynisin terveisin traumatisoitunut e.sp

• ent. siivoojaparka kirjoitti:

Näen mielelläni kauniita asioita ympärilläni, mutta pahoinpitelystä en pidä, olipa sitten kysymys musiikista tai toisen ihmisen naaman paremmaksi muotoilusta. Perunakin on parasta pahoinpitelemättömänä.

Kyynisin terveisin traumatisoitunut e.sp

Kauneus on katsojan silmässä useinkin kuitenkin.

• Viaton sivullinen

Kyllä minullakin on vessapaperirulla valmiina vieressä kun taas tänään alan
      itkasemaan. Lopussa sitten vielä, syvät nyyhkeet. Kyllä osaavat tunteita niin rajusti heilutella, ettei mitään tolkkua. Siinä sitten samalla muukin mieliharmi löytää poistumistiensä.

• ei aina riitä

Mulla on lakana.

• ent. siivoojaparka
        ei aina riitä kirjoitti:

Mulla on lakana.

Puuvilla vai satiini vai Finnlaysonin sekä että? Pitseillä vai ilman?

Puuvilla vai satiini vai Finnlaysonin sekä että? Pitseillä vai ilman?

Varmaan flaneli.

• ei aina riitä
        mrshedgehog kirjoitti:

Varmaan flaneli.

Ei väliä, kunhan on vanha ja pehmoinen.

• ei aina riitä kirjoitti:

Ei väliä, kunhan on vanha ja pehmoinen.

Nii, joku Lambi.

• ent. siivoojaparka
        mrshedgehog kirjoitti:

Nii, joku Lambi.

Niinkun että paperilakanako?

Niinkun että paperilakanako?

No jokkainen saa valita mieltymystensä mukkaan, kuten joku ehdotti wessapaperia tuolla aiemminkin. Mixei Lambipaperilakana :).

• ent. siivoojaparka
        mrshedgehog kirjoitti:

No jokkainen saa valita mieltymystensä mukkaan, kuten joku ehdotti wessapaperia tuolla aiemminkin. Mixei Lambipaperilakana :).

No joo. "Skit i det", sanoi pomokin kerran, kun kysyin mitä minä sille vessapaperimäärälle teen, minkä tukkuauto kippasi meidän konttorin eteen.

No joo. "Skit i det", sanoi pomokin kerran, kun kysyin mitä minä sille vessapaperimäärälle teen, minkä tukkuauto kippasi meidän konttorin eteen.

Sanoi varmaan jotain nättiä. Mie en ossaa ruåttia ollenkaa.

• ent. siivoojaparka
        mrshedgehog kirjoitti:

Sanoi varmaan jotain nättiä. Mie en ossaa ruåttia ollenkaa.

Tarkoitti suomeksi, että älä siitä välitä elikkä anna olla. Nosteli varmaan itse sisälle ne paperit.

En minä kyllä ihan kirjaimellisesti hänen neuvoaan totellut, mutta se on taas eri historia.

Tarkoitti suomeksi, että älä siitä välitä elikkä anna olla. Nosteli varmaan itse sisälle ne paperit.

En minä kyllä ihan kirjaimellisesti hänen neuvoaan totellut, mutta se on taas eri historia.

Tottelematon työntekijäkö :)?

• ent. siivoojaparka
        mrshedgehog kirjoitti:

Tottelematon työntekijäkö :)?

Ainakin sillä kertaa. Onneksi töissä ei jätety yhtä helposti arestiin kun koulussa, niin vältyin lisätraumoilta.

Ainakin sillä kertaa. Onneksi töissä ei jätety yhtä helposti arestiin kun koulussa, niin vältyin lisätraumoilta.

Minä olen jäänyt "arestiin" koulusa yhesti.

• No aina pieni ikkasu puhdistaa mieltä :D

• Ei kaikkien tarvihe olla JukkaVirtasia. Tunteet ovat osa elämänvirtaa ja kun virta on balanssissa niin kyyneleetkin, itku ja ilo sieltä pulpahtelevat, kun on niiden aika. Hyvä että kaikkea ei tarvitse enää peittää pokan alle vaan luonnollisuus on valttia. Viime kerralla yksi taisi revetä yhtäaikaa sekä itkuun, että nauruun ja poistui paikalta ... näin epäilen, mutta sekin on luonnollinen reaktio silloin kun yrittää väkisin hillitä itsensä.

• ent. siivoojaparka

Ymmärrän kyllä, jos ne repee itkemään tai nauramaan toisten esityksille.

Ymmärrän kyllä, jos ne repee itkemään tai nauramaan toisten esityksille.

Ja olaan siellä vähän varmaan vereslihalla, kun monelle laulajalle ja varsinkin lauluntekijälle oma kipale on kuin oma lemmikki tai enemmänkin ja toinen pistää räpylänsä muuttaakseen sopan omanäköisekseen ja vaikke tunnereaktio olisikin oikea niin sen selitys voi ontua.

• ent. siivoojaparka
        helmiah56 kirjoitti:

Ja olaan siellä vähän varmaan vereslihalla, kun monelle laulajalle ja varsinkin lauluntekijälle oma kipale on kuin oma lemmikki tai enemmänkin ja toinen pistää räpylänsä muuttaakseen sopan omanäköisekseen ja vaikke tunnereaktio olisikin oikea niin sen selitys voi ontua.

Sitä minä suunnittelinkin tässä seuraavan ohjelmasarjan aiheeksi. Ikävä vaan, että niin monet kuuluisat taidemaalarit ovat jo painuneet manan maille.

Tällainen, että taidemaalarit toisivat taulun sinne studioon. Sitten joku toinen taiteilija ottaisi siveltimen käteensä ja tekisi vähän mieleisiään parannuksia siihen. Pieniä värisävyn muutoksia ja sellaista.

Sitten kamera käännettäisiin sen taulun alkuperäiseen maalaajaan ja katsottaisiin, pääseekö häneltä itku vai nauru vai hyökkääkö taiteilija peräti ulos huoneesta.

Harmi, että se Salvador Dalikin on poistunut sinne jonnekin tuntemattomaan. Olisi ollut mukava nähdä hänen reaktionsa, jos joku olisi parannellut hänen maalauksiaan.

• helmiahunille matkal
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

Sitä minä suunnittelinkin tässä seuraavan ohjelmasarjan aiheeksi. Ikävä vaan, että niin monet kuuluisat taidemaalarit ovat jo painuneet manan maille.

Tällainen, että taidemaalarit toisivat taulun sinne studioon. Sitten joku toinen taiteilija ottaisi siveltimen käteensä ja tekisi vähän mieleisiään parannuksia siihen. Pieniä värisävyn muutoksia ja sellaista.

Sitten kamera käännettäisiin sen taulun alkuperäiseen maalaajaan ja katsottaisiin, pääseekö häneltä itku vai nauru vai hyökkääkö taiteilija peräti ulos huoneesta.

Harmi, että se Salvador Dalikin on poistunut sinne jonnekin tuntemattomaan. Olisi ollut mukava nähdä hänen reaktionsa, jos joku olisi parannellut hänen maalauksiaan.

Vain tän hepun tähden katselen ohjelmaa:

http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288748747668.html

• ...

Keksitty kaukosäädin.

Tiu aloituksessa mainittu telkkariohjelma jäänyt tältä kaudelta lähes kokonaan väliin. Joskus aiemmin seurailin satunnaisesti. Mulla kai tökkii toi Loiri, jos sen naamari telkkarissa, kanava vaihtuu välittömästi. Vähän outo juttu, kundihan on monilahjakkuus ja erittäin hieno sellainen. Mutta mä en vaan kestä katella sen naamaria.

Mulla tulee tavallaan mieleen siitä ohjelmasta yks toinen, mitä katon useinkin. "Tartu mikkiin". En osaa selittää, mua se miellyttää paljon. Hyviä piisejä, vähän erilaisten artistien esittämänä. No Hintsanen on Hintsanen, mutta noi vaihtuvat esiintyjät on kiinnostavia. Vaikka net piisit ei aina olekkaan niin esittäjille tuttuja, tai niille sovitettuja, usein löytyy jotain todella rajua kamaa. Ja johtuu jotenkin just siitä, että se ei ole täysin läpikäsikirjoitettua kamaa, improvisaatiolla oma osuutensa.

Mutta se mun mielestä hyvä asia, tälle kaudelle Paula Vesalan tekstit on päässeet arvoonsa. Tai ainakin tulleet tutummiksi monille. Ne nimittäin on hienoja tekstejä. Se vaan toi musa on sellasta, että sitä kukin kuuntelee tavallaan. Älistyttävän usein tässä hokaa itekkin kuuntelevansa piisejä, ilman että kiinnittää sanoituksiin erityisemmin huomiota. Vaikka, lauluahan sitä kuitenkin kuuntelee.

Ei liity aloitukseen. Mutta yks piisi, mikä mulle jotenkin erittäin tärkeä, just sanojen takia. Selittelemättä enenpiä, laitan linkin. Kai laittanut saman linkin ennenkin, hunkilla arkistot .DDDDDD

Mutta just joku tällanen piisi ois kiva kuulla joskus jonkun muunkin esittämänä. Piisi vaan taita olla niin pyhä, että siihen ei kukaan oikein uskalla koskea. Toisekseen, Ossin tulkinta ja etenkin lauluääni on erittäinkin vaikeita sovittaa muille artisteille, ai ainakaan kutri helunalle tai loirille.

BLACK SABBATH - CHANGES :

http://www.youtube.com/watch?v=opPoWQv6qoE

=DW=

• Mukana ollut.

Jos käsikirjoituksessa käsketään itkeä. Uutisvuotokin on joka vitsiä myöten käsikirjoitettu ja te nauratte älykkäille vitsiniekoille. Musiikkiohjelmassa kilpailijat arvelivat mistä kappaleista on kyse.mutta tosiasiassa treenasivat niitä ennen lähetyksen alkua.

• ...

Käsikirjoitettujahan aina ohjelmat on.

Mutta on niissä varaa improvisaatiolle. Kun otit puheeksi Uutisvuodon, mietippä, ketkä käsikirjoittajia. Ohjelmassa mukana yks suomen suosituin stand-up koomikko ja eräs maan parhaiten myyvä kirjailija. Ja aiemmin mukana oli eräs maan parhaimmista runoilijoista. Ja kukapa ei muista "Haluatteko kuulla hyvän vitsin, jonka kuulin äsken Yleisradion kahvilassa?" Vitsille se ja sama, mutta sen kertoi aina nykyinen uutisankkuri Nyman.

Kun ohjelmia tehdään, tottakai niitä pitää treenata.On juu olemassa livelähetyksiä, mutta niitä varten sitä vasta treenattu onkin. Ikinä ajatellut jotain jääkiekkoa. Ne kundit, jotks esiintyy ruudussa, ne on treenanneet jotain 20 vuotta sitä varten :DDD

=DW=

• KuZetus
        ... kirjoitti:

Käsikirjoitettujahan aina ohjelmat on.

Mutta on niissä varaa improvisaatiolle. Kun otit puheeksi Uutisvuodon, mietippä, ketkä käsikirjoittajia. Ohjelmassa mukana yks suomen suosituin stand-up koomikko ja eräs maan parhaiten myyvä kirjailija. Ja aiemmin mukana oli eräs maan parhaimmista runoilijoista. Ja kukapa ei muista "Haluatteko kuulla hyvän vitsin, jonka kuulin äsken Yleisradion kahvilassa?" Vitsille se ja sama, mutta sen kertoi aina nykyinen uutisankkuri Nyman.

Kun ohjelmia tehdään, tottakai niitä pitää treenata.On juu olemassa livelähetyksiä, mutta niitä varten sitä vasta treenattu onkin. Ikinä ajatellut jotain jääkiekkoa. Ne kundit, jotks esiintyy ruudussa, ne on treenanneet jotain 20 vuotta sitä varten :DDD

=DW=

Jos muusikot kilpailevat siitä kuka tunnistaa ko laulun parin alkusoinnun jälkeen,niin kyllä se pitää olla totta,eikä veätystä,eikä etukäteen sovittua.

Yksi pomppaa ylös ja alkaa laulamaan..........................voi p3rkel3
        Ja me luultiin,että se kekkas asian niin nopeasti.

• Joo tiesin
        KuZetus kirjoitti:

Jos muusikot kilpailevat siitä kuka tunnistaa ko laulun parin alkusoinnun jälkeen,niin kyllä se pitää olla totta,eikä veätystä,eikä etukäteen sovittua.

Yksi pomppaa ylös ja alkaa laulamaan..........................voi p3rkel3
        Ja me luultiin,että se kekkas asian niin nopeasti.

Puhutko siitä ohjelmasta jossa pumsittiin .

• Se on yksi mun lempiohjelmista. Minusta on mukavaa nähdä miten saavat toistensa biiseistä ihan erilaiset, niin että jopa sisältö muuttuu. Menkää vaikka katsomaan Jenni Vartiaisen versio Apulannan "Anna mulle piskaa" biisistä. Ei se esity puhdas ole, kun ei ole mikään studioversio, mutta hienosti hän laulaa joka tapauksessa.

Siitä pillittämisestä, en usko että kuuluu käsikirjoitukseen, suurin osa heistä ovat laulajia, ei näyttelijöitä. Olen ite rustaillut runoja, ja niihin tunteikkaimpiin suhtaudun kuin olisivat omia lapsia. Jos joku laulaisi ne mulle, itkisin satavarmasti.

Lisäksi luulen että sinne valitaan sellainen ryhmä, joilla kaikilla on joku tärkeä prosessi puolivälissä, tai juuri takana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      94
      2103
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1711
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      99
      1708
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1336
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1176
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1125
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      916
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      896
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      858
    Aihe