Tarot lukija

Rapu nainen

Voi katsotko minulle myös mitä tulossa, Rakkaus, työ, rahaasiat. Kaikki niin vaikeaa.

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys Sinulle.

Saat tulkintasi maanantaina, jonon mukaan.

Oikein hyvää viikonloppua!

Terveisin,

tarot-lukija

• Rapu nainen

Hei Tarot-lukija. Katsotko minulle vielä? Odotan niin.

• Pahoittelen että jouduit odottamaan kauemmin kuin olin ilmoittanut. Oli henkilökohtaisia asioita ja arvelin että ne saattaisivat vaikeuttaa korttien tulkintaan, joten jätin koko aiheen suosiolla myöhemmäksi.

Työasiat:

Kortin mukaan näytät olevasi tyytymätön työtilanteeseen.

- Oletko tyytymätön työpaikan työilmapiiriin vai onko työ käynyt puuduttavaksi?
      Kenties lomiltapaluu ei ole sujunut odotetusti ja työ ei ole alkanut maistumaan.

Vai oletko itseasiassa edes töissä? Ehkä tyytymättömyys kumpuaa tältä alueelta.

Jälkimmäinen kortti näyttää, että on aivan ensimmäisenä tiedostettava elämän omat ylä- ja alamäet.

On aikoja jolloin tuntuu että joka päivä paistaa aurinko. Kaikki tuntuu menevän hyvin. Toisina aikoina taas on hankalampaa.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö asioihin pystyisi vaikuttamaan.
      Ota ohjat omiin käsiin ja pyöräytä onnenpyörä jälleen Sinulle suotuisaksi.

Jälkimmäinen kortti, onnenpyörä, saattaa myös viitata että asioihin todella on tulossa muutos.

Millainen, sitä ei kortti tosin kerro.

Talous:

Rahaa näyttäisi virtaavan ainakin jokseenkin suuntaasi. Säästeliäisyys kuitenkin kannattaa.

Harkitse rahankäyttöäsi.

Rakkaus:

Mikäli olet sinkku, tarkkaile ympäristöäsi ja tilanteita. Mahdollisuus on tulossa Sinun suuntaasi.

Jos puolestaan olet jo yhdessä miehen kanssa, saattaa kuvioihin olla astumassa toinen mies. Kuinka tällaisessa tilanteessa toimit, on itse Sinun päätettävissäsi.

Toisaalta kortit saattavat kyllä myös viitata, että olet löytämässä uutta energiaa ja voimaa parisuhteeseenne.

Terveisin,

tarot-lukija

• Rapu nainen

Kiitos tarot-lukija. Kyllä olen väsy töissä olen ja paljon töitä on loman jälkeen. Sinkku olen 2 miestä viestittelee tumma ja vaalea, voitko vielä katsoa nämä miehet? Onnenpyörä sais kyllä tulla minulle erosta niin monta vuotta ja talous huono.

• Rapu nainen kirjoitti:

Kiitos tarot-lukija. Kyllä olen väsy töissä olen ja paljon töitä on loman jälkeen. Sinkku olen 2 miestä viestittelee tumma ja vaalea, voitko vielä katsoa nämä miehet? Onnenpyörä sais kyllä tulla minulle erosta niin monta vuotta ja talous huono.

Joudun siirtymään jo eteenpäin tulkinnoissa.

Suosittelen tutkimaan rohkeudella avautuvia mahdollisuuksiasi.

Terveisin,

tarot-lukija

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe