Siivoojan palkka Helsingissä?

Maria.

Eli kertokaa mulle paljon siivooja tienaa keskimäärin tai paljonko sinä tienaat siivoojana Helsingissä. Kertokaa mulle myös kaikki muu oleellinen mitä siivoustyöstä tulee vaan mieleen, koska kaikki tieto on tervetullutta!

Olen 19-vuotias nuori nainen, joka on pyrkimässä siivousalalle töihin. Minulla on vain pelkkä peruskoulu tausta.

4

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi ressukkaa

      Olen 62v ja siivoojana aloitin vasta 30 vuotiaana, eli olen tehnyt siivousytötä 33v tulee täyteen kun jään eläkkeelle.
      Sinä olet vasta 19 älä vaan missään tapauksessa ala siivoojaksi lue nyt ihmeessä muuhun ammattiin , kesäisin voit sit ottaa vaikka lisätyöksi siivouksen jos se noin paljon kiinnostaa.
      Siivousta ei arvosteta tarpeeksi vielläkään , vaikka on kaikki laitoshuoltajan ammattitutkinnot ja toimitilahuoltjan tutkinto .Muutama kuukausi sitten viellä yksi sanoi mulle, kun pesin lattiaa ( vielläkö tohon pitää kouluja käydä)
      Olen tehnyt aivan kaikkea siivouksessa mitä vain tehdä voi , peruspesuja, koulu siivousta. tarhassa, sairaalassa, hotellissa, kodeissa, aamulla , yöllä ymm ymm
      Nyt kun vuoden päästä jään eläkkeelle , kadun sitä että piti siivota koko elämä enkä lukenut nuorena johonkin ammattiin.

      • Maria.

        No mun alkuperänen haave oli päästä ravintolaan tai baariin töihin tarjoilijaksi...

        Mutta sitten mun elämässä on tapahtunut kaikenlaista kurjaa, että koen että ei musta enää oo siihen tai muuhun vaativaan ammattiin...

        Ja siivousta ois mun mielestä ihan mukava tehdä, koska se on kodinläheistä työtä, vissiin myös suht helppoa ja rentoa... ?

        Ja miksi siis siivousta ei arvosteta tarpeeksi "vieläkään" ?

        Ja mun äiti on ollu myös siivooja ja hän pääs 1983 16-vuotiaana, pelkällä peruskoulu pohjalla siivoustöihin... :) ja oon kuullu kun oon työkkärin työntekijän kans esimerkiks jutellu, et kyl nykyäänkin varmasti pitäs päästä pelkällä peruskoulu pohjalla, koska otetaan siihen ammattiin esim. paljon myös ulkomaalaisia joilla ei ole minkäänlaista koulutusta...


    • mmmmmmmmmmmdddn

      Ehdottomasti alalle! oma yritys ja tienaat nettona 3000 euroa käteen kuussa tekemällä 35 tuntista viikkoa.

    • Tietopankki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1797
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe