onko minusta tulossa teiniäiti?

nallenalle2

heippa!

Täällä kirjottelee 15 vuotias tyttö. 16 vuotta kun vauva syntyisi.
mutta alkuun, epäilen että olisin raskaana ja testejä en voi tehdä vielä koska yhdynnästä ei ole kulunut niin kauan että se näkyisi testissä. Mutta mä en oikeen tiedä mitä pitäis tehä ku oon tän ikänen.. mä oon kyllä kauan jo haaveillu omasta lapsesta ja nyt kerranku se ois mahdollista saada se niin mitä mieltä te ootte ? oonko liian nuori äidiks ? mä osaan itse kyllä ottaa vastuun kaikesta ja valmis antamaan sille hyvän elämän koska mä en oo niitä ihmisiä jokka pystyy aborttiin..

vaivaa kans semmoinen asia että mitähän mun äiti siitä tuumais kun sanoisin olevani raskaana , heittäiskö se mut ulos ellen tee aborttia vaiko auttais mua.. Mä olisin niin valmis kaikkeen ... se on sen arvoista

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dont do mistage!

Äkkiä abortti!

• 1lapsi

ensinnäkin ootko puhunut (tulen) isän kanssa? ja toiseks jos olet peruskoulun suirittanut ja luulet olevasi valmis äidiks eikä tee mieli lähteä kavereiden kanssa ulos joka vkl! nii siitä vaan kyllä se raskaus aika kasvattaa ihmistä sen verran että oppii kyllä pitämään huolta itsestä ja lapsesta. Mä olin 17w kun tulin paksust ja se oli vielä sellanen yhen illan juttu et mun läpsen isä sano et ei haluu olla missää väleissä meijänkaa ja hyvin ollaa pärjätty:) nella on nyt 8kk. Äiti ei tykänny hyvää mutta ei heittäny pihallekkaa:D 2kk synnytyksen jälkee muutettii sitte nellankans rivitalokaksioo ja täällä vielkin ja hyvin menee:) älä tee missää nimessä aborttii jos oot valmis äidiks!

• arhhhh

Lapsi olet itsekin
        siis: Onko sinulla hyvä oma asunto? Onko sinulla vakituinen hyvä työ ja kohtuullinen palkka? Oletko valmis sitoutumaan 24 tunniksi vrk:saa lapseen? Osaatko valmistaa ruokaa, siivota, pestä pyykkiä ym. ym. Nämä ovst lspsen saamisen perusedellytyksiä. Ja ennen kaikkea: Onko lapsella samat ehdot täyttävä rakastava isä jonka kansss olette solmineet elämänikäisen liiton. Mieti näitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      282
      5308
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      68
      5248
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4015
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2830
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2417
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2040
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2000
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1727
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1261
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1108
    Aihe