KPV - OPS 0 - 3

Pelimies10

Mikä ihmeen protesti ? Pelamalla suoritettu ottelu kentällä eikä kirjoituspöydän ääressä, naurettavaa, turha yrittää protestoinnilla nostaa olematonta.

8

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä on totta

      Eikös tämä ole normaalia potkupalloa Kokkolassa ja tulos sen mukainen.Son sillei notta koopeeveen kausi jäi sinne 70 luvulle.Ja uutta ei tule,ei sitten ikinä.

      • keskarista naurismaa

        Korhosen kausi oli välis, menestykäs jep. Sit ne potki sen vittuun ku halusivat omat pojat
        pelaan ja kavereit koutsaan. ET se siit sitten Heko, Heko !


    • Oho

      Mites Hermes viimekaudella. Muikilta turpaan ja kirjotuspöydällä paikka säily eikä kukaan puhunu mitään

    • jepu147

      no nythän sinne oli valittu uus valmentaja, taitaa vaan olla samaa sisäpiiriä

      • liigahermes

        Kokkola on kiekko kaupunki.


      • Kps
        liigahermes kirjoitti:

        Kokkola on kiekko kaupunki.

        Kpv näytää olleen kokkolan kakkosjoukkue ! Gbkssa on parempi henki ja saadaan pelaajista enemmän irti.


    • Herätys

      Miksi kaikki tuimat ukot ovat KPV:n miehiä, naurettavaa, kakkosdivarin porukkaa luulee olevansa vuodessa 1969 ????

    • EiOtteluissa

      KPV:n vois samantien pudottaa kolmoseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe