Tiedote

5+4

eikö mestari anna enää mitään tiedotetta missä mennään? tääläkin jäi sievoinen summa jonkun taskuun.

14

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vt. Valuuttatiedotta

      ”..eikö mestari anna enää mitään tiedotetta missä mennään?”

      Eipä taida antaa. Jospa minä antaisin oman, hieman epävirallisemman katsaukseni.

      WinCapita oli alusta loppuun kusetusta. Korkein oikeus antoi asiasta lopullisen tiedotteen, johon ei ole nokan koputtamista.

      Wishwush, joka ilmoittautui Winkkarin perilliseksi, kuoli ja kuopattiin.

      Maljakauppa, joka lupaisi myydä mestarin virittämiä värkkejä, upposi. Ennen sitä upposivat mestarin virittämät upposorsat yksi toisensa jälkeen.

      Tallinex, veljemme Virosta, ottaa kyllä mielellään vastaan ne asiakkaat, joille vielä jäi rahaa taskuun edellisten pyöritysten jälkeen.

      Kreus engine, mestarin viimeinen toivo, ajoi mopolla seinään jo kuukausia sitten. Mestari itse, näin kuulin, harjoittaa nykyisin nesteytystä monen vuoden leirityksen jälkeen.

      Sovrano Militare Ordine Ospedaliero di San Giovanni di Gerusalemme di Rodi e di Malta ei ota uusia jäseniä, haaveet Maltasta saat haudata.

      E. Leino sanoi asiasta:
      - Upposi mereen unteni kukkivat kunnaat,
      - mies olen köyhä, kalliit on laulujen lunnaat

      • narsisti.

        narsisti.


      • Sinäkö?
        narsisti. kirjoitti:

        narsisti.

        Sinäkö?


    • Kovasti on ärhäkkä vihapuhuja tämä meidän ..... (jätän nimittelemättä, kun lupasin) . ;)))

      • Lsss-s

        "Se, että kannattaisi lopettaa turha rimpuilu oikeuden kanssa ja maksaa suosiolla rikoshyöty pois. ;))) "

        Kysyin sinulta neljä päivää sitten tuolla toisessa ketjussa onko oikeuksista tullut päätöksiä, että Wincapitasta saatuja rahoja ei tarvitsisi maksaa takaisin. Et ole vastannut.


      • Hai ja laiva

        Eipä kauaa kestänyt nimittelystä pidättäytymisen lupauksesi. Sutki äijä olet sinäkin.


      • Hai ja laiva kirjoitti:

        Eipä kauaa kestänyt nimittelystä pidättäytymisen lupauksesi. Sutki äijä olet sinäkin.

        Luin oikein kaksi kertaa tämän ketjun. Ketä minä tässä nimittelen ja miten?

        Tuollahan edellä yksi haukkuu minua narsistiksi ja minä pidän tätä vihapuheena. Vihapuhetta puhuva on vihapuhuja. Tämäkö on nimittelyä? ;))))


      • Höpötarinoita
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Luin oikein kaksi kertaa tämän ketjun. Ketä minä tässä nimittelen ja miten?

        Tuollahan edellä yksi haukkuu minua narsistiksi ja minä pidän tätä vihapuheena. Vihapuhetta puhuva on vihapuhuja. Tämäkö on nimittelyä? ;))))

        Ei narsisti ole vihapuhetta, vaan toteamus kautta fakta. Annoit siunauksesi sille, että jos ympäristö toteaa sinut narsistiksi, sinä olet ympäristön silmin nähtynä narsisti. Itse et muuta suostunut sanomaan, et siis asiaa myöntämään etkä kieltämään.


      • valuuttakauppias.
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Luin oikein kaksi kertaa tämän ketjun. Ketä minä tässä nimittelen ja miten?

        Tuollahan edellä yksi haukkuu minua narsistiksi ja minä pidän tätä vihapuheena. Vihapuhetta puhuva on vihapuhuja. Tämäkö on nimittelyä? ;))))

        Melkoisen kätevä. Lupauksesi ovat siis ketjukohtaisia. Yhtä tyhjän kanssa sellaiset lupaukset.

        Joutessasi voit näppäränä poikana katsoa muistakin ketjuista, linkkiä ei varmaan tarvitse antaa, kun nimittelyistäsi on niin tuoreita esimerkkejä palstalla. ;)))

        valuuttakauppias kiusaajaluonne


    • ”Kysyin sinulta neljä päivää sitten…”

      Taitaa moinen kysymys olla lipsahtanut silmieni ohi. Sitä pakkaa joskus asiallinenkin puhe hukkumaan muun törkykasan alle. Toisaalta, eihän kaikkiin kysymyksiin kannata edes vastata. Muija kysyi parisen viikkoa sitten, että mihin se Maija-tädiltä v. -93 saatu Mehumaija on joutunut. En vastannut moiseen uteluun yhtään mitään. Luulen tietäväni, että se pönttö lensi roskiin jo vuosia sitten.

      Kysy uudestaan, niin katsotaan sitten, mitä vastaan. ;)))

      • narsisti.

        narsisti.


      • Lsss-s

        "Kysy uudestaan, niin katsotaan sitten, mitä vastaan. ;))) "

        Miksi pitää kysyä uudestaan? Siellä se on alkuperäinen kysymys alkuperäisessä ketjussa edelleenkin täysin vastattavissa. Ei se kolhoosiämpäriketju niin pitkä ole, etteikö kysymystäni sieltä löytäisi.


      • vt. Valuuttavastaaja
        Lsss-s kirjoitti:

        "Kysy uudestaan, niin katsotaan sitten, mitä vastaan. ;))) "

        Miksi pitää kysyä uudestaan? Siellä se on alkuperäinen kysymys alkuperäisessä ketjussa edelleenkin täysin vastattavissa. Ei se kolhoosiämpäriketju niin pitkä ole, etteikö kysymystäni sieltä löytäisi.

        Vastasin jo. Olisiko aika kommentoida: kiitoksia vastauksestasi. ;)))


    • Päpätkäkökas

      Hiljaa kun kusi sukas varmaan valmistelee kannetta krp ja valtiota vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe