Kertokaa kokemuksia friendtex vaatemyynnistä.
Onko kannattavaa?
Friendtex
7
1621
Vastaukset
- Ani
Oletko tsekannut myös Green-Housen vaatteita? Minä keikun vielä näiden välillä, kun green-housen vaatteet tuntuvat enemmän omilta, mutta ovat kyllä pikkaisen kalliimpia... Ja Friedtexillä velvoittavat pitämään kahdet kutsut viikossa, mikä voi aluksi tuntua vaikealta. Eiköhän sekin onnistu kunhan lähtee vaan asiat rullaamaan.
- Tuija
Velvoittavat? Miten niin?Suuntaa antavia neuvojahan aina voi antaa. En minä ainakaan kaksia kutsuja joka viikko pidä mutta teen työtä tasaisen tappavaan tahtiin ja pärjään hyvin.
GreenHousesta sen verran: jälleenmyyjien ehdot ovat niin p.....stä, että parasta unohtaa. Jos vertaat sitä Friendtexiin - ero on valtava. - Ani
Tuija kirjoitti:
Velvoittavat? Miten niin?Suuntaa antavia neuvojahan aina voi antaa. En minä ainakaan kaksia kutsuja joka viikko pidä mutta teen työtä tasaisen tappavaan tahtiin ja pärjään hyvin.
GreenHousesta sen verran: jälleenmyyjien ehdot ovat niin p.....stä, että parasta unohtaa. Jos vertaat sitä Friendtexiin - ero on valtava.mitä muuten olet hommasta pitänyt?
- valitsin..
...aikanani Friendtex:n,kun vertaili kunnolla GreenHouseen,niin on parempi,ja pienellä paikkakunnalla halvempi on helpompi myydä.
Ajan vähyyden takia en enää aloittanut uudelleen(sopimus on kaudeksi kerrallaan).Mukavaa työtä,ellei lasketa miinukseksi hirveää vaatteiden pakkuuta..- !!!
minä aloitin friendtex myyjänä viime vuonna ja lopetin kyllä samalla. Friendtex lupaa kyllä koulutusta j tukea myyjille mutta todellisuus on toinen. yksi ainut koulutus ja siellä käydään vaan mallistoa läpi. käytännön neuvot jää kokonaan pois.. kaikki tieto mitä tarvii pitä itse hommata ja jos ei tiedä moittivat miksi ei oo kysyny. sanovat sen olevan riskitöntä. ei ole kokonaan.
- ex-friendtex
Ei pääse tienesteille. Maksan matkakulut, mallistokulut, sen palautukseen liittyvät matkahuollon kulut, postikulut tilatuista vaatteista, asiakkaiden palautuksesta 4e per vaate alv itse sekä taas palautuksen postikulut. Pahimmassa tapauksessa häviät vain rahaa, kuten minä. Huijauksen makua on ollut alusta alkaen, epäselvyyksiä jne. Eikä tuotteet vastaa kuvaston kuvia laadultaan eikä varsinkaan ulkonäöltään. 20% saat myyntiprovisiota, josta maksat näitä kuluja.
- Pukijatar
Se miten aktiivisesti tekee työtä on merkittävää siinä miten paljon tienaa.Itse olen elänyt tällä työllä liki 10 vuotta ja mielestäni ihan mukavasti pärjännyt.Teen tätä päätyönäni ja olen iloinen siitä,että työajat voi itse päättää. Tapaan upeita naisia joita saa pukea ja luoda luottamukselliset ja hyvät asiakassuhteet.
Vastaukset saa omalta alueen rekrytoijalta tai sitten myyntikonttorilta.Laadusta pidetään ja siitä kertoo sekin,että Suomi on myyntiykkösenä kaikista 14:sta Friendtex maasta! Kiitos siitä on meidän laatutietoisten ja positiivisten asiakkaiden. Kuljemme muodin maailmassa mutta vaatteet ovat hyvää perusvaatetta meille kaiken kokoisille ja oloisille naisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274