menikös tuo mines jo konkurssiin? Ku hinta 0€ ?
Konkurssin partaalla on vissiin.
nordic mines konkurssi?
7
1859
Vastaukset
- ei konkka
Ei tietoa mutta just oli osakeanti ja rahaa saivat kasaan riittävästi, laivan kaivos avattaneen pian uudelleen. Itse ainakin ostin 3 sentillä ison läjän ja odottelen nousua. Pari kolme vuotta ja sitten myyntiin.
- Ei nollassa.
Hinta päätöskussilla 0,026 SEK. Mitä lie euroissa, jotain 0,2 senttiä? Elää ja hengittää.
- teuvo4414
Eikös tuo nordic miningi maksa euroissa 2 centtiä eikä 0,2 centtiä ?
Menee nuo kruunut sekaisin.?
Kuinka paljon tuo siis maksaa itse en tiedä?- Osmo T
Monettako kertaa se täytyy sanoa että Nordic Mines ja Nordic Mining ovat KAKSI TÄYSIN ERI FIRMAA.
Nordic Mines on konkurssin partaalla pyörivä kaivosyhtiö joka operoi mm. Raahessa.
Nordic Mining on norjalainen kaivosprospekti, josta tulee vielä multi-tenbäggeri! - Anonyymi
Osmo T kirjoitti:
Monettako kertaa se täytyy sanoa että Nordic Mines ja Nordic Mining ovat KAKSI TÄYSIN ERI FIRMAA.
Nordic Mines on konkurssin partaalla pyörivä kaivosyhtiö joka operoi mm. Raahessa.
Nordic Mining on norjalainen kaivosprospekti, josta tulee vielä multi-tenbäggeri!Voi voi eikö tuota tarpeeksi?
On tällä palstalla ollut tuottavampiakin vinkkejä kuin toi kaivos.
Piti talvivaarakin olla tuottava vaan toisin kävi.
Sijoittajat usein ei ymmärrä sitä et firma vain rahastaa sijoittajilta rahaa mutta ei anna mitään sijoittajille takaisin.
Ei kovin vahvalta näytä.
Markkinatiedot
> Nordic Mining ASA
0,36 EUR −0,027 (7,18 %)
tänään
- Anonyymi
Mikä on nyt osakkeen tilanne?
- Anonyymi
Entä nyt?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818