Rottiksella ongelma vierasesineiden napsiminen

puru,purut

Meidän tyttö 1v4kk ja ottaa suuhunsa kepit, kivet, kävyt ja multakokkareet, sitten nielee. Tätä on tehnyt pennusta asti. Kuonokopat, kuonopannat kokeiltu. Ei auta. Nyt on alkanut pureskella yksin ollessaan lastenvaunujen pyöriä tai jotain muuta. Pureskelu ei ole tuhoamista, vaan ns omimista. Yksin on vaihtelevasti muutaman tunnin päivässä tai ei ollenkaan. Eristyksissä portin takana on ajoittain päivällä, mutta koko alakerta on sen käytössä. Riuhumisleikkejä sisällä ei olla koskaan opetettu. Koiralla omat lelut, joilla leikkii yksin. Ei ota lasten leluja. On lapsien kanssa todella varovainen ja sellainen pusuttelija.

Suolistotulehduksien takia on ollut ell tarkoissa tutkimuksissa. Ei mitään vikaa ole löytynyt. Olen tullut siihen ajatukseen, että koiralla on perimässään vahva suun käyttö. Voiko näin olla?. Mitä tälle voisi tehdä? Kokeneet pk-ihmiset neuvokaan!

3

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri1111

      Sama pätee kaikkiin "käytöshäiriöihin" eli sen voi kouluttaa pois. Vaatii aikaa ja lehmän hermoja, sekä lipsumatonta otetta. Voit kokeilla vaihtaa kielletyn esineen namiin ja käskyttämällä Ei, irti, jätä, tms.

    • Ei haittaa

      En ymmärrä mitä haittaa käpyjen ja multakokkareiden syönnistä on jos koira ei niistä sairastu. Koirahan oksentaa helposti mikä ei sula.

    • 9999999

      rottikset on tyhmiä eimedän doggi ainakaan mitään maasta syö 8kkv

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe