Kiinteistöhuolto Jurvelin

Morjes!

Onko kenellekään tuttu firma nimeltä Kiinteistöhuolto Jurvelin? Olen hakemassa tähän firmaan töihin mutta minulla ei ole heistä minkäänlaista mielikuvaa.
Osaisiko joku kertoa tarkemmin?
Ilmoita

17 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

onnea ja menestystä vaan kyseiseen firmaan.
1 VASTAUS:
Tuossa firmassa kyllä tarvitaankin onnea. Nim.ei ikinä enään!
+Lisää kommentti
Hain sinne töihin ja näin muttei koskaan tullut mitään vastausta.
Ilmoita
Kokemuksesta kerron että kannattaa vältellä kyseistä firmaa. Yrittävät kusettaa sen minkä kerkeävät. Työntekijöiden vaihtuvuus on aika suurta, kertoo jotain kyseisestä lafkasta.
1 VASTAUS:
Juuri noin. Ei kannata mennä tuohon firmaan.
+Lisää kommentti
Tuosta kiinteistönhuollosta on kyllä kuullut niin huonoa juttua että ihmettelen kuka tuolla haluaisi olla etes töissä.?
Ilmoita
Työntekijät koiran asemassa tai koiraakin kohdellaan paremmin.
Ilmoita
Keskitysleiri meininki.
Ilmoita
Siinä on firma joka mätänee sisältäpäin.
Ilmoita
Osaan kertoa.
Hakemuksesi on käsitelty ja sinua ei oteta töihin.
Tuskin edes osaisit mitään. Roikut vain netissä.
Ilmoita
Johtajat lapsen tasolla, pärstäkertoimen mukaan pärjäät tai et tuolla, paitsi jos olet uskovainen niin suosio on taattu.
Ilmoita
Yksi esimies kiristää ettei saa työtodistusta jos ei tee niinkuin hän haluaa sekä koittaa evätä 2vk irtisanomisajan koska siivouksen lopputulos ei häntä miellytä. Välttäkää tätä paikkaa varsinkin nuoret työntekijät kun teidät koitetaan vaan jyrätä laittomasti.
Ilmoita
Samaa mieltä ihan ammattitaidottomat esimiehet.Missä ihmisten johtelu, kohtelevat kuin eläimiä. Eläimilläkin parempi kohtelu.
Ilmoita
Koka maan vastaavat firmat todennäköisesti aikalailla samaa keskitysleiriosastoa. Palkkakin pelkkä vitsi.
Ilmoita
Täällä poistetaan kommentteja jotka ovat totuutta.
2 VASTAUSTA:
Oletko töissä kyseisessä firmassa?
Olen ollut muutan vuoden. Näin siinä ajassa mikä tuo firma on.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kiinteistöhuolto Jurvelin

Morjes!

Onko kenellekään tuttu firma nimeltä Kiinteistöhuolto Jurvelin? Olen hakemassa tähän firmaan töihin mutta minulla ei ole heistä minkäänlaista mielikuvaa.
Osaisiko joku kertoa tarkemmin?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta