tyhmä kysymys....

koru tyttö

Juu elikkä alkuun: tää ei oo mikään provo, en oikeesti tiiä tätä asiaa! Eli, oon kuullu/lukenu että Turkissa on aivan erilainen kulttuuri.. siellä ei varmaankaan sovi mennä missään pikkuvaatteissa kauppaan jne. Mutta nyt itse asiaan: paheksutaanko Turkissa jotenkin, jos on napakoru? siis pidetäänkö sitä jotenkin huoramaisena, ja saanko siitä tuimia katseita rannalla? :( ekaa kertaa Turkkiin Alanyaan menossa, matkakuume jo nyt, vaikka lähen vasta toukokuun lopulla :)) KIITOS, jos joku viittii vastata....

6

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '''

Ei se nyt ihan noin mene. Hyvin länsimaalaistunut maahan tuo on ja kyllä siellä pikkuvaatteissa ihmiset kulkee eikä sitä pahalla katsota. Lomakohteista on kuitenkin kyse. Ainoastaan moskeijaan ei sovi mennä pienissä vaatteissa.

• turistikohteissa

Eli vanhemmat ihmiset saattavat siellä paheksua, ihan niin kuin täälläkin, ja varsinkin turistikeskuksien ulkopuolella, mutta näissä lomakohteissa nyt ollaan totuttu näkemään kaikenlaista. Napakoru ei ole siellä mikään ihmeellinen juttu, onhan siellä jopa lävistys- ja tatuointiliikkeitäkin. Niitä en kyllä suosittele kokeilemaan, hygienia voi olla vähän toista kuin täällä, ainakin osassa. Pikkuvaatteet eivät muuten aiheuta sen kummempia, pojat voivat olla vain vielä vähän villimpiä...

• Lutka

no sitähän sinne lähdetään tekemään. Ei huoraaminen ole siellä mitenkään vierasta.

• Älä viitti!

tylsimys!

• mka
        Älä viitti! kirjoitti:

tylsimys!

sanoisin, että bikinit/uimapuku EI TODELLAKAAN ole mikään katuasu. Tätä näkee Marmariksessakin nykyään valitettavan paljon. Se ei ole missään maassa suositeltavaa, eikä ainakaan muslimimaassa. Eli, jos lähdet rannalta kadulle, vaatetta päälle (vaikka ei muuta kuin shortsit ja pusero)!

• *BöCeK*

ei turkissa todellakaan paheksuta lävistyksiä..
      itselläni on pari reikää kasvoissa ja niitä ihailtiin!! eikä myäskään "pieniä" vaatteita pahesuta, päinvasoin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe