Tästä on jo lähes 10 vuotta kun jouduin ratsastus onnettomuuteen,olin maastoeste kilpailuissa ja yhdellä esteellä hevonen menetti tasapainonsa (osittain omasta virheestäni)ja kaatui niin, että jäin hevosen alle.En tiedä miten voin olla hengissä, vammat oli sitä luokkaa että vanhemmilleni soitettiin kotiin Suomeen etten eläisi ehkä edes yön yli.Mulla oli murtunut molemmat solisluut,kallossa ja kasvoluissa murtumia, 7 kylkiluuta poikki(puhkaisseet keuhkopussin),vasenkäsivarsi murtunut ja lantio täynnä hiusmurtumia.Itse onnettomuudesta muistan vain esteelle tultaessa ehtineeni ajatella miten huonosti lähestyin ja samassa olin jo maassa, hevosen murskatessa mua.Melkein vuoden kuluttua onnettomuudesta pystyin aloittamaan ratsastuksen uudestaan, mutta kilpailemaan musta ei ole enää koska en pysty treenaamaan kuten ennen.
Vastaukset 1
- Paukku
Hienoa, että pystyit vielä jatkamaan rakasta harrastustasi-niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin tuon kokemuksen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728