Hubbardin etiikka-teknologia auttaa jopa sellaisiakin joita ei ennen ole voitu auttaa.
Ja antaa tietoa jopa sellaisista toivottomistakin tapauksista.Ja jopa apua niillekin.
Tutustukaa.
Hubbardin etiikka-teknologia
2
130
Vastaukset
- Jeppe
No tässäpä hyvä esimerkki scientologiaa kokeilleen ihmisen kokemuksista, voisitko kertoa nyt kaikille lukijoille oikein "kansan kielellä" miten sinua/sinun tuntemaasi ihmistä on autettu tai mistä olet parantunut scientologian avulla?
Ja jos voisit kertoa jonkun muunlaisen jutun kuin: Olen lakannut jännittämästä...jne..jne.. vai onko olemassa mitään minkään muunlaisia "selviytymis tarinoita"?
Ja sitten kysymys scientologeille, Mitä ovat ne ot-tasot ja mihinkä tarvitaan etiikka-upseereita?
Tälläistä voi väittää kuka vaan:(lainaus edellisestä)
Hubbardin etiikka-teknologia auttaa jopa sellaisiakin joita ei ennen ole voitu auttaa.
Mutta onko tosiaan olemassa mitään todellista näyttöä scientologian toimivuudesta? Älkääkä vastatko että ota itse selvää, vaan vastatkaa suoraan kysymyksiin.
Ja jos scientologit kehtaavat väittää että aidsista voi tosiaan parantua auditioinnilla niin kai minä voinen myös väittää että tippuri lähtee kalanmaksaöljyllä, uskoo ken tahtoo. - ORIGINALTutkija
...hyvä ihminen nyt menestystarinoita lisää niin minä kerron kuinka monta on joutunut todelliseen kuseen kun on tässä porukassa pyörinyt!
Pikku vinkki: Älkää ihmeessä tutustuko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826