Testaa Internet-yhteysnopeutesi

Täältä löytyy testi.
http://myip.kolumbus.fi:8000/speedtest/

Tein pari testiä Operalla ja IE5.5
Yhteys on WebBox GPRS (Elisa).

IE5.5 34,4 - 35,1kbps
Opera7.11 42,6 - 43,5kbps

Ero Operan hyväksi huomattava minkä selkeästi huomaa ilman testejäkin.

8

4460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ike

      Mul oli 2.5Mbps. Eli 2593kbps.

      Eipä tuolla sinun liittymän nopeudella juuri nettisurffailua innostaisi kokeilemaan...

      Pelonsekaisin tuntein ajattelen, että lataat netistä jotain!!!

      • Kun en harrasta musiikin / elokuvien / pelien imuutusta.
        Ainut isompi lataus on Service Packin lataaminen ja senkin voi hoitaa niin että illalla laittaa lataamaan ja aamukahveella katsoo jokohan se on valmis;)

        On tässä hyviäkin puolia. Voi ottaa yhteyden kannettavan kanssa missä vain ja hintakin vain 13,34e/kk.


      • nike

        Se että on hidas nettiyhteys, ei tarkoita, että itse olisi hidas.

        Nopeudella ei aina ole merkitystä, vaan sillä miten sitä käyttää.


    • sexpert

      7745.9 kbps

      • adas

        6.7 Mbps

        Lukema tarkoittaa, että voit ladata 861.59 kB/s Elisan palvelimelta,


    • gprs

      Niin mulla on.

      Tämänhetkinen arvio yhteysnopeudestasi on:

      39.9kbps

      Lukema tarkoittaa, että voit ladata 4.99 kB/s Elisan palvelimelta,
      jos sinulla ei ole muuta liikennettä. Huom! lukema ei ole datasiirron tekniikoista
      johtuen sama kuin liittymän nimellisnopeus.

      Miten saisin tämän gprs yhteyden nopeammaksi Ei jaksa tälläistä käyttää. Maksaa 10 euroa kuukausi. Ei varaa kallimpaan. Voiko koneessa olla vikaa.

    • Tõppõ

      Koitin IE:llä ja Operalla, käytännön ero ei ole huomattava:

      Opera:
      486.5 kbps   

      IE:
      485.4 kbps

    • 100

      100Megaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe