Tarot lukijalle

HanTiin

Vaalea sinkkunainen valmis parisuhteeseen,millaisen näet tulossa vaiko ketään ?
Talous ,työ mitä nousee ?

5

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.

      Tulkinta menee ensi viikkoon, jonosta johtuen.

      Hyvää viikonloppua!

      Terveisin, tarot-lukija

    • HanTiin

      nostan tätä...

    • Samperi2014

      Tuota noin voisitko olla kiltti ja katsoa korteista, mikä mun elämässä mättää ku ihan kaikilla elämänalueilla tuntuu menevän pieleen...Erityisesti rakkausrintamalla kaikki kusee ja rankasti...Minulla olisi todella monta kysymystä, joten ajattelin että katsoisit vain yleisesti tarviiko minun esim. pelätä jotakuta ihmistä, joka yrittäisi heittää kapuloita elämäni rattaisiin?

    • Rakkaus:

      Asiat näyttävät hyvältä. Kortit tuntuvat vahvistavan tiedon siitä että olet todella henkisesti valmis parisuhteeseen. Muista pitää yllä tätä henkistä vireystilaa. Älä lannistu.

      Oikeat palapelin palaset ovat käsissäsi, nyt ne täytyy vain asettaa oikeille paikoille jotta kokonaiskuva muodostuu.

      Tarkkaile ympäristöäsi ja tartu mahdollisuuksiin! Saatat joutua tekemään työtäkin tuloksien saamiseksi mutta tehdessäsi näin, tulet onnistumaan vahvalla todennäköisyydellä.


      Talous:

      Oletko sattunut käyttämään rahaa viimeaikoina turhankin paljon? Esimerkiksi impulssiostosen suhteen, ja tunnet että lompakko on tämän vuoksi keventynyt turhankin liikaa? Tai sitten jokin muu asia on tehnyt loven kukkaroon.

      Nyt pitäisi olla joka tapauksessa säästäväinen, jotta pääset taas talouden suotuisalle puolelle. Pienillä säästövalinnoilla saa paljon aikaan - se ei ole vaikeaa!


      Työ:

      Töiden suhteen näyttää lupaavalta. Joko sinuun ollaan tyytyväisiä työpaikalla (et välttämättä kuule itse tästä. Positiivinen palaute saattaa tapahtua kabinettien puolella) ja tämä voi johtaa uusiin mahdollisuuksiin.

      Tai sitten positiivinen uutinen on tuloillaan suuntaasi, saatat päästä esimerkiksi työhaastatteluun.

      Kortit näyttävät kuitenkin vähintäänkin positiivisen kasvun mahdollisuutta. Tarvitaan rohkeutta, inspiraatiota ja uuteen heittäytymisen tahtoa.

      Kenties kortit kuvastavatkin sinun omaa positiivishenkistä vireystilaa tällä hetkellä, joka säteilee myös työsi puolelle. Käytä hyödyksi tämä positiivisesti latautunut energia!



      Terveisin,

      tarot-lukija

      (Pahoitteluni että jouduit odottamaan)

      • Tämä siis nimimerkille HanTiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe