Täältä löytyy testi.
http://myip.kolumbus.fi:8000/speedtest/
Tein pari testiä Operalla ja IE5.5
Yhteys on WebBox GPRS (Elisa).
IE5.5 34,4 - 35,1kbps
Opera7.11 42,6 - 43,5kbps
Ero Operan hyväksi huomattava minkä selkeästi huomaa ilman testejäkin.
Testaa Internet-yhteysnopeutesi
8
4460
Vastaukset
- ike
Mul oli 2.5Mbps. Eli 2593kbps.
Eipä tuolla sinun liittymän nopeudella juuri nettisurffailua innostaisi kokeilemaan...
Pelonsekaisin tuntein ajattelen, että lataat netistä jotain!!!Kun en harrasta musiikin / elokuvien / pelien imuutusta.
Ainut isompi lataus on Service Packin lataaminen ja senkin voi hoitaa niin että illalla laittaa lataamaan ja aamukahveella katsoo jokohan se on valmis;)
On tässä hyviäkin puolia. Voi ottaa yhteyden kannettavan kanssa missä vain ja hintakin vain 13,34e/kk.- nike
Se että on hidas nettiyhteys, ei tarkoita, että itse olisi hidas.
Nopeudella ei aina ole merkitystä, vaan sillä miten sitä käyttää.
- sexpert
7745.9 kbps
- adas
6.7 Mbps
Lukema tarkoittaa, että voit ladata 861.59 kB/s Elisan palvelimelta,
- gprs
Niin mulla on.
Tämänhetkinen arvio yhteysnopeudestasi on:
39.9kbps
Lukema tarkoittaa, että voit ladata 4.99 kB/s Elisan palvelimelta,
jos sinulla ei ole muuta liikennettä. Huom! lukema ei ole datasiirron tekniikoista
johtuen sama kuin liittymän nimellisnopeus.
Miten saisin tämän gprs yhteyden nopeammaksi Ei jaksa tälläistä käyttää. Maksaa 10 euroa kuukausi. Ei varaa kallimpaan. Voiko koneessa olla vikaa. - Tõppõ
Koitin IE:llä ja Operalla, käytännön ero ei ole huomattava:
Opera:
486.5 kbps
IE:
485.4 kbps - 100
100Megaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437