menikös tuo mines jo konkurssiin? Ku hinta 0€ ?
Konkurssin partaalla on vissiin.
nordic mines konkurssi?
7
1882
Vastaukset
- ei konkka
Ei tietoa mutta just oli osakeanti ja rahaa saivat kasaan riittävästi, laivan kaivos avattaneen pian uudelleen. Itse ainakin ostin 3 sentillä ison läjän ja odottelen nousua. Pari kolme vuotta ja sitten myyntiin.
- Ei nollassa.
Hinta päätöskussilla 0,026 SEK. Mitä lie euroissa, jotain 0,2 senttiä? Elää ja hengittää.
- teuvo4414
Eikös tuo nordic miningi maksa euroissa 2 centtiä eikä 0,2 centtiä ?
Menee nuo kruunut sekaisin.?
Kuinka paljon tuo siis maksaa itse en tiedä?- Osmo T
Monettako kertaa se täytyy sanoa että Nordic Mines ja Nordic Mining ovat KAKSI TÄYSIN ERI FIRMAA.
Nordic Mines on konkurssin partaalla pyörivä kaivosyhtiö joka operoi mm. Raahessa.
Nordic Mining on norjalainen kaivosprospekti, josta tulee vielä multi-tenbäggeri! - Anonyymi
Osmo T kirjoitti:
Monettako kertaa se täytyy sanoa että Nordic Mines ja Nordic Mining ovat KAKSI TÄYSIN ERI FIRMAA.
Nordic Mines on konkurssin partaalla pyörivä kaivosyhtiö joka operoi mm. Raahessa.
Nordic Mining on norjalainen kaivosprospekti, josta tulee vielä multi-tenbäggeri!Voi voi eikö tuota tarpeeksi?
On tällä palstalla ollut tuottavampiakin vinkkejä kuin toi kaivos.
Piti talvivaarakin olla tuottava vaan toisin kävi.
Sijoittajat usein ei ymmärrä sitä et firma vain rahastaa sijoittajilta rahaa mutta ei anna mitään sijoittajille takaisin.
Ei kovin vahvalta näytä.
Markkinatiedot
> Nordic Mining ASA
0,36 EUR −0,027 (7,18 %)
tänään
- Anonyymi
Mikä on nyt osakkeen tilanne?
- Anonyymi
Entä nyt?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259