Morjes!
Onko kenellekään tuttu firma nimeltä Kiinteistöhuolto Jurvelin? Olen hakemassa tähän firmaan töihin mutta minulla ei ole heistä minkäänlaista mielikuvaa.
Osaisiko joku kertoa tarkemmin?
Kiinteistöhuolto Jurvelin
41
12030
Vastaukset
- epe99993
onnea ja menestystä vaan kyseiseen firmaan.
- Milla666
Tuossa firmassa kyllä tarvitaankin onnea. Nim.ei ikinä enään!
- H.ittolainen
Hain sinne töihin ja näin muttei koskaan tullut mitään vastausta.
- Epe3
Kokemuksesta kerron että kannattaa vältellä kyseistä firmaa. Yrittävät kusettaa sen minkä kerkeävät. Työntekijöiden vaihtuvuus on aika suurta, kertoo jotain kyseisestä lafkasta.
- Aapeli3
Juuri noin. Ei kannata mennä tuohon firmaan.
- Krista778
Tuosta kiinteistönhuollosta on kyllä kuullut niin huonoa juttua että ihmettelen kuka tuolla haluaisi olla etes töissä.?
- Talkkari123
Työntekijät koiran asemassa tai koiraakin kohdellaan paremmin.
- Anonyymi
Hirveitä kommentteja.Puhutteko te totta vai oletteko kateellisia???.Minulla paras kokemus firmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveitä kommentteja.Puhutteko te totta vai oletteko kateellisia???.Minulla paras kokemus firmasta.
Kertoo nm anonyymi😂
- selvinnytsieltä
Keskitysleiri meininki.
- omituistenotustenkerho
Siinä on firma joka mätänee sisältäpäin.
- Jurppiiko
Osaan kertoa.
Hakemuksesi on käsitelty ja sinua ei oteta töihin.
Tuskin edes osaisit mitään. Roikut vain netissä. - exä
Johtajat lapsen tasolla, pärstäkertoimen mukaan pärjäät tai et tuolla, paitsi jos olet uskovainen niin suosio on taattu.
- kohtaseonohi
Yksi esimies kiristää ettei saa työtodistusta jos ei tee niinkuin hän haluaa sekä koittaa evätä 2vk irtisanomisajan koska siivouksen lopputulos ei häntä miellytä. Välttäkää tätä paikkaa varsinkin nuoret työntekijät kun teidät koitetaan vaan jyrätä laittomasti.
- Anonyymi
Tottakait laatu pitää firmoissa olla.JOS FIRMA SAA huomautuksia niin yleensä huono työntekijä ja jälki.Esimies vastaa siitä muille.
- Anonyymi
Samaa mieltä ihan ammattitaidottomat esimiehet.Missä ihmisten johtelu, kohtelevat kuin eläimiä. Eläimilläkin parempi kohtelu.
- Anonyymi
Koka maan vastaavat firmat todennäköisesti aikalailla samaa keskitysleiriosastoa. Palkkakin pelkkä vitsi.
- Anonyymi
Höpö höpö..
- Anonyymi
Täällä poistetaan kommentteja jotka ovat totuutta.
- Anonyymi
Oletko töissä kyseisessä firmassa?
- Anonyymi
Olen ollut muutan vuoden. Näin siinä ajassa mikä tuo firma on.
- Anonyymi
Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
- Anonyymi
Paska firma, ihan ammattitaidottomat esimiehet.
- Anonyymi
Harkitsen hakea avoimeen siivoojan paikaan.. Mitä esimies teki? Kiinosttaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkitsen hakea avoimeen siivoojan paikaan.. Mitä esimies teki? Kiinosttaa..
Elkää lessujen firmaa noin haukkuko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elkää lessujen firmaa noin haukkuko
Ainahan heitä haukutaan,kait kateutta ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan heitä haukutaan,kait kateutta ??
Täällä yrittää lessu puolustella 😅😅
- Anonyymi
Jurppa mikä jurppa ei siitä miksikään muutu:)
- Anonyymi
Jälleen työpaikka auki nollasopimuksella, kuka lue lähtee taas mukaan joksikin aikaa:)
- Anonyymi
Maalipinta kiiltää mutta alusta on mätä.
- Anonyymi
Ei mitään hyvää koko firmassa. Ammatti taidotonta porukkaa!
- Anonyymi
Ei ole siivoajilla mitään arvoa. Ovi käy tiuhaan ja kyykytetään jos vähänkin tietää oikeuksiaan.esimiehet ei osaa työtään tai kiristetään heitäki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siivoajilla mitään arvoa. Ovi käy tiuhaan ja kyykytetään jos vähänkin tietää oikeuksiaan.esimiehet ei osaa työtään tai kiristetään heitäki?
Sääliksi käy tämmöset firmat! Halpa ja hyvä kahdenlaista firmaa täytyy etsiä. Eli joku muu kuin jurvelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääliksi käy tämmöset firmat! Halpa ja hyvä kahdenlaista firmaa täytyy etsiä. Eli joku muu kuin jurvelin.
Aivan järkyttävä firma. Ei kannata lähestyä asiakkaana eikä työntekijänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, voitko tarkentaa. Oletko ollut työntekijä vai asiakas (taloyhtiö)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ollut kyllä hyvä kokemus työntekijöistä .Aina asisllinen palvelu.juuri tänään totesin sen .
- Anonyymi
Jurveliinit ovat miljonäärejä. Kotikatu osti firman. Onnea pojille ja hyviä eläkepäiviä. 💪💪💪
- Anonyymi
Norskit omistaa kyseisen puljun. En tiedä onko homma mennyt parempaan vai huonompaan suuntaan mutta palkat on varmaan edelleen minimissä.
- Anonyymi
Juuri sopimusta puretaan, sysipaska firma, ei mikään toimi firman myynnin jälkeen😡
- Anonyymi
Olen työskennellyt siivouksessa 5 vuotta. Tätä ennen olen kokeillut useita firmoja ja todennut että jurvelinilla on hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389