Oottako vieny romumetallia laineaholle? Maksua ei näy tilillä ja menny jo viikko. Aika epämäärästä touhua.
laineaho oy
19
825
Vastaukset
- Aaaaaagggeeeert
Samaa oon miettiny itekki ei oo puhtaat jauhot pussissa ku pitää ekana hommata ne rahat jostain, konkurssikypsä taitaa kohta olla.
- sqami75
Kerran vein kupariputkia ja ei maksua kuulunu ni soitin ja oli unohtanu koko homman
- haxxujali
sqami75 kirjoitti:
Kerran vein kupariputkia ja ei maksua kuulunu ni soitin ja oli unohtanu koko homman
oon ite saanu rahat alumiini/rosteri romusta käteisellä.
- hj60
haxxujali kirjoitti:
oon ite saanu rahat alumiini/rosteri romusta käteisellä.
Taitaa olla ihan yleinen tapa että maksutulee noin viikon kuluttua.
- paremmathinnatmuualla
sqami75 kirjoitti:
Sama juttu! Olivat unohtaneet maksaa!! Ensimmäinen ja viimonen kerta kun asioin kyseisessä firmassa!!
- romussa
Millo oot romumieheltä rahaa saatika kuittia saanu?
- htkk
Nii eikai siitä mitää rahaa saa jos metalliromut vie sinne.
- cumsal
ei kai kukaan jätä romu metalleja piikkiin rahat pitää saada heti tai vien toiseen liikkeeseen.
- mopolla
mitä maksaavat autoromuista/per tonni olis 6kpl joutilaita.
- pena1969
Ilmasiksi ottavat eivät maksa mitää! Ei varmaa kukaan Lappeenrannassa maksa!
- Gravey
17 tonnii myyny kunnon rautaa ja kolmisenkymmentä sähkömoottoria. Kaks kertaa oon jo kysynyt maksua, ei oo vielä ehtinyt. Puoli vuotta menny. Outoa yritystoimintaa.
- kusetusaho
Todella outoa toimintaa! Nyt ainakii tietää et ei sinne kannata kaupata mitään!! ILMASIKSI yrittävät saada! Älä anna periksi
- Putkiparoni57
Olen vienyt jo monta vuotta kaikki purkuromut Luumäelle siinä 6-tien varressa. Suoraselkäistä hommaa ja rahat tulleet aina sovitusti. Suurin keissi oli viime kesänä 2750e. Hinnatkin löytyy www sivuilta ja kuitin saa mukaan AINA pyytämättä. Putkihommia tullut tehtyä 26v ja kaikenlaisia kauppiaita on nähty :)
- kuittitulee
No en kyllä kehuisi! Hinnat on ainaki paljon huonnomat ku eräässä toisessa firmassa! Ja kuittikin tulee ja rahat tilille sovitusti! B -kupariako veit ja messinkiä?!
- reilutkaupat
Aina on rahat tullu ja suoraan käteen, ikinä ei ole yritetty huijata. Eikä kyllä kannata, sillä multa lävähtää HETI. Ehkä Te nyt olette sitä pissitettävää porukkaa jolla ei ole mitään väliä? Valitettavasti?
- putkiteippi
vien kupariromut ekj metalleihin en tarvitse rahaa jätteistä.
- Anonyymi
Tuonne ei mitään eikä koskaan.
- Anonyymi
Ai ekj:lle ei kannata viedä mitää??!!
- Anonyymi
Onko meno parantunut?, kunn on laajentanut toimintaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768