Pojat kelpaisinko?

5+1

Olen 14 w tyttö 99 ja niin pois päin mutta mietinkä tässä vain että, kelpaisinko kenellekkään?

Minulla on ruskeat normaalin pituiset hiukset sivusiilin kera olen n. 160-170 cm pitkä ja painan n.50 kiloa kuppikoko A70 iha perus vaatteet joskus meikkiä (en enää jaksa meikata kun pitää välillä korjailla jne.)

Luonteeltani olen rehellinen luotettava hupsu lörpöttelijä kuuntelen vähän tuhma iha perus kait


Mutta kelpaanko kenellekkään? En ole koskaan ollut parisuhteesssa

9

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17v

      Kyllä tuon perusteella kelpaisit :-D voiko sulle tulla jossain puhuu? Ja mistä päin suomea oot?

    • J4S0N~

      Minun makuuni olet vähän liian lyhyt ja pieni rintainen mutta uskon että jollekin muulle kelpaisi. Perusvaatteet on ok - meikittömyys plussaa!
      Oletko hyvässä kunnossa? Pullamössö eukot ei kiinnosta.

    • gbyiugbigbii

      Voitais seurustella ja harrastaa seksiäkin. :) Oon 20v. :D

    • Espoon poika

      Kelpaa mut OOKSÄ PIHLA

    • 5+1

      Niijuu se unohtu sanoa että olen ihan normi painonenki ja näin ja mulle voi jutella kikissä ja mun kik nimi on 9LoveCandy9

      (älä lähetä viestiä jos pyydät nakukuvaa tai vastaavaa)

    • 116247

      Missä päin asut?

    • setoinensinisorsa

      Varmasti kelpaat jollekki. Ja se juttu että jos sun rinnat sunmielestä on pienet ni joo olkoon vaan. Mut pointti oli se et muo ei ainakaa vittuakaan kiinnosta onko mun tyttöyställä pienet vai isot tissit. Aina on plussaa jos on vähän isommat mut oma mielipide on ainaki se et llppujen lopuks rintojen koko ei vaikuta mitenkään poikien mielipiteesee susta. Tai ehkä jonkun mut mä en ymmärrä sitä... Se on tietenki taas eriasia jos ei oikeesti oo tissejä ollenkaa. Et ne niiku menee ihan samalla tasolla kaikenmuun vartalon kanssa. Se on ainot tilanne missä suosittelen jonkunäköstä suurennus leikkausta eikä suinkaa nii et niistö tulis yli isot vaan nnormaalit. Ja sit tosta sivusiilistä. Se nyt voi rajottaa jossain määrin koska kaikki ei siitä tykkää mut mun mielipide on se et seki on iha jees. Kaikki on oikeestaa iha jees jos pidät ulkonäöstäs jonkulaista huolta.

    • tissien tirkistelijä

      Joo no mulle kelepaa pieni tissinenkii.olen seurustellu sellasen kaa jolla ei ollu tissejä ollenkaa.kuhan vaan on ne tissit ja kait sun tissejäki pystyy puristelemaan.

    • 12v eteläisist

      Oon 13 v poika hämeenlinnasta hauholta et jos tänne pääset nii kyl saat multa panot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe