Jatkot

Miss

(jatkoa tarinalle Baarissa)

Hyppäsimme taksiin yökerhon edustalla ja matkamme jatkui kohti kaupungin yötä.. Olin vieläkin hieman hämmentynyt tapahtuneesta, mutta kun vilkaisin vieressäni istuvaan naiseen, himo täytti jälleen mieleni. Nainen katsoi minuun ja näin hänenkin himon sumentamat silmänsä.
Taksi pysähtyi ja me astuimme ulos viileään yöilmaan.. Nainen johdatti minut kerrostaloon ja suoraan hissiin. En kerinnyt edes kääntyä hississä, kun nainen tarrasi minuun ja suuteli minua rajusti huulille. Hän tarrasi minua hiuksista kiinni ja seikkaili ihanalla kielellään suussani. Inahdin tyytväisenä, ja säpsähdimme kumpikin kun hissi kertoi meidän olevan oikeassa kerroksessa. Nainen tarttui minua jälleen kädestä ja johdatti minut huoneistonsa ovelle..
Päästyämme sisälle asuntoon, nainen hymyili minulle ja kysyi haluaisinko kenties lasin punaviiniä. Vastasin tyytyväisenä kyllä, ehkä viini rentouttaisi minua hieman... Naisen hävittyä keittiöön menin istumaan olohuoneen sohvalle. Asunto oli oikein siisti ja hyvällä maulla sisutettu.
Heräsin ajatuksistani kun huomasin viinilasin jota tarjottiin minulle, ja katsoessani sen ojentajaa, hengitykseni salpaantui. Nainen oli riisunut mekkonsa, jättäen jäljelle vain punaiset stringit ja rintsikat. Ahmin silmilläni hänen jumalaista vartaloaan.. Täyteläiset ja isot rinnat kohoilivat hänen nopeutuneen hengityksensä tahtiin. Nainen naurahti viekkaasti tuijotukselleni, ja minä siemaisin hermostuneesti viiniäni. "Tule, nyt nautiskellaan kunnolla.." Hän sanoi, ja kiinteää peppuaan heilutellen hävisi viereiseen huoneeseen. Minä kompuroin jaloilleni ja menin perästä.

Huoneessa vallitsi hämärä valaistus ja rauhallista musiikkia soi taustallla. Matalalla korokkeelle poreili ihana poreamme ja nainen oli kumartuneena sen ylle... Ilmeisesti kokeillen veden lämpötilaa. Silkkinen peppu kaartui edessäni ja näin kuinka märkä hän oli. Stringit eivät enää peittäneet sitä, vaan mahla valui ihanasti hänen reisllään... Tästä hurmioituneena menin hänen taakseen, ja ryhdyin sivelemään hänen peppuaan. Nainen nosti päätään ja huokaisi tyytyväisenä.. Minä hymyilin ja terästin otettani.. Kourin hänen kiinteää peppuaan ja laskeuduin suutelemaan sitä, näykin myös hellästi hampaillani. Nainen puski peppuaan minua kohti ja tiesin mitä hän halusin minun nuolevan.. Mutta päätin kiustata häntä vielä..
Nousin ylös ja käänsin naisen minuun päin. Hänen katsellessaan kuoriuduin ulos mekostani ja paidastani sekä viekottelevasti riisuin rintaliivini. Tarrasin stringeistäni kiinni ja venytin niitä hieman niin, että ne kaivautuivat ihanasti vakooni... Nainen inahti ja tuli kiinni minuun niin että rintamme olivat toisissaan kiinni ja kivikovat nännimme hankautuivat toisiaan vasten. Hän suuteli huuliani ja kaulaani, ja huokailimme kumpikin kiihottuneina.
Lopulta astuimme poreilevaan altaaseen ja nainen kurottui ottamaan saippuaa ja pienehkön pesutyynyn altaan reunalta. Seisoimme vedessä kun hän saiputti tyynyn ja alkoi hieromaan rintojani.. Hän kiusasi kielellään toista nänniäni ja kiduttavan hitaasti hyväili rintojani käsillään ja saippuaisella tyynyllä. Tartuin hänen rintoihinsa ja minun oli pakko saada suudella noita täyteläisiä kapistuksia.. Upotin kasvoni hänen rintoihinsa ja nuolin ja näykin niitä hurmion vallassa.. Nainen huokaili kovaäänisesti ja heitteli päätään sivulta toiselle.
Hän otti saippuatyynyn ja ryhti viemään sitä yhä alemmas rinnoiltani, pesten napani ja reiteni sisäpinnat huolellisesti.. Viimein hän ryhtyi hankaamaan pilluani tuolla karhealla tyynyllä ja suljin silmäni nautinnosta. Hän levitti häpyhuuliani ja hieroi tyynyä yhä kovemmin pilluani vasten. Olin lähellä orgasmia, ja nainenkin huomasi sen lopettaen hieromisen juuri ajoissa.. Upottauduimme lämpimään veteen suudellen ja nainen ryhtyi kellumaan houkuttelevasti selällään veden pinnalla.. Hänen rintansa kelluivat ja nännit nöpöttivat vaahdon seasta.. Hän levitti säärensä edessäni ja täydellinen posliini pillu levittäytyi eteeni. Huokaisin ihastuksesta ja kosketin sormellani puoliksi vedessä olevaa vakoa.. Nainen huokaisi ja levitin hänen huuliaan ja hieroin peukalolla hänen klittaansa.. Nainen kouri omia rintojaan ja nuoli huuliaan, mikä innosti minua lisää. Upotin kaksi sormea hänen veden alla olevaan aukkoonsa, ja nainen värisi mielihyvästä.. Upotin vielä kolmannenkin sormen sisään ja pumppasin niitä hänen tiukkaan pilluunsa. Samalla hieroin klittaa toisella kädelläni..
Sitten huomasin suihkun altaan reunalla ja otin sen käteeni. Asetin suihkun hieronta toiminnnolle ja levitin lisää naisen punaisia ja täyteläisiä huulia.. Käynnistin suihkun ja kohdistin hierovan suihkun hänen pilluunsa.. Nainen kiljahti tyytväisenä kun suihku rummutti hänen klittaansa.. Lopulta en enää voinut vastustaa, ja upotin pääni hänen jalkoväliinsä nuollen ja lipittäen hänen pilluaan.. Nainen puski lantiotaan minua kohden ja tarttui hiuksistani kiinni.. Nuolin ja upotín neljä sormea hänen sisäänsä takoen niitä rajusti. Nainen kiljahteli ja kun imaisin klitan suuhuni imien, hän tuli nytkähdellen ja huutaen.
Silittelin hänen litteää vatsaansa ja rintojansa, kunnes orgasmi laantui. "Olit ihana." Hän sanoi ja hymyili. Minä naurahdin..
Nousimme ylös altaasta ja kuivasimme toisemme huolellisesti.. "Meillä on koko ilta aikaa vielä.." Tuo viekas punapää sanoi ja ojensi viinilasini minulle..

(vieläkö jatkoa..? ;) )

1

5248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhmö

      jatka vaan!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe