Istuntosi on vanhentunut -ilmoitus Suomi24 Postissa

Suomi24 Postissa esiintyy satunnaisesti Istuntosi on vanhentunut -ilmoitus. Kyseessä on tiedossa oleva vikatilanne.

Saadessasi ilmoituksen, mene Suomi24:n etusivun kautta uudelleen postiin. Uudelleenkirjautuminen ei toimi Istuntosi on vanhentunut -ilmoituksen kautta.


Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Ylläpito

82

18129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie**

      Miten saa sähköpostin toimimaan kunnolla Lumia 920.ssa. Saan postin auki, mutta en pysty lukemaan viestejä, nään kyllä lähettäjät. Päivityksen jälkeen meni tällaiseksi, mitä voisi tehdä??

      • Ratkaisu

        Älä käytä Suomi24:n postia.


    • Miksi sähköpostiini tulevat viestit eivät tule perille, lähettäjälle ilmoitus virheellisestä osoitteesta.

      • jassiboora

        Minun lähettämät sähköpostit jostakin syystä menevät aina vastaanottajan roskapostiin. Kaverin kanssa testattu ja molemmilla aivan samat asetukset täällä kaks-nepassa, eikä siis mitään suodattimia kummassakaan päässä. Todella outoa.


      • sama vika. yhden päivän tehnyt samaa.


    • mimmi

      Miksi sähköposti on muuttunut? en löydä paikkaa mistä näkisin on viestini lähtenyt vastaan ottajalle? Miten näkisin kyseisen asian?

    • Olen lukemattomia kertoja yrittänyt päästä Suomi24.fi sahköpostiin. Ei vain aukea
      Miksi ei hyväksytä salasanaa vaikka se on siinä aina valmiina. Minun täytyis saada postini takaisin. Sielä on tärkeitä kuviakin.

    • jaska190

      Posti ei aukea,mikä syy?

      • kohta

        suomi24 sähköposti toimimaton jo monta viikkoa!!!


      • Huh heijaa
        kohta kirjoitti:

        suomi24 sähköposti toimimaton jo monta viikkoa!!!

        Niin minunkin, enkä mielestäni ole unohtanut salasanaa, mutta en kykene
        avaamaan postiani.
        Kyselee aina että olenko unohtanut. Enkä ole!


    • murjotan

      Miksi ei langaton Microsoft 5000 HIIRI toimi siten kuin pitäisi ? Keskellä oleva pyörön kallistus alkoi yht,äkkiä toimimaan vain eteen ja taakse.

      • @okaro

        Hiiret on halpoja, kannattaa ostaa suosiolla uusi


    • pikialamusta

      sama vika täällä..just ku tarvis päästä postiin..ei oo hääviä!

    • lmj2010s24

      Tarkoittaako "istuntosi on vanhentunut" viruksia koneella?
      Roskapostia tulee nykyisin liikaa, miten ne torjutaan kokonaan?

      Muuten olen aika tyytyväinen keväisen uudistuksen jälkeen korjattuun spostiin.

    • jh6

      Ei aukea posti, vaikka kuinka monta kertaa menee suomi24: etusivun kautta.Olis vaan todella tärkeä ilmoitus saatava auki !

    • ällikällä lyöty

      No on tää aika hölmöä ! kun istunto on vanhentunut, vaikka se ei ole vielä alkanutkaan ?

    • Herkkähenki

      Siellä toimistossa istuu niitä alipalkattuja opiskelijoita,joille ei ole ollut koulutuksesta paljoakaan hyötyä.Paljon sotketaan muistakin "ylläpidoista".

    • imitsi

      Minulla suomi24 sähköposti toimii vallanmainiosti kaikinpuolin.

    • KorjatkaaKiitosHeti

      Ei toimi sähköposti vaikka aukeaa ilman virheilmoitusta. Kun avaat viestin, se aukeaa aina saapuneet posti -valikon päälle! Mitään ei voi lukea kun tekstit menee päällekkäin. Vika esiintyy sekä Lumian oletusselaimessa että Firefoxissa Androidilla. Chromella näkyy toimivan oikein.

    • käyttäjä

      "vastaa lähettäjälle" Ei aukea ennenkuin kirjaudun ulos ja uudelleen sisään!!!!

    • Yks per.... valittaj

      KORJATKAA !!

    • heikki.k

      ¨
      heippa suomalaiset,,ylläpitäjät,, minä irtisanoi ns.sähkpostinne... .... ..
      - Viimeinen korsi oli se, että myitte palvelunne Venäjälle,,, täst uutisoitte viime vuoden alussa... hyvästi,,,, Yandex-venäjä EI lue mun... sähköposteja


      avasin uuden.... toiseen,,, palveluun niin ja hyvästi kaikille,, älkää suo..siko suom24 venäläisistä palvelua,,,ikinä enä!

      • jotenkin petetty.

        Kiitos Heikki K tuosta tiedosta , siis onko totta että suomi24 on myyty Venäjälle ,olet kitnoittanut sen 5.10.2014 ,jotain ihme hommaa tässä suomi 24 .mitenkä tästä pääsee eroon , mulla yli 600 sähkö postia yritän niitä poistaa.huomenna mut
        Ta jotain pitäisi tallettaa ,mitenkähän se onnistuu.pitää huomenna opetella.
        Yritän myös poistaa kaikki turhat mainokset,joissa tarjotaan lainaa,rulettipelejä ,sukkia,alushousuja lehtiä ynm de
        Sekä näitä tutustumis paketteja laitutus ja kauneuden hoitotuotteita ,joihin sisältyy kuulemma vaara että joutuu ostamaa monie kuukausien annokset ja niitä ei voi perua ,vaan ota tai jätä,maksat lähes kolmesataa,vaikka tuotteiden on todettu humpuukkia.
        Niistä on ollut vihaisia kirjoituksia ,mutt kuulemma on poistettu kun tietysti ao yritykset tuivat rshaa suomi 24 ,eli pitää yrittää päästä suomi 24:stä eroon , onhan muitakin palvelemia,kiitos Heikki K erätyksestä!


      • jotenkin petetty.

        Kiitos Heikki K tuosta tiedosta , siis onko totta että suomi24 on myyty Venäjälle ,olet kitnoittanut sen 5.10.2014 ,jotain ihme hommaa tässä suomi 24 .mitenkä tästä pääsee eroon , mulla yli 600 sähkö postia yritän niitä poistaa.huomenna mut
        Ta jotain pitäisi tallettaa ,mitenkähän se onnistuu.pitää huomenna opetella.
        Yritän myös poistaa kaikki turhat mainokset,joissa tarjotaan lainaa,rulettipelejä ,sukkia,alushousuja lehtiä ynm de
        Sekä näitä tutustumis paketteja laitutus ja kauneuden hoitotuotteita ,joihin sisältyy kuulemma vaara että joutuu ostamaa monie kuukausien annokset ja niitä ei voi perua ,vaan ota tai jätä,maksat lähes kolmesataa,vaikka tuotteiden on todettu humpuukkia.
        Niistä on ollut vihaisia kirjoituksia ,mutt kuulemma on poistettu kun tietysti ao yritykset tuivat rshaa suomi 24 ,eli pitää yrittää päästä suomi 24:stä eroon , onhan muitakin palvelemia,kiitos Heikki K erätyksestä!


    • ah5130

      No hei. On ollut esteitä. Laittakaa takaisin???

      Kruunuineen... etc.

    • Miten helvetissä saan estettyä postiin tulevat roskamainokset???Monessa annettu linkki EI TOIMI!!!!

      • eiei

        älä klikkaa niitä linkkejä. niistä ne virukset tulee.


    • Miksi sähköposti ei aukea!!!!Muutaman päivän yrittänyt ja mitään ei tapahdu.

    • NYT RIITTÄÄ

      On tämä suomi24 yks perkele. Posti ei auki (TAASKAAN) millään. Heittää aina kirjautumisikkunaan takaisin, ilman herjaa, että istunto olisi vanhentunut.

      Tietääkö joku, miten käy s-posti-osoitteen, jos (kun) haluaa erota tästä v…un paskasta, ja vaihtaa postin tarjoajan toiseen. Pystyykö osoitteensa säilyttämään, vai saako tulevat postit käännettyä uuteen osoitteeseen?

      • perniö

        täällä sama homma posti ei aukea alkaa pikku hiljaa ahistaa tää teidän homma. laittakaa ihmeessä jo posti kuntoon että pääsee asioista perille


      • käytän
        perniö kirjoitti:

        täällä sama homma posti ei aukea alkaa pikku hiljaa ahistaa tää teidän homma. laittakaa ihmeessä jo posti kuntoon että pääsee asioista perille

        Ei toimi suomi24 posti!!!!


    • EN KYLLÄ OLE KIROSANOJA LAITTANUT! en todellakaan!

      • En yhtäkään noista viesteistä ole laittanut! Ei kuulu yo-merkonomin, yliopistossa psyk. lukeneen tapoihin...) hehee...


    • huuliojuulio

      Ei ole posti toiminut moneen päivään. Tiedottaminen on kyllä syvältä.

    • vinssi42

      miten poistetaan s posti?

    • perniö

      no toimihan teidän sähköposti muutamana päivänä jopa pääsi kirjautumaan sisään ja postiin nyt ei pääse postiin taas ollenkaan. mikä tässä oikein mättääää.

    • ex-käyttäjä kiitos s

      HYvin ootte onnistunu sössii homman. On iso työ vaihtaa palveluihin s.posti osote. Haistakaa Pa*ka ja moro.

    • malasl

      Hei!
      Haluaisin pitää suomi 24 sähköpostini'

      Terveisin Marjatta Leinonen

      • suomi 24

        EI TOIMI


    • juu.......

      mulla ei tili toimi ollenkaan... vaikka kirjottais oikeet salasanat ja kaikki nii ei toimi.

      • make1å

        Miten olet yleensä saanut avattua tilin, sillä täällä se ei onnistu?


    • please

      Miten saan roskapostin loppumaan?

    • Mrrrrrrrrrr

      Sähköpostiin ei pääse ollenkaan; siinä on 3 kk raja, että on pakko kirjautua sisään, tai osoite poistetaan. Haluan vastauksen suomi24 ylläpidolta - aiotteko poistaa / deletoida meidän kaikkien sähköpostiosoitteet ( ja sinne tallennetut postit jne) ? Teistä johtuvista syistä sisäänkirjautuminen aikarajan puitteissa ei onnistu!
      En pääse kirjautumaan enää chattiinkaan, virustorjuntani torppaa sen tyystin eikä laske minua sinnekään.
      Siinä ne sitten olikin, mitä yritin käyttää, ja mikään ei enää pelitä.

      • Ei vaan

        Onko pakko kirjautua että suomi 24 posti toimii


    • harmaatukkainen

      Kun avaan Asetukset, ja sieltä Postisuodattimen, niin eipä aukea suodatin eli ei pääse puusta pitkälle. Tämä on jatkunut muutamana päivänä. Se roskapostin tulo on valtava. kahden päivän osalta kymmeniä pistän roskakoriin. Ja sama homma seuraavana päivänä. Taas on eri nimillä lähettäjät. Mistä näitä siunaantuukaan! Itse Roskaposti-kansioon on muutama joutunut. Miksei kaikki roskat samantien. Kuka kertoo, mistä tämä roskapostin määrä johtuu??! Onko nämä lähettäjät maksaneet Suomi24:lle? Ennen viime kevään postiuudistusta ei tällaista r.posti-tulvaa ollut. Muutama vain ja niistä pääsi "Torju tämä viesti" -klikkauksella eroon. Nyt ei postissa ehdi kuin siivoiluun. Onko Suomi24:llä tarkoitus päästä eroon käyttäjistä? Miksei Suomi24 vastaa, mistä johtuu suuri roskapostin tulva? Tätä ovat postin käyttäjät kyselleet. Ei ole tullut vastausta.

      • Oon ihmetellyt samaa että miksi yhtäkkiä päivitysten jälkeen alkoi roskapostia tulemaan ovista ja ikkunoista eikä niitä tosiaan pysty torjumaan enää mistään(jos ei ota riskiä ja avaa viestiä ja kokeile onneaan toimiiko se postin oma torjuminen)
        Roskaposti ei mene roskapostikansioon ollenkaan, vaan saapuneissa on päivittäin toistakymmentä roskaa ja jos ei päivittäin käy kattomassa, niin roskapostia on useita kymmeniä, jonka sekaan oikeat postit helposti hukkuu (kun roskapostin lähettäjätkin on nykyisin henkilön nimiä eikä yrityksiä)


    • gmail

      MIKSI ei posti aukea entisellä salasanalla ja tunnuksella, kysyn vaan. En maksa 2e min soittaakseni sinne, ottaa aivoon.

    • ymmärrystä vailla

      Kyllä jälleen harmittaa, pitäisi päästä laittamaan meiliä ja posti ei taaskaan toimi!

      • ei vaan

        Minulla Suomi24 posti ei ole toiminut 2kk! Pakko vaihtaa sp.osoite joka paikkaan muuten saan itse kärsiä mm.laskuista! Kalliiksi tulee SUOMI 24 JOS JATKAN!


    • kuin niin vanhentunut

    • mie*****

      Aikooko suomi24 tehdä jotain asian hyväksi, että posti alkaisi toimia kunnolla? Minulla ongelmana kännykkä Lumia 920 jolla ei pysty lukemaan. Posti kyllä aukeaa ja nään lähettäjät, mutta viestejä en pysty aukaisemaan. Päätteellä posti toimii oikein, mutta roskapostia tulee ihan valtavasti!!! Minulla menee posti vaihtoon hyvin pian, jos mitään ei tapahdu. VASTATKAA EDES. Kiitos!!!

      • postimiespete

        Kannattaa joko päivittää Lumian käyttöjärjestelmä Windows Phonen uusimpaan versioon (Windows Phone 8.1 Update 1) tai sitten käyttää postien lukuun käyttöjärjestelmän omaa sähköpostiohjelmaa määrittelemällä asetuksista IMAP/SMTP-asetukset - ohjeet löydät täältä:
        http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti/#asetukset


    • raivostunut

      mihinkäs ihmeesen tallennetut saapuneet sähköpostit on häipynyt sähköpostistani? en ole niitä ite poistanut, kun avaan sähköpostin niin ei näy mitään posteja ihan tyhjää ruutua vain. aika outoa kun en ole niitä ite poistanut et ei hyvä juttu ollenkaan. sinne meni tärkeät postit

    • terve2005

      Minkä takia näin on, että homma ei edes
      järjesty, vaikka ilmoitetaan? Suomi24, tämä
      ongelma PITÄÄ KORJATA! Sähköposti kannattaa vaihtaa hyvin pikai-
      sesti, eikä jatkaa tässä palvelussa!

    • APUAAA1

      MITEN SALASANA VAIHDETAAN KUN EI MUISTA VANHAA???????

      • mää

        Saitko jotan apua? Mulla on Sama tilanne.Eikä mitään mistä lukisin neuvon


    • käännös

      jassoo

    • perniö

      missä nyt mennään?

    • vinssi42

      miten pääsen irti s postista

    • Herkkäoinas

      Miten saan edellisen profiilini salasanan?

    • Ei tämä heti voi vanhentua, auki ja äkkiä!

    • piru prkl

      Kyllä onp......stä koko suomiposti. Prkl. No pääsihän eroon roskapostista kunei kerran halua avata entisellä salasanalla. Heippa, gmail jees.

    • reg nimeni fabber

      Minulla ei toimi vastaaminen oikealla reg nimeläni tuo "ratas" vaan jää pyöriin
      ikuisesti
      Toinen on että saan ihan jatkuvasti kirjautua uudelleen

    • vastaako ylläpito

      Haluan saada tämän postin kokonaan pois koneeltani. Sinne tulee jostain syystä roskapostia - mitä joskus aikoinaan ei tullut. En käytä ko. palvelua - olen vain roskapostit käynyt tyhjentämässä. Miten saan koko Suomi24 postin pois koneeltani??????

    • En pääse lukemaan sähköpostiani ei avaa sitä vaikka kaikki tunnukset salasana on oikein?

    • oon raivona

      Eipä esiinny satunnaisesti vaan joka kerta, kun yritän tietokoneella sähköpostiin kirjautua!!! Tää on toivotonta! Tabletilla ei ongelmia ole.

    • Aloittelija

      Kiitos, olen aloittelija näissä keskusteluissa (ikäni on 63vuotta), eli en nuori. Kysyisin mitenkä minä pääsisin seuraamaan vastauksia kysymykseeni moottoripyörän teknisiä ongelmia, "tyhjäkäynti asiaa Intruiderissa"
      Kirjauduin varmaan virheellisesti " aloittelija" ja perään salasana. Olisi pitänyt laittaa sähköposti tuohon kohtaan. Se on [email protected]

    • otava 5

      SUOMEN TÄNÄPÄIVÄNÄ HYVÄKSYI LAIN KEPUN ESITYKSESTÄ. ALENTAA TURVETUOTANNON VEROA. VERON MAKSAJAIN MAKSETTAVAKSI JOKA ASIANTUNTIJODEN MUKAAN MAKSAA VERONMAKSAJILLE . NOIN SATAMILJOONAA EUROA. TURVETUOTANTO ON KAIKISTA SUURIN ILMAN SAASTUTTAJA. JA NYT TÄYTTÄ MYYNTIMETSÄÄ HAKATAAN AUKEISI TURVESOIKSI .JOTKA EIVÄT KASVA MITÄÄN SATOIHIN VUOSII. NÄISTÄ TULEE TULEVILLE SUKUPOLVILLE. TODELLA SUURI RASITE. N ILMASTO MUUTTUU SADAT JÄRVET PILAANTUVAT -OVAT JO PILAANTUNEET .TÄMÄN JOKAINEN KESÄMÖKKILÄINEN ON SAANUT HUOMATA. POHJAVEDET KUIVUU. RIISTA ELÄIMILTÄ VIEDÄÄN ASUIN YMPÄRISTÖT. PERUSTETAAN YHTEINEN KANSAN LIIKE TURVETUOTANTOA VASTAAN. JA TURVETUOTTAJIEN LAHJOMAT KANSAN EDUSTAJAT POIS EDUSKUNNASTA....

    • ladamiäs

      Kyllähän sitä välillä aika eltaantunutta shittiä tulee istunnolla. Harasoo.

      T: Gmailin tyytyväinen käyttäjä

    • Miksei enää löydy valikosta suoraan toimintoa "torju lähettäjän viestit" vaan nyt tarvitsee mennä asetuksien kautta sähköpostisuodattimen ja sieltä manuaalisesti valita mitä halutaan suodattaa. Sekään ei toimi, koska sama s...anan muumimukikauppias pääsee aina läpi. Edes spämmivalikkoa ei suoraan enää löydy. Onko tarkoitus myydä maksullisia sähköpostiosoitteita heikentämällä "ilmaisten" eli mainostajien maksamien sähköpostiosoitteiden palveluita. Mitähän mieltä mainosten maksajat ovat tällaisesta "p...een p...esta"
      Äiti sanoi mulle aina pienenä, että älä syö sitä kättä joka sua ruokkii...

      Sitä saa mitä tilaa

    • salattu

      Miten saan piilotetun profiilin esiin?

      • tiijako

        ha-haa


    • Roskaposti mies

      ROSKA POSTIA SATAA NIIN ETTÄ HIRVITTÄÄ, LÄHETETYT VIESTIT KUIN MYÖS LUONNOKSET EIVÄT NÄY MISSÄÄN, FIREFOKSISSA TEKSTI NIIN PIENTÄ ETTEI NÄY LUUPILLAKAAN JOTEN PITÄÄ VAIHTAA PALVELINTA!
      HERMOT MENEE TEHKÄÄ JOTAKIN!!!

    • sepalus

      Törmäsin googlehaun tähän sivuun ja repesin totaalisesti tälle vikatiedotteelle tulleita kommentteja :DD Tälläsiä aiheeseen kuulumattomia atk-tukipyyntöjä satapäin, poliittisia CAPS-LOCKTÄRINÖITÄ ja tais tossa ylhäällä olla joku mummo, joka kyseli moottoripyöräänsäkin varten huolto-ohjeita :D Mitä helevettiä.

      • sähköpostit viety:.?

        .

        "S aaatana!!!!!!!!!"

        .


    • fanfar

      Hi! Could you, plz, open my account again? Had to bye at old mam's, 90yrs, no access to it, but this phone, witch didn't't work. The other Email shot too, [email protected]. Desperate

    • pölörööööö

      s24 posti on ollut toimimaton jo vuosia, kokeilkaa gmail joka oikeasti toimii, voitte huomata gmail muitakin ominaisuuksia mitä saa ja vielä ihan ilmaiseksi kuten ison märään kuvia tallettua tai vaikka tiedostoja. Gmail toimii kaikilla "puhelimilla"..

      • viip

        ei sekään aina musta on aika kummallista et ei toimi kunnolla e-maili


    • timppa20

      sisään kirjautuminen ei onnistu enää olenkaan olen yrittänyt soittaa mutta ei siellä vastaa kukaan ,vaan 2e juoksee kun musiikkia kuuntelee

    • tuula-rouhiainen

      uusi salasana jos saisi vanha on poistettu pitöis avata söhköposti suomi24.fi

    • hei,
      nyt kuulkaa ei toimi koko postiin pääsy...taas..juuri kun olisi ollut pakko päästä niin ei toimi koko sydeemi. pöh !

      • ei pääse näin käy liian usein


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2063
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1732
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      262
      1699
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      67
      1696
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1502
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      288
      1219
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    9. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      49
      1200
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe