Jos tarvitset taloudellista apua, älä epäröi ottaa minuun yhteyttä. Voin antaa lainaa eri muodoissa on alhainen. Minulla on tärkeä taloudellinen resurssi täyttämään kaikki taloudelliset huolet. Lisätietoja tai hakea lainaa, ota yhteyttä minuun sähköpostilla.
Email: [email protected]
Hinta: 00
Yhteystiedot: [email protected]
O: Lainan edullisin ehdoin yksityisille
kredior
1
159
Vastaukset
- SaunanTakana
Meneppä rikollinen takaisin sinne kehitysmaahan mistä suomeen ryömit.
Tekisi mieli ottaa lainaa eikä maksaa ikinä takaisin, saisi tublabonuksen kun tulit joukkosi kanssa perimään rahoja, voi sitä onnen päivää kun pääsisi pistämään teitä loisia turpaan oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996