heippa!
Täällä kirjottelee 15 vuotias tyttö. 16 vuotta kun vauva syntyisi.
mutta alkuun, epäilen että olisin raskaana ja testejä en voi tehdä vielä koska yhdynnästä ei ole kulunut niin kauan että se näkyisi testissä. Mutta mä en oikeen tiedä mitä pitäis tehä ku oon tän ikänen.. mä oon kyllä kauan jo haaveillu omasta lapsesta ja nyt kerranku se ois mahdollista saada se niin mitä mieltä te ootte ? oonko liian nuori äidiks ? mä osaan itse kyllä ottaa vastuun kaikesta ja valmis antamaan sille hyvän elämän koska mä en oo niitä ihmisiä jokka pystyy aborttiin..
vaivaa kans semmoinen asia että mitähän mun äiti siitä tuumais kun sanoisin olevani raskaana , heittäiskö se mut ulos ellen tee aborttia vaiko auttais mua.. Mä olisin niin valmis kaikkeen ... se on sen arvoista
onko minusta tulossa teiniäiti?
nallenalle2
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423